Kilpailu koskee tuotemerkki-nimeä välioville, ja heloille, ja ensimmäinen kriteeri on se, että nimi pitää saada rekisteröityä viralliseksi tuotemerkiksi, yrityksen nimeksi, sekä domain pitää olla vapaana rekisteröitäväksi, tähän viestiin ei kannata kirjoittaa ideaansa alle suoraan, sillä joku kyllä kaappaa sen nimen, mikäli se sattuu olemaan just se paras...
nimen on oltava turvallinen, sekä luotettavan kuuloinen, ja suureksi eduksi on se, että se kuulostaa jotenkin "tutulta", nimi ei saa muistuttaa selvästi yritysten nimiä, tai tuotemerkkejä, persoonallinen leimaus on myös eduksi, lievä pirteys ja terävyys ei haittaa, ja mikäli nimi on vielä helposti mieleen jäävä, niin avot...
mikäli sinulle välähtää kuvauksiin sopiva tuotemerkki mieleen, niin sähköpostilla kymällä saa minun oman puhelinnumeroni, joka ei ole salainen, eikä prepaidliittymä, en halua kuulla nimeä puhelimitse, vaan menetelmä on seuraavanlainen, kirjoitat paperille tuotemerkin nimi/nimien ehdotuksen,, jonka jälkeen laitat sen tulemaan postissa minulle, mikäli haluat konkreettisempaa luottamusperusteista kanssakäyntiä, niin anna oma ehdotuksesi siihen liittyen vaikka tämän tekstin vastaukseksi.
PALKINTO KELPUUTETUSTA NIMESTÄ JOKA REKISTERÖIDÄÄN ON 500 euroa heti kun se on saatu rekisteröityä, kilpailuaika on voimassa 31.10.2009 saakka, MIKÄLI SITÄ ENNEN LÖYTYY YLIVERTAISEKSI PÄÄTETTY NIMI; NIIN KILPAILU KESKEYTETÄÄN HETI, siksi en anna puhelinnumeroani suoraan tänne, vaan ainoastaan sähköpostilla jo siitä syystä että voin vastaanottaa vain yhden puhelun kerrallaan...
nimi tulee omaan käyttööni perustettavalle yhtiölle...
puhelinnumeroni saa tästä osoitteesta kysymällä:
[email protected]
tuotemerkin NIMIKILPAILU.
2
381
Vastaukset
- sama mies
ehdotuksia voi laittaa myös suoraan sähköpostiin.
- joopajooooo
Ensiksikin ihan hyvä yritys. Siis koittaa saada ilmaiseksi nimiä. Varmasti jokainen luottaa tuollaiseen ilmoitukseen... Hieno meilososokin, vissin sitten prepeip puhelin Jukka Virtasen nimellä.
Toisekseen, jos haluaa jonkun suunnittelevan tuollaista, siihen vaaditaan palavereja, asioihin perehtymistä, firman arvoihin ja asiakkaisiin tutustimista jne. Eli nollia liian vähän-
Otappa yhteyttä, lähetä puhelinnumerosi, neuvottelemme puhelimitse ja kun sopimus syntyy, annan tilinumeroni,, jonne voit sitten laittaa ennakkomaksun:
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11410165
- 524970
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422161Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261874
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131551Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31961Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54957Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31932