Kannattaako ruostevaurioiden hitsauttaminen /paikkaus vanhaan autoon. (20v)
Kyseessä olisi tollanen melkein A 4 paperiarkin kokoinen reikä auton pohjassa. Hitsaus korjaus pitäisi teettää autokorjaamossa. Paljonkohan maksaa tollanen lysti ? Ja kannattaako, kun auto ei ole kuin 200 euron arvoinen. Ja kauanko aikaa tollasen hitsaamiseen menee... että jäänkö paikanpäälle pällistelemään, vai pitääkö varata kaverilt akyyti kotiin ???? oon vähä huono näissä auton korjaus asioissa, kun ei oo tarvinnu ennen huolehtia ....
Ruostevaurioiden hitsauttaminen
2
745
Vastaukset
- Ossi Kossi
Vie se jollekkin ammattikoululle niin pääset halvimmalla, ellet tunne ketään hitsaustaitoista. Kyl tollainen kannattaa korjauttaa, koska se ei maksa juuri mitään. Autokorjaamot ottaa varmasti tollaisesta ison hinnan.
Hitsauksessa menee aikaa, joten varaa muutama päivä kulkemiseen muilla keinoilla. Amiksen huonopuoli on se, että siellä se kestää kaikkein kauiten. - Näin on.
Poista ruostunu kohta kokonaan riittävän suurelta alueelta, että, löytyy tervettä peltiä, ja leikkaa pahvista senttiä suurempi sabluuna, jonka piirrät 1,5 mm peltiin, ja leikkaa sopiva pala. Hitsausd ei kyllä kauan kestä, ja tee itse suojaus siten, että peset korjauskohdan tinnerillä tai asetoonilla, ja maalaat sinkkimaalilla, ja kuivuttuaan ruiskutat suojamassat päälle, ja kyllä kestää.
Hitsatessa ei taatusti mee puolta tuntia enempää, ehkä' vartti tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819