Törmäsin Lahden raksa-messuilla amerikkalaista muoviaitaa maahantuovaan firmaan (www.finera.fi). Onkos kenelläkään kokemuksia, ja mitä mieltä yleensä ollaan tuollaisesta aidasta? Kovasti kehuivat tuotteitta, ja olihan ne hienon näköistä, mutta kuulemma aika arvokasta.
Muoviaita
1
645
Vastaukset
- JO-FIX
Laatu ja hinta ?
Ei huoltovapaat verrataan ei huoltovapaaseen tuotteeseen - huoltovapaata huoltovapaaseen tuotteeseen - esim muoviaidoissa - valmisaidoissa jotka ovat huoltovapaita verrataan vastaavaantuotteeseen tai ainakin kestopuu valmituotteisiin.
Hyviä kommentteja ja keskustelua - ja värinkin voi vaihtaa - siis kaikki on jo mietitty ja kokeiltu - Jo-Fix !
Aivan oikein, eri tuotteiden kohdallahan on kysymys valinnoista, hinnasta ja arvotekijöistä - siksi voidaankin päätyä erilaisiin ratkaisuhin.
Kysymys kuuluu aina jokaista osatekijää kohden " mihin verrattuna - mitä asiaa verrataan samoilla tiedoilla - mihin ? "
Kuten onko autossa metallipuskurit vai muovipuskurit, kannammeko ruokakaupan ostokset paperikassissa, muovikassissa vai ns iki-kassissa jne - ns muoviaitojen tai muovisten ulkoverhousten raaka-aineet ovat myös mm kierrätysmuovia, öljyä ja jopa NaCl ts ns merisuolaa - esimerkiksi on ulkoverhouspaneeleista n 56 %. Juuri tuotteiden koostumus kuten NaCl on se tekijä miksi tuotteet kestävät vuosikymmeniä - aivan jokapäivä käyttämissämme arkiesineissä on muovipohjaisia ratkaisuja joissa NaCl (suola) on se kestävyyden perusta.
Lisäksi tuotteista voimme kysyä mm :
Onko tärkeää, että ne kestävät jopa 50 vuotta ?
Onko tärkeää, että ne voi kierrättää ?
Onko tärkeää, että ne ovat huoltovapaita ?
Onko tärkeätä, että ne maksat itsensä takaisin ajan kanssa kunhan otetaan laskukone käyttöön ja ynnätään kulut vuosien varrella ?
Onko tärkeätä, että esim työtapaturmien määrä on pienempi kun huolto / uusintakorjaus töitä ei tarvitse tehdä ?
Onko se tärkeää, että kestävän kehityksen tuotteita on kuluttajilla entistä enemmän saatavilla ?
Mielestämme asiakas on aina oikeassa - me tarjoamme vain ratkaisu vaihtoehtoja jotka ovat erilaisia ja joilla on omat etunsa - hintaakaan unohtamatta. Voimme olla edelläkävijöitä tai perässäkävelijöitä.
Keskustelemalla ja tosiasioihin perehtymällä asiat selviävät. Me olemme valmiita vastaamaan kaikkiin kysymyksiin ja asiakkaidemme kokemukset antavat omat näkökulmansa miksi he päätyivät meidän palveluhimme.
Kysymys on siis valinnoista - elämä muutenkin on aivan täynnä valintoja - eikö ?
Rakentavin terveisin !
www.jofix.fi
JOFIX OY Lohja
jofix.fi Youtube
ULKOVERHOUS VINYYLIVERHOUS AITA PIHA-AITA PORTTI MELUESTE SOKKELI NÄKÖESTE ASENNUS SUUNNITTELU PITKÄT TAKUUT 50v ENERGIANSÄÄSTÖ PUUSEPÄN MITTATILAUS TUOTTEET yli 40 v ASIAKAS KOKEMUS ASENNUS KOKEMUSTA yli 30 v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1632571Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2051198Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849