Ihastunut...härkämieheen..APUA

mirrordancing

Miten härkä mies ja neitsyt tulevat toimeen ? onko toivoa?
Entä miten härkää tulisi käsitellä ? Miten saisin hänet kiinostumaan minusta parhaiten?

Tahtoisin kovasti tutustua tähän henkilöön paremmin, mutta olen kovin epävarma siitä onko hän kuitenkaan samaa mieltä minusta, vaikka niin sanoikin. Esimerkiksi tekstariin vastasi hirveellä viiveellä.
Hän avautui mulle tässä yks päivä ja on lukenut mua niin väärin, vaikka selkeästi kyllä tuntee naiset.
Mikä on ymmärrettävää, sillä olen erittäin vaikeasti lähestyttävä henkilö. (Vieras)Porukka lukee mun eleitä ja sanoja väärin. Voin olal oma itseni vain läheisten seurassa.

En ole antanut tälle miehelle (vaikka mieli olisi jo tehnyt mutta oli kovetettava itteensä sen verran vielä).

2

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avotuli

      täällä olen itse neitsyt ja tapaillut härkä miestä kolmisen kuukautta..aivan mahtava persoona..
      oon tykästyny tosi paljon..oon itse välillä aika vaikee persoona..mut tämän kanssa oon ollu ihan oma itseni
      ja tosi avoin ja näyttäny tunteeni avoimesti..sanokin että tykkää kun oon niin avoin..oot oma itsesi, etkä valehtele mitään..kyllä se siitä, on muuten sit sängyssä nää härkä miehet ihan omaa luokkaansa..en oo ennen tavannu moista...mukavaa syksyä sinulle..ja onnea matkaan:))

      • Nti september

        Härät vaativat tunnustusta siitä, että ovat ainoita ja mahtavia. Neitsythän on vaikea merkki lukea, mutta härän ja neitsyen suhde on ihanteellinen. Härkä ei halua köynnöstä ympärilleen ja neitsyt ei ole köynnös ympärillä, kumpikaan ei ole riippuvainen kenestäkään. Härkä tykkää olla passattavana ja netsyt tykkää passata kunhan se tapahtuu hänen ehdoillaan, ei komentelua kummaltakaan puolin.
        Neitsyt antaa härän olla mies ja saa vastalahjaksi miehen, jolle neitsyt nainen on arvokkain maailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      296
      3058
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      217
      1930
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1582
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1370
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1251
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      266
      1188
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1041
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      981
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      144
      847
    Aihe