Kannattaako ruostevaurioiden hitsauttaminen /paikkaus vanhaan autoon. (20v)
Kyseessä olisi tollanen melkein A 4 paperiarkin kokoinen reikä auton pohjassa. Hitsaus korjaus pitäisi teettää autokorjaamossa. Paljonkohan maksaa tollanen lysti ? Ja kannattaako, kun auto ei ole kuin 200 euron arvoinen. Ja kauanko aikaa tollasen hitsaamiseen menee... että jäänkö paikanpäälle pällistelemään, vai pitääkö varata kaverilt akyyti kotiin ???? oon vähä huono näissä auton korjaus asioissa, kun ei oo tarvinnu ennen huolehtia ....
Ruostevaurioiden hitsauttaminen
2
714
Vastaukset
- Ossi Kossi
Vie se jollekkin ammattikoululle niin pääset halvimmalla, ellet tunne ketään hitsaustaitoista. Kyl tollainen kannattaa korjauttaa, koska se ei maksa juuri mitään. Autokorjaamot ottaa varmasti tollaisesta ison hinnan.
Hitsauksessa menee aikaa, joten varaa muutama päivä kulkemiseen muilla keinoilla. Amiksen huonopuoli on se, että siellä se kestää kaikkein kauiten. - Näin on.
Poista ruostunu kohta kokonaan riittävän suurelta alueelta, että, löytyy tervettä peltiä, ja leikkaa pahvista senttiä suurempi sabluuna, jonka piirrät 1,5 mm peltiin, ja leikkaa sopiva pala. Hitsausd ei kyllä kauan kestä, ja tee itse suojaus siten, että peset korjauskohdan tinnerillä tai asetoonilla, ja maalaat sinkkimaalilla, ja kuivuttuaan ruiskutat suojamassat päälle, ja kyllä kestää.
Hitsatessa ei taatusti mee puolta tuntia enempää, ehkä' vartti tunti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848