Uusi saneeraustapa vanhemmassa rakennuskannassa lienne julkisivujen uusiminen ja samalla parvekelinjojen saneeraus joka tuo taloyhtiöille uutta arvoa viihtyvyyden ja ulkonäön suhteen, eli selvää taloudellista etua. Lisäideana toisin esille hienon parvekematon Dry Step Termomatto nimisen tuotteen, jota tunnetaan arkkitehtipiireissä yllättävän vähän. Samalla kun laitetaan rahaa ulkonäön uusimiseen voisi myös kiinnittää huomiota parvekkeen ympäri vuotiseen käyttöön. Meillä tuo matto on ollut käytössä jo pian kymmenen vuoden ajan, mutta tuotetta ei juurkaan tunneta ammattipiireissä.
Vastaukset 4
- Remppamasa
Jos se on hyvä, se kyllä tulee kymmenessä vuodessa tutuksi.
Piilomainoksien tekemisessä sinulla on vielä opettelemista. - cr
ihan kiva.karavaanarit ihan innoissaan tuotteesta.
- Ruudinkeksijä!
Muoviräjähde!
- Mielenkiinnosta asia
Oletko keksinyt jonkin uuden räjähdysineen vai oliko Nobelin jotakin muuta palkintoideaa, eli oliko mitään ajatusta asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493