SALE-RIIHIMÄKI

Entien asiakas

TARKKAILKAAPA HINTOJA HYLLYSSÄ JA KUITISSA.

Itselläni ollut jo kahdesti väärä hinta kuitissa.

33

2674

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkkuutta

      Kaikki kauppiaat huijaavat asiakkaitaan. Hyllyssä olevan tuotteen hinta on alhaisempi kuin se mikä on kassakoneeseen ohjelmoitu. Sitä tehdään ihan tarkoituksella, ei kaikki asiakkaat viitsi tarkistaa ostoskuittejaan.

      On sitten K-ryhmän, S-ryhmän, Siwan tai minkä tahansa kaupan tapa toimia.

      • sju_

        itse syynään joka kerta kuitit tarkkaan ja lidlissä ei ole aiemmin ollut vääriä hintoja.
        nyt kun ne ottivat uuden veron mukaiset hinnat käyttöön niin joihinkin tuotteisiin oli jäänyt hyllyyn vanha kalliimpi hinta. ei se tietenkään toin päin haittaa, mutta huomautin siitä silti.
        myös prismassa on pääsääntöisesti olleet hinnat samat hyllyssä ja kassalla.
        taas joissain kaupoissa henkilökunnalla on liian hällä väliä asenne joka näkyy noina virheinä.
        no miten ollakaan, kyllä ne virheet useimmiten asiakkaan tappioksi on..


    • tarkka markka

      Samaa harrastavat kokemukseni mukaan k-kaupat riihimäellä, mukaan lukien citymarket. Ja samoin sitä että siirretään jonkin halvemman tuotteen hinta kalliin tuotteen kohdalle ja oikea hinta on sitten jossain kaukana, tai sitten ei missään. Juuri tällä viikolla sain vastauksen "ai tämä hinta on siirtynyt" eli itsestään ne siirtyilevät siellä muovin alla...
      Sen takia suosin osuuskauppoja, eipä tule ikäviä yllätyksiä, hinnat ovat muutenkin halvemmat ja hintalaput pysyvät paikoillaan.

      • Kaupan täti

        Asiakkaatkin tekevät jäynää vaihtelemalla hintalappujen paikkoja.
        Ei se aina ole "kusettavan kauppiaan" tekeleitä, jos hintalaput ovat väärin.
        Samaan sarjaan kuuluvat nämä tyypit, jotka jättävät kylmäsäilytystä vaativat tuotteet lämpimään, laittavat pakastimeen sinne kuulumattomia tuotteita, työntävät silakkapakkauksen pyyhehyllyyn jne jne...
        Kun se on niin vitun hauskaa, ei tarvitse itse niitä jälkiä siivota, kun joku muu sen tekee.
        Ja onneksi me suomalaiset ollaan sellaisia kuitinsyynääjä-Niiloja, että tällaiset erheet tulevat huomatuiksi
        ja ne voidaan sitten korjata. Eikä mikään ihme, että kauppiaat yrittäisivät vähän kusettaakin, kun ne tappiot, jotka ihmisten varastelusta ja piittaamattomuudesta tulevat, ovat valtaisia.

        Mutta ihan oikeasti hei, jos kauppias jäisi tällaisesta tahallisesta väärin hinnoittelusta kiinni, joutuisi hänkin siitä vastaamaan, sillä se on laitonta ja kauppiastakin koskevat lait. Monesti nämä väärät hinnat johtuvat siitä, että hinnat muuttuvat jatkuvasti ja koska liiketyöntekijätkin ovat vain ihmisiä, joku uusi hintalappu saattaa hävitä tai se unohdetaan laittaa hyllyyn. Näin ei saisi tapahtua, mutta jokainen meistä tekee virheitä, sekin tyyppi, joka laittaa berliininmunkkipussiinsa halvemman hillomunkin hinnan...

        Kaupan täti

        P.S. Ja kaikille teille pienten lasten äidit, kun teidän Tero-Annikit menevät salaa karkkihyllyyn ja lussuttavat selkänne takana suklaapatukan limaiseksi, tuokaa vaan reilusti se puoliksi syöty patukka kassalle ja maksaessanne sitä pankaa lapsenne pyytämään käytöstään anteeksi, niin oppivathan jatkossa olemaan varastamatta (toivottavasti).


      • 436573
        Kaupan täti kirjoitti:

        Asiakkaatkin tekevät jäynää vaihtelemalla hintalappujen paikkoja.
        Ei se aina ole "kusettavan kauppiaan" tekeleitä, jos hintalaput ovat väärin.
        Samaan sarjaan kuuluvat nämä tyypit, jotka jättävät kylmäsäilytystä vaativat tuotteet lämpimään, laittavat pakastimeen sinne kuulumattomia tuotteita, työntävät silakkapakkauksen pyyhehyllyyn jne jne...
        Kun se on niin vitun hauskaa, ei tarvitse itse niitä jälkiä siivota, kun joku muu sen tekee.
        Ja onneksi me suomalaiset ollaan sellaisia kuitinsyynääjä-Niiloja, että tällaiset erheet tulevat huomatuiksi
        ja ne voidaan sitten korjata. Eikä mikään ihme, että kauppiaat yrittäisivät vähän kusettaakin, kun ne tappiot, jotka ihmisten varastelusta ja piittaamattomuudesta tulevat, ovat valtaisia.

        Mutta ihan oikeasti hei, jos kauppias jäisi tällaisesta tahallisesta väärin hinnoittelusta kiinni, joutuisi hänkin siitä vastaamaan, sillä se on laitonta ja kauppiastakin koskevat lait. Monesti nämä väärät hinnat johtuvat siitä, että hinnat muuttuvat jatkuvasti ja koska liiketyöntekijätkin ovat vain ihmisiä, joku uusi hintalappu saattaa hävitä tai se unohdetaan laittaa hyllyyn. Näin ei saisi tapahtua, mutta jokainen meistä tekee virheitä, sekin tyyppi, joka laittaa berliininmunkkipussiinsa halvemman hillomunkin hinnan...

        Kaupan täti

        P.S. Ja kaikille teille pienten lasten äidit, kun teidän Tero-Annikit menevät salaa karkkihyllyyn ja lussuttavat selkänne takana suklaapatukan limaiseksi, tuokaa vaan reilusti se puoliksi syöty patukka kassalle ja maksaessanne sitä pankaa lapsenne pyytämään käytöstään anteeksi, niin oppivathan jatkossa olemaan varastamatta (toivottavasti).

        Oletko harkinnut alan vaihtoa? Tuolla asenteella voisi olla hyvä portsari tai vartija.

        P.S. Tutkimusten mukaan kaupan henkilökunta vie 60% kaupasta katoavista tuotteista ja lähes kaikki kaupassa työskentelevät ovat joskus varastaneet työnantajaltaan.


      • Kaupanalan ammattilainen
        436573 kirjoitti:

        Oletko harkinnut alan vaihtoa? Tuolla asenteella voisi olla hyvä portsari tai vartija.

        P.S. Tutkimusten mukaan kaupan henkilökunta vie 60% kaupasta katoavista tuotteista ja lähes kaikki kaupassa työskentelevät ovat joskus varastaneet työnantajaltaan.

        Asiakkaista törkeyksiä juoruavat hyllyttäjät, töykeät kassat ja vainoharhaiset vartijat karkottavat asiakkaita. Jostain syystä näitä alalle soveltumattomia ei saada karsittua joukosta. Ilmeisesti alan arvostus ja huonot palkat vievät hyvät työntekijät muualle.


      • ex kaupan myyjä
        Kaupanalan ammattilainen kirjoitti:

        Asiakkaista törkeyksiä juoruavat hyllyttäjät, töykeät kassat ja vainoharhaiset vartijat karkottavat asiakkaita. Jostain syystä näitä alalle soveltumattomia ei saada karsittua joukosta. Ilmeisesti alan arvostus ja huonot palkat vievät hyvät työntekijät muualle.

        "ja lähes kaikki kaupassa työskentelevät ovat joskus varastaneet työnantajaltaan."

        Jaahas. Mistähän tällaista "tutkimusta" pääsisi lukemaan, vai keksitkö omasta päästäsi?


      • Asioita seuraava
        436573 kirjoitti:

        Oletko harkinnut alan vaihtoa? Tuolla asenteella voisi olla hyvä portsari tai vartija.

        P.S. Tutkimusten mukaan kaupan henkilökunta vie 60% kaupasta katoavista tuotteista ja lähes kaikki kaupassa työskentelevät ovat joskus varastaneet työnantajaltaan.

        Mitäs vikaa Kaupan tädin asenteessa muka on, hän kirjoittaa täyttä asiaa ja asenne on ihan kohdillaan. Itse kaupoissa asioidessani, näen jatkuvasti kylmä- ja pakastealtaiden tuotteita milloin missäkin, esim. karkkihyllyssä, tekstiilien ja pesuaineiden seassa, jopa lehtihyllyssäkin olen nähnyt ja joka puolella muuallakin, missä ne pilaantuvat ja kauppias ei niitä enää voi myyntiin laittaa. Eikö näille ihmisille tule mieleen, jotka tuotteita roiskii mihin sattuu, että pitemmän päälle se tulee kauppiaalle melko kalliiksi ja työntekijät joutuvat tekemään aivan turhaa työtä omien pakollisten töittensä lisäksi.

        Mistä hatusta sinä tuon "tutkimuksen" vetäisit, kyllä se vain niin on, että asiakkaat niitä tuotteita sieltä kaupasta varastaa, eikä henkilökunta. Työntekijä jos sellaiseen syyllistyy, niin kenkää tulee alta aikayksikön.

        Tekstistäsi saa sen käsityksen, että itse juuri harrastat sitä varastamista ja tuotteiden siirtelyä niille kuulumattomille paikoille, sekä hyväksyt muiltakin samanlaisen asiattoman toiminnan. Hyi sinua!!!


      • Nimmari12344
        ex kaupan myyjä kirjoitti:

        "ja lähes kaikki kaupassa työskentelevät ovat joskus varastaneet työnantajaltaan."

        Jaahas. Mistähän tällaista "tutkimusta" pääsisi lukemaan, vai keksitkö omasta päästäsi?

        Sisäministeriön sivulta löytyy tutkimus, jonka mukaan 52% myymälävarkauksista tekee liikkeessä kulkeva henkilöstö.


      • Kaupanalan ammattilainen
        Asioita seuraava kirjoitti:

        Mitäs vikaa Kaupan tädin asenteessa muka on, hän kirjoittaa täyttä asiaa ja asenne on ihan kohdillaan. Itse kaupoissa asioidessani, näen jatkuvasti kylmä- ja pakastealtaiden tuotteita milloin missäkin, esim. karkkihyllyssä, tekstiilien ja pesuaineiden seassa, jopa lehtihyllyssäkin olen nähnyt ja joka puolella muuallakin, missä ne pilaantuvat ja kauppias ei niitä enää voi myyntiin laittaa. Eikö näille ihmisille tule mieleen, jotka tuotteita roiskii mihin sattuu, että pitemmän päälle se tulee kauppiaalle melko kalliiksi ja työntekijät joutuvat tekemään aivan turhaa työtä omien pakollisten töittensä lisäksi.

        Mistä hatusta sinä tuon "tutkimuksen" vetäisit, kyllä se vain niin on, että asiakkaat niitä tuotteita sieltä kaupasta varastaa, eikä henkilökunta. Työntekijä jos sellaiseen syyllistyy, niin kenkää tulee alta aikayksikön.

        Tekstistäsi saa sen käsityksen, että itse juuri harrastat sitä varastamista ja tuotteiden siirtelyä niille kuulumattomille paikoille, sekä hyväksyt muiltakin samanlaisen asiattoman toiminnan. Hyi sinua!!!

        Omistan yritykseni. Miksi varastaisin itseltäni omia tavaroitani? Sen sijaan sinun intosi leimata muita varkaaksi herättää tietyn epäilyksen...


      • Kaupanalan ammattilainen
        Kaupanalan ammattilainen kirjoitti:

        Omistan yritykseni. Miksi varastaisin itseltäni omia tavaroitani? Sen sijaan sinun intosi leimata muita varkaaksi herättää tietyn epäilyksen...

        Ilmeisesti viestisi oli tarkoitettu minua ennen kirjoittaneelle, mutta tuskinpa tuo pahastui, että vastasin siihen.


      • Myyjät kunniaan
        436573 kirjoitti:

        Oletko harkinnut alan vaihtoa? Tuolla asenteella voisi olla hyvä portsari tai vartija.

        P.S. Tutkimusten mukaan kaupan henkilökunta vie 60% kaupasta katoavista tuotteista ja lähes kaikki kaupassa työskentelevät ovat joskus varastaneet työnantajaltaan.

        Eiköhän nyky aikana ne ole nuo paatuneet nistit ja romanit ketkä suurimman osan varkauksista kaupoissa tekevät. Eikä yksikään ison ketjun kauppias/päällikkö yritä huijata asiakkaita! Aivan uskomatonta sonnan jauhamista moinen. Ketkä siellä kaupan puolella sotkevat ja aiheuttavat hävikkiä? AASIAKKAAT!!!


      • shittarista
        Nimmari12344 kirjoitti:

        Sisäministeriön sivulta löytyy tutkimus, jonka mukaan 52% myymälävarkauksista tekee liikkeessä kulkeva henkilöstö.

        ..että juuri sinun pikku Tero-Annikkisi vie niitä suklaapatukoita sun muita, ja sitten kun omaa elämäänsä elämättömät ihmiset syynäävät ne kuitit niin ylitarkasti ettei vaan veloteta puolta senttiä liikaa ja valitetaan kun hinnat nousevat, niin voisi katsoa itseään (tai lastaan), HÄVIKKI NOSTAA AINA HINTOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        (plus te jotka syytätte kaupan tätejä töykeydestä, niin peili taas käteen ja kertokaa työpaikkanne, tulen sinne käyttäytymään samanlailla kun te minun kassallani :) )


        t. iloinen kassa


      • Saippuakauppiaspa
        shittarista kirjoitti:

        ..että juuri sinun pikku Tero-Annikkisi vie niitä suklaapatukoita sun muita, ja sitten kun omaa elämäänsä elämättömät ihmiset syynäävät ne kuitit niin ylitarkasti ettei vaan veloteta puolta senttiä liikaa ja valitetaan kun hinnat nousevat, niin voisi katsoa itseään (tai lastaan), HÄVIKKI NOSTAA AINA HINTOJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        (plus te jotka syytätte kaupan tätejä töykeydestä, niin peili taas käteen ja kertokaa työpaikkanne, tulen sinne käyttäytymään samanlailla kun te minun kassallani :) )


        t. iloinen kassa

        tuolla asenteella et hirveän kauan kuluta sitä kassan tuolia.


    • Toinen kaupan täti

      Jos jokainen ihminen olisi edes parin päivän ajan kaupassa töissä, ei kukaan valittaisi tällaisista asioista. Silloin ihmiset tajuaisivat, mitä kaikkea kaupassa pitääkään tehdä ja kuinka niin moni asiakas purkaa patoutuneet kiukkunsa huutamalla viattomalle myyjälle. Kaupassa tapahtuu työntekijän näkökulmasta paljon muutakin kuin pelkkä kassakohtaaminen. Tuotteet eivät mene hyllyyn itsestään. Tuotteita ei myöskään panna hyllyyn yöllä, vaan silloin, kun jo asiakkaatkin pääsevät kauppaan. Kaikki tavara ei siis voi olla hyllyssä silloin, kun tulet niitä aamuvarhaisella vaatimaan. Asiakkaat luulevat olevansa aina oikeassa, kuten sanonta kertoo, mutta kyllä se kuulkaa on niin, että harvoin asiakas on oikeassa. Asiakkaalle vain osataan antaa sellainen kuva, että hän luulee olleensa oikeassa. Toki mielipiteensä saa myyjälle kertoa, mutta sen voi sanoa asiallisesti.

      Luulette, että kauppa tahallaan laittaa vääriä hintoja hyllyyn, ja haukutte huijariksi. Entäpä ne kaikki huijariasiakkaat, jotka eivät kerro, että tuotteelle tulikin kassalla normaalia halvempi hinta? Kannattaa miettiä asiaa siis myös toisinpäin. Harva myöskään palauttaa vaihtorahoja saatuaan niitä liikaa, mutta auta armias, jos kassamyyjä antaakin sinulle liian vähän takaisin. Monet asiakkaat yrittävät myös varastaa muovikasseja, ne kun ovat MAKSULLISIA. Asiakkaat vetoavat niiden halpaan hintaan, mutta tiedättekö, kaupoista löytyy halvempiakin tuotteita kuin muovikassit. Eipä kukaan koskaan pyydä kaupanpäälle 0,10 euron tikkaria. Roskis taitaa myös olla tuntematon käsite, kun se kuitti pitää jättää siihen kassahihnalle, vaikka käden ulottuvilla olisi myös roskis. Myyjätkään eivät tule teidän työpaikoillenne roskaamaan.

      En tarkoita, että kaikki asiakkaat tekisivät näin. Onneksi on olemassa myös ihanan ystävällisiä asiakkaita, jotka ymmärtävät, että myyjät ovat heidän kanssaan tasa-arvoisia IHMISIÄ.

      Äläkä vastaa tähän, että vaihda alaa. Kuka sinua sitten orjallisesti palvelee päivästä toiseen..

      • Kaupanalan ammattilainen

        Vuosia kaupanalan ammattilaisia kouluttaneena epäilen, ettet ole kaupassa töissä, sillä kukaan alan ammattilainen ei kirjoittelisi tuollaista työpaikastaan ja sen asiakkaista, jotka kuitenkin todellisuudessa maksavat kaupan henkilökunnan palkat. Asiakas on kaupalle elinehto, mikä on varmasti kirkkaana mielessä jokaisella ammatti-ihmisellä. Oma lukunsa ovat kouluja käymättömät henkilöt, joille on hämmästyttävän usein epäselvää se, miksi heitä häiritsee päivästä toiseen joukko "tyhmiä ja paikkoja sotkevia asiakkaita". Se puute on onneksi helposti korjattavissa koulutuksella.


      • Kaupan kassa
        Kaupanalan ammattilainen kirjoitti:

        Vuosia kaupanalan ammattilaisia kouluttaneena epäilen, ettet ole kaupassa töissä, sillä kukaan alan ammattilainen ei kirjoittelisi tuollaista työpaikastaan ja sen asiakkaista, jotka kuitenkin todellisuudessa maksavat kaupan henkilökunnan palkat. Asiakas on kaupalle elinehto, mikä on varmasti kirkkaana mielessä jokaisella ammatti-ihmisellä. Oma lukunsa ovat kouluja käymättömät henkilöt, joille on hämmästyttävän usein epäselvää se, miksi heitä häiritsee päivästä toiseen joukko "tyhmiä ja paikkoja sotkevia asiakkaita". Se puute on onneksi helposti korjattavissa koulutuksella.

        Hei! Haloo! Kauppahan palkat maksaa, eikä jotkut kaupassa kävijät!!!!!!!!!!!


      • Kaupanalan ammattilaiselle tiedoksi
        Kaupan kassa kirjoitti:

        Hei! Haloo! Kauppahan palkat maksaa, eikä jotkut kaupassa kävijät!!!!!!!!!!!

        vaikka "asiakkaat palkan maksaisivatkin", niin se ei tarkoita, että mitä tahansa tarvitsee sietää. Jotkut asiakkaat marmattavat lähes kaikesta. Suorastaan etsivät asioita, joista voivat valittaa. Suosittelen vierailemaan muuten aasiakas.net sivustolla...


      • 34vn5y8
        Kaupanalan ammattilaiselle tiedoksi kirjoitti:

        vaikka "asiakkaat palkan maksaisivatkin", niin se ei tarkoita, että mitä tahansa tarvitsee sietää. Jotkut asiakkaat marmattavat lähes kaikesta. Suorastaan etsivät asioita, joista voivat valittaa. Suosittelen vierailemaan muuten aasiakas.net sivustolla...

        Noin sairaalla tavalla voi asennoitua vain myyjä, jonka ainoa tavoite on karkoittaa asiakkaat yrityksesta ja kaataa työnantaja. Todella typerää, että kaupan henkilökunta alkaa jahdata ja vainota asiakkaita ihan vaan pelkästään siksi, että itsellä on paska fiilis!!


      • Jakoavain
        Kaupanalan ammattilaiselle tiedoksi kirjoitti:

        vaikka "asiakkaat palkan maksaisivatkin", niin se ei tarkoita, että mitä tahansa tarvitsee sietää. Jotkut asiakkaat marmattavat lähes kaikesta. Suorastaan etsivät asioita, joista voivat valittaa. Suosittelen vierailemaan muuten aasiakas.net sivustolla...

        Taisi olla hiljentyneen aasiakas.netin mainos. Nykyään porukka ei uskalla enää pilkata asiakkaita, koska oma työpaikka on jatkuvan lopetusuhan alla. Pahimmat pilkkakirveethän on jo heitetty pihalla...


      • sivusta seuraaja
        34vn5y8 kirjoitti:

        Noin sairaalla tavalla voi asennoitua vain myyjä, jonka ainoa tavoite on karkoittaa asiakkaat yrityksesta ja kaataa työnantaja. Todella typerää, että kaupan henkilökunta alkaa jahdata ja vainota asiakkaita ihan vaan pelkästään siksi, että itsellä on paska fiilis!!

        Ei kaupan täti sanonutkaan, että käyttäytyisi työaikanaan noin asiakkaita kohtaan.


      • 24fqsg
        Kaupanalan ammattilaiselle tiedoksi kirjoitti:

        vaikka "asiakkaat palkan maksaisivatkin", niin se ei tarkoita, että mitä tahansa tarvitsee sietää. Jotkut asiakkaat marmattavat lähes kaikesta. Suorastaan etsivät asioita, joista voivat valittaa. Suosittelen vierailemaan muuten aasiakas.net sivustolla...

        aasiakas.net sivustolla on näin pikaisesti laskettuna yli 1700 kertomusta enemmän tai vähemmän aasiakkaista. Kaipa se jotain kertoo. Yrittäkää ihmiset joskus ajatella asiaa myyjän näkökulmasta.


      • iueronyfe
        24fqsg kirjoitti:

        aasiakas.net sivustolla on näin pikaisesti laskettuna yli 1700 kertomusta enemmän tai vähemmän aasiakkaista. Kaipa se jotain kertoo. Yrittäkää ihmiset joskus ajatella asiaa myyjän näkökulmasta.

        Jos myyjä pitää asiakasta aasina, on myyjä se, joka on aasi. Aasiakas.netin jutut kertovat lähinnä aasimaisista myyjistä. Näin on näreet!


      • bobob
        iueronyfe kirjoitti:

        Jos myyjä pitää asiakasta aasina, on myyjä se, joka on aasi. Aasiakas.netin jutut kertovat lähinnä aasimaisista myyjistä. Näin on näreet!

        Et ilmeisesti ole pahemmin tutustunut sivustoon. Mutta jos noin paljon ketuttaa saamasi kohtelu, kerro tarinasi osoitteessa aasipalvelu.net


      • Kaupan täti
        34vn5y8 kirjoitti:

        Noin sairaalla tavalla voi asennoitua vain myyjä, jonka ainoa tavoite on karkoittaa asiakkaat yrityksesta ja kaataa työnantaja. Todella typerää, että kaupan henkilökunta alkaa jahdata ja vainota asiakkaita ihan vaan pelkästään siksi, että itsellä on paska fiilis!!

        Suurin osa asiakkaista on tosi jees, mutta kyllä niitä munapäitä sekaan mahtuu,
        kyllä täällä kaikki sen tietävät. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että ei se paska fiilis ole niillä aspoilla, vaan niillä asiakkailla, joilla menee huonosti kotona tai töissä pomo painaa päälle. Sitten ne omat henkilökohtaiset ongelmansa on helppo tulla "asiakaspalautteen" muodossa kaatamaan aspan niskaan, niin saa vähän purattua paineita, ilman että tarvitsee murehtia sen kummemin, miltä siitä "jätesangosta" tuntuu, kun sehän on ihan vieras ihminen.

        Pyydänkin teitä ihmiset, jotka syytätte kauppiaita/kaupan henkilökuntaa huijareiksi ja asiakaspalvelijoita varkaiksi, köyhiksi ja elämäänsä kyllästyneiksi, miettimään, miltä näistä ihmisistä tuntuu. MILTÄ HEISTÄ OIKEASTI TUNTUU, sillä hekin tekevät vain työtään ja tuskin tekevät sitä niin, että heidän pääasiallinen tarkoituksensa olisi saada asiakkaan päivä pilalle ja asiakasta huijattua. MILTÄ HEISTÄ TUNTUU, kun heitä haukutaan, heidän osaamisensa kyseenalaistetaan, vaikka ei oikeasti tiedetä heidän koko toimenkuvaansa(nehän ovat vain hyllyttäjiä) tai tajuta, että ne maan hiljaiset eli duunarit ovat niitä, joiden työtä pidetään täysin turhana tai toisarvoisena.
        Enkä tarkoita vain meitä kaupan tätejä, vaan myös siivoojia ja roskakuskeja. Kenen toiveammatti on vaununsiivooja, varastomies tai roska-auton jätesäiliön pesijä? Mutta jos näitä töitä ei kukaan tekisi, ihmiset hukkuisivat paskaan. Arvostan suuresti maanviljelijöitä, teurastajia ja rekkakuskeja ja ketjun viimeinen lenkki on se kaupan täti, joka hoitaa teille myyntikuntoisen tuotteen sinne ostoskoriin. Ilman meitä te saisitte hakea itse pöperönne tavarantoimittajilta, mihin teillä tuskin olisi aikaa tai mahdollisuutta, sillä suuret ruokatalot eivät harjoita vähittäismyyntiä suoraan tehtaittensa takaovilta.

        Miksi me asiakaspalvelussa työskentelevät emme saisi kertoa, kuinka jotkut ihmiset käyttäytyvät työpaikallamme, kun te asiakkaat katsotte oikeudeksenne täällä sanoa, että SALESSA KUSETETAAN ASIAKASTA TAHALLISESTI. Kyse on pienestä kaupungista ja pienestä kaupasta, joten taas voitte hetkeksi pysähtyä miettimään, että miltä niistä Salen tytöistä tuntuu, kun täällä hintahuijaamisesta varoitellaan. Eikö kannattaisi tehdä rikosilmoitus, jos sellaista oikeasti epäilee. Ketjun aloittajalle, oletko miettinyt, että syyttelysi saattaa olla täysin perätön? Siitähän voisi nostaa sinua vastaan syytteen kunnianloukkauksesta, jos nyt näin vähän liioitellaan:)

        Ja tähän loppuun kiteytän teidän asiakaiden mietteet meistä kaupan tädeistä:
        "Pikkutyttö sanoo äidilleen kassalla:"Minä haluan isona kaupan tädiksi." Pikkutytön äiti vastaa:
        "No et todellakaan halua, eihän ne ole yhtään mitään." Ja äiti katsoo kassamyyjää silmissään kysymys:"Eikö niin?" Kassamyyjä hymyilee äidille mielessään hämmennys:"No mihin tuo asiakas minua sitten tässä tarvitsee," ja ojentaa vaihtorahat, kiittää ja toivottaa hyvää päivän jatkoa.
        Ja tämä tarina on tosi.

        Ja ai kun sai taas loppupäiväksi itselleen hyvän duunifiiliksen, kun asiakas niin kauniilla tavalla osoitti arvostustaan veronsa maksavalle, työtä tekevälle kanssaihmiselle ja sille henkilölle, jolla on viime kädessä mahdollisuus vaikuttaa siihen, että äiti menee kotiin ja laittaa tyttärelleen ruokaa, ettei tytölle tule nälkä.


    • ?()?!!

      Eli kuitista tuli aaseja ketjuun.Taitaa olla pinnakireellä kun rahat on loppu!Nyt sitä saa olla tarkkana se
      arvolisä% ettei pompi väärään suuntaa,taisivat nostaa ensin tuotteiden hintoja et saavat %:lle katetta.

      • Kaupassa töissä jo 2 viikkoa

        Itseäni ärsyttää joka päivä töihin mennä katselemaan tyhmien asiakkaiden rumia naamoja paskalla palkalla. Mieluummin olisin vaikka BB:ssa ja nauttisin elämästäni. Olen ylioppilas ja ansaitsen paremman elämän kuin olla ihmisten halveksittavana kaupassa töissä.


      • Hanki arvostusta
        Kaupassa töissä jo 2 viikkoa kirjoitti:

        Itseäni ärsyttää joka päivä töihin mennä katselemaan tyhmien asiakkaiden rumia naamoja paskalla palkalla. Mieluummin olisin vaikka BB:ssa ja nauttisin elämästäni. Olen ylioppilas ja ansaitsen paremman elämän kuin olla ihmisten halveksittavana kaupassa töissä.

        Ei pelkkä ylioppilas ole mitään erikoista, mahdollistaa toki monipuoliset jatko-opiskelut. Kannattaisiko harkita? Tai pysy perusmyyjänä ja asennoidu siihen oikein.


      • 4g0ghv370
        Kaupassa töissä jo 2 viikkoa kirjoitti:

        Itseäni ärsyttää joka päivä töihin mennä katselemaan tyhmien asiakkaiden rumia naamoja paskalla palkalla. Mieluummin olisin vaikka BB:ssa ja nauttisin elämästäni. Olen ylioppilas ja ansaitsen paremman elämän kuin olla ihmisten halveksittavana kaupassa töissä.

        Tuo se taitaa olla syy aloittajankin ongelmiin...


    • jos en muuta saa

      kerään pulloja, kerään natsoja, rullaan mummoja ...

      • sallepa

        touhua


      • Vittu eniten
        sallepa kirjoitti:

        touhua

        joo-0


      • and ass
        Vittu eniten kirjoitti:

        joo-0

        Thats away aha aha i like it - Good looking girls


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Arvaa miten paljon

      Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

      On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

      Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

      Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

      Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

      Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

      Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

      Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

      Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe