Ihastunut...härkämieheen..APUA

mirrordancing

Miten härkä mies ja neitsyt tulevat toimeen ? onko toivoa?
Entä miten härkää tulisi käsitellä ? Miten saisin hänet kiinostumaan minusta parhaiten?

Tahtoisin kovasti tutustua tähän henkilöön paremmin, mutta olen kovin epävarma siitä onko hän kuitenkaan samaa mieltä minusta, vaikka niin sanoikin. Esimerkiksi tekstariin vastasi hirveellä viiveellä.
Hän avautui mulle tässä yks päivä ja on lukenut mua niin väärin, vaikka selkeästi kyllä tuntee naiset.
Mikä on ymmärrettävää, sillä olen erittäin vaikeasti lähestyttävä henkilö. (Vieras)Porukka lukee mun eleitä ja sanoja väärin. Voin olal oma itseni vain läheisten seurassa.

En ole antanut tälle miehelle (vaikka mieli olisi jo tehnyt mutta oli kovetettava itteensä sen verran vielä).

2

888

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avotuli

täällä olen itse neitsyt ja tapaillut härkä miestä kolmisen kuukautta..aivan mahtava persoona..
      oon tykästyny tosi paljon..oon itse välillä aika vaikee persoona..mut tämän kanssa oon ollu ihan oma itseni
      ja tosi avoin ja näyttäny tunteeni avoimesti..sanokin että tykkää kun oon niin avoin..oot oma itsesi, etkä valehtele mitään..kyllä se siitä, on muuten sit sängyssä nää härkä miehet ihan omaa luokkaansa..en oo ennen tavannu moista...mukavaa syksyä sinulle..ja onnea matkaan:))

• Nti september

Härät vaativat tunnustusta siitä, että ovat ainoita ja mahtavia. Neitsythän on vaikea merkki lukea, mutta härän ja neitsyen suhde on ihanteellinen. Härkä ei halua köynnöstä ympärilleen ja neitsyt ei ole köynnös ympärillä, kumpikaan ei ole riippuvainen kenestäkään. Härkä tykkää olla passattavana ja netsyt tykkää passata kunhan se tapahtuu hänen ehdoillaan, ei komentelua kummaltakaan puolin.
        Neitsyt antaa härän olla mies ja saa vastalahjaksi miehen, jolle neitsyt nainen on arvokkain maailmassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1556
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      91
      1468
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1031
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      194
      916
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      115
      802
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      777
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      741
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      730
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      704
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60