sikiön sydänäänten kuuntelulaite

Hei!

Hei!
Olisin kiinnostunut kuulemaan kokemuksia teiltä jotka olette käyttäneet kotikäyttöön tarkoitettuja sikiön sydänäänten kuuntelulaitteita esim. AngelSounds. Ovatko ne miten luotettavia,helppokäyttöisiä yms. Kannattaako laite hankkia vai onko se aivan turha, mielenkiinnolla odotan kokemuksianne.

6

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • angel sound

Ainakin minulle ollut iso helpotus! Paljon ollut keskenmenoja yms ikävää,ni päätin tässä raskaudessa hommata sen ja sain joskus 9 viikolla sen.Neuvolassa ei oltu saatu vielä ääniä kuulumaan mutta itse sain sillä kotona kuuluun heti.
      Välillä hieman etsimisessä äänet varsinkin alussa,mutta kun oppi ettiin sillä ni kyllä suht koht heti sai kuuluun ihanan jumpsutuksen...eli siis suosittelen!!!

• Mammainen09

Itse ostin kyseisen laitteen kun ajattelin, että panikoisin vauvan hyvinvointia muuten kokoajan. Että sillä olisi sitten helppo kuunnella, että pieni on hengissä. Mutta toisinpa kävi... Pari ensimmäistä kertaa löysin sydän äänet helposti ja iso kivi vierähti sydämeltä.. Sitten yhtäkkiä en enää sydän ääniä löytänytkään vaikka miten kauan etsin.. Tämä aiheutti vielä suuremman paniikin ja hysterian pienokaisen terveydentilasta!! Neuvolaan sitten soittelin itkukurkussa, että en löydä vauvan sydän ääniä.. Pyysivät tulemaan neuvolaan, jossa sitten kuunneltiin sydän äänet joita terveydenhoitajakin sai hetken etsiä, mutta vahvana sydän hakkasi kun se löydettiin. Tämän jälkeen annoin dopplerin pois enkä ole enää panikoinut...

• .............

jotkut ovat turhan hysteerisiä. Juuri tuosta neuvolassa varoittelivat, ettei sillä löydy välttämättä yhtä hyvin.. Mut kyllä jos sitä jaksaa ettiä pidempää ni löytyy..

• kiinnostunut myös

Mietin kanssa kyseisen laitteen hankintaa jos niin pitkälle tällä kertaa päästään. Kuuluuko sillä tosiaan jo noin aikaisin sydänäänet? Siis viikolla 9? Jossain ohjeissa oli, että vasta viikosta 12 eteenpäin.

• juupsisjuu

on kyseinen laite. Mulla ainakin ihan luotettava ja kyllä toimii hyvin ! Pitää vaan osata käyttää ;)

• juupsisjuu

ja sydänäänet kuuluvat 10-12 vk eteenpäin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      103
      1747
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1551
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1215
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe