psyykkisten syiden takia. onko jollain kokemusta?
sairasloma koulusta
7
328
Vastaukset
- koulussa olet?
Riippuu aivan diagnoosista ja koulusta miten opinnot on järkevä jöärjestellä...esim peruskoulussa mukautetaan opetus psyykkisistä syistä mikäli asianmukainen todistus.
- ohhhhhhjk
lukiossa....... ei mulla oo mtn diagnoosia. en vaan jaksais opiskella...
- Jaksamattomuus
ohhhhhhjk kirjoitti:
lukiossa....... ei mulla oo mtn diagnoosia. en vaan jaksais opiskella...
ei ole sairaus! Mikään teko tai tekemättömyys ei voi olla sairaus! Sairaus on jotain mitä jollakin on, esimerkiksi syöpä. Ei mitä joku tekee, esimerkiksi on väsynyt.
- hkhjkjhkh
Jaksamattomuus kirjoitti:
ei ole sairaus! Mikään teko tai tekemättömyys ei voi olla sairaus! Sairaus on jotain mitä jollakin on, esimerkiksi syöpä. Ei mitä joku tekee, esimerkiksi on väsynyt.
kyllä enkä sitä sairaudeks väitäkään, vaikka sairaslomalla haluaisinki, että sais taukoa kaikesta paskasta.
- Sairaslomaa
hkhjkjhkh kirjoitti:
kyllä enkä sitä sairaudeks väitäkään, vaikka sairaslomalla haluaisinki, että sais taukoa kaikesta paskasta.
saa vain sairaudesta.
- semmoista täällä
hkhjkjhkh kirjoitti:
Viestini tulee myöhässä mutta työuupumus on todellinen sairaus, käy terkkarilla puhumassa. Etteköhän te jotain keksi :)
- äoiiu76yerdfghj
Hei
Sun täytyy hakea lääkärintoditsus, pelkkä "Mä en jaksa" ei taatusti tule riittämään koulullesi, saati sitten esimerkiksi Kelalle, jos todella jäät sairaslomalle..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 93610
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564