Elikäs olen suunnitellut koiran hankintaa jo useita vuosia ja nyt olisi hyvä hetkiä hankkia pentu. Muuten olen jo miettinyt kaiken kuntoon ihan pohjamutia myöten, mutta vielä aiheuttaa päänvaivaa asunnon puulattiat. Olen miettinyt millä ne saisi parhaiten suojattua kaikelta mahdolliselta (esim. pissat, kakat). Jos jollain olisi jotain omakohtaista kokemusta koiranpentu-puulattia-yhdistelmästä, olisin kiitollinen kaikista vinkeistä.
Ja koska olen varma, että joku tarttuu aiheeseen "onko lattiat tärkeämpiä kuin koira", vastaan siihen jo nyt. Ei tietenkään. Olen valmis vaikka uusimaan lattiat sen jälkeen kun pentu on oppinut sisäsiistiksi, mutta jokainen ymmärtää, että tuollainen uusiminen ei ole halpaa eikä muutenkaan mikään pieni projekti. Siispä olisi mukavaa jos pystyisin tekemään kaikkeni, että lattiat säästyisivät ainakin pahimmilta kolhuilta. Kiitos asiallisista vastauksista!
Pentu ja puulattia
1
151
Vastaukset 1
Suojaamiseen en voi neuvoa,kun ei ole koskaan suojattu...
Enpä usko,että ne yhdestä pennusta miksikään menee.Mutta riippuen tulevasta koosta,niin koiran liikkuminen jo saattaa sitten jälkensä jättää.
Meillä ei ole suojattu lattioita,ja alakerrassa on siis puulattiat.Ja vuosien liikkumisen tuloksena on kulunutta pintaa.Tosin on vähän isompaa sorttia täällä liikuskellut...
Pentujen/pentueitten sisäsiisteys harjoittelut ei mitään jälkiä kylläkään ole tehnyt.
Jos sinulla on siis puulattiat,niin ei niitten uusiminen kovin kummoinen homma ole,ellei halua kokonaan vaihtaa jostain syystä.Pinnanhan voi hioa koneella,ja sitten käsitellä uudelleen ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501138
- 110987
Rakastamisesi tarkoitus
Mikä oli kaiken tarkoitus? En sitä tiedä, en ymmärrä. Olet mielessäni, alati. Olen miettinyt. Ei sillä taida olla merki53706Tämä meidän välinen tilanne
Se on tosi raskas mulle. Ihminen, jota haluan eniten elämääni, ihanin olento, enkä koskaan pääse näkemään häntä. Sydämen34699Mitä Kärnässä tapahtui?
Sinnen meni ambulanssi, paloauto, poliisiauto ja poliisimoottoripyörä.7644- 67624
- 65611
En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää48586Hoikkana olet pysynyt, ja nättinä
Iloa silmille vähän liikaakin. Ei uskalla aina edes katsoa. Tulee liikaa kaipausta. Yhdelle ihanalle23561- 59528