Väkivaltaisin tähtimerkki?

Pohdiskelen vain..-

Voiko olla sattumaa, että kolme neitsyen merkeissä syntynyttä henkilöä ovat jokainen (eri yhteiskuntaluokista ja elinympäristöistä kukin) osoittautuneet lyhytpinnaisiksi ja aggressiivisiivisiksi.
Kaikilla eroja takana kyseisen asian takia ja esim runsasta alkoholin käyttöä.
Voisiko tähtimerkillä nähdä yhteyttä tai taipumuksia eri käytöskuvioihin.

16

2180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agroneitsyt

      Hassu juttu että otit puheeksi. Itse olen neitsyt, naispuoleinen. Alkoholi kyllä maistuu ja voin myöntää, että käyttäydyn joskus agressiivisesti. Olen kyllä pamauttanut nyrkillä naamaan useamman kerran. Tosin minulla on perhetausta jonka uskon vaikuttavan tähän ja hoidan terapiassa tätä ongelmaa.

      • Pahempaa on luvassa

        Ei väkivaltaisuus mitään koska se on vain äkkipikaisuutta ja siksi idiotismia, mutta pahinta on henkinen väkivalta eli narsistinen persoonallisuushäiriö, ja se on ehdottomasti Vesimies-merkin, etten jopa sanoisi yksi perusominaisuuksista!


      • NIGHTMARE *
        Pahempaa on luvassa kirjoitti:

        Ei väkivaltaisuus mitään koska se on vain äkkipikaisuutta ja siksi idiotismia, mutta pahinta on henkinen väkivalta eli narsistinen persoonallisuushäiriö, ja se on ehdottomasti Vesimies-merkin, etten jopa sanoisi yksi perusominaisuuksista!

        Minun ensimmäinen nuoruudenrakkaus paljastui aivan kahjoksi sekopääksi sympaattisen kuoren alla , humalahakuinen ihminen jota sai tosissaan pelätä. Äkkipikainen myös selvinpäin - joskus impulssikontrolli nolla, eli kimpaantui vaikkapa jos astiat astiakaapissa eri järjestyksessä ja pamautti nyrkkillä seinään ammottavan aukon.
        Onneksi tajusin häipyä vähin äänin tommosen seuurasta, mutta kokemus oli niin pelottava että vielä nyt aikuisenakin - 20 vuoden jälkeen- näen joskus painajaisia tuosta ihmisestä.
        Kaveri on tiettävästi jatkanut naistenhakkaaja uraansa menestyksekkäästi , ja tähtimerkki joo :NEITSYT.


      • Mars Neitsyessä aurinko Neitsyellä.
        NIGHTMARE * kirjoitti:

        Minun ensimmäinen nuoruudenrakkaus paljastui aivan kahjoksi sekopääksi sympaattisen kuoren alla , humalahakuinen ihminen jota sai tosissaan pelätä. Äkkipikainen myös selvinpäin - joskus impulssikontrolli nolla, eli kimpaantui vaikkapa jos astiat astiakaapissa eri järjestyksessä ja pamautti nyrkkillä seinään ammottavan aukon.
        Onneksi tajusin häipyä vähin äänin tommosen seuurasta, mutta kokemus oli niin pelottava että vielä nyt aikuisenakin - 20 vuoden jälkeen- näen joskus painajaisia tuosta ihmisestä.
        Kaveri on tiettävästi jatkanut naistenhakkaaja uraansa menestyksekkäästi , ja tähtimerkki joo :NEITSYT.

        Kaikki koettu, mitä edelliset kirjoittaneet. Lyhyt pinna, tai ei siis pinnaa laisinkkaan (Turussa), juoppo, ärjy. Lähdin pakoon, kun pelkäsin...


    • Neitsyt minäkin

      Joo, siis kyllähän neitsytmiehet etenkin ovat taipuvaisia alkoholismiin ja väkivaltaiseenkin käytökseen. Mutta ei kaikki todellakaan, vaan neitsyt voi olla myös mitä ihanin ja kannustavin ihminen. Neitsyet ovat hieman varautuneita ja kun tarpeeksi pitää asioita sisällään, niin se saattaa purkautua liian voimakkaasti. Lisäksi ainainen täydellisyyteen pyrkiminen ja siinä epäonnistuminen saattaa johtaa epätoivottuun käytökseen. Voisin kuvitella sarjamurhaajat, jotka eivät jää kiinni olevan juuri neitsyen merkkiä. :)
      Neitsyt naiset joita tunnen (ja niitä on monta) käyttävät kaikki alkoholia kohtuudella, eivätkä todellakaan ole väkivaltaisia. Heilläkin on kyllä tapana pitää ulkokuori puhtaana, eli muille näytetään kaiken olevan täydellisesti, vaikka niin ei todellisuudessa olisikaan.

      • Kuka tietää

        Mikä oli esim John Lennonin ampujan tähtimerkki?
        Entä Charles Mansonin tai Josef Fritzlin?


      • Who Knows
        Kuka tietää kirjoitti:

        Mikä oli esim John Lennonin ampujan tähtimerkki?
        Entä Charles Mansonin tai Josef Fritzlin?

        Mikä on Hitlerin horoskooppimerkki?


      • Niin, paljon kuuluu, rakkauteen...
        Who Knows kirjoitti:

        Mikä on Hitlerin horoskooppimerkki?

        Minua niin hauskuuttaa, jos se oli noin. Koska itse olen aurinko-Härkä, puhuminen Hitleristä samaan aikaan minun kanssani tuskin voisi enempi saada hymyä kasvoilleni. En ole Hitlerin kanssa samanlainen.

        He, jotka tahtovat tulkita Hitlerin luonnetta, lukevat hänen elämänkertansa, painottaen lukemisen ymmärtämisen kasvuvuosien alkuaikoihin. Kaikki elokuvalliset dokumentit ovat hyvää katsottavaa tuosta onnettomasta ihmisestä. Hänen seksuaalisuutensa oli omaa luokkaansa, joka oli minulle suuri yllätys.
        Ihmettelen Evan rakkautta platoniseen suhteeseen. Vanhetessa ymmärrän, että rakkaus on muutakin, kuin rakastelua.


      • yök
        Who Knows kirjoitti:

        Mikä on Hitlerin horoskooppimerkki?

        se oli kaksonen jos en ihan päin seiniä muista.


      • Tietysti hänellä oli/on koko kartta.
        yök kirjoitti:

        se oli kaksonen jos en ihan päin seiniä muista.

        Syntynyt 20.4, oli siis Oinas? Kertoo Wikipedia.


      • kuka tietää varmasti
        Tietysti hänellä oli/on koko kartta. kirjoitti:

        Syntynyt 20.4, oli siis Oinas? Kertoo Wikipedia.

        Eiks huhtikkuussa synny kalat, eikä oinas (maaliskuu-huuhtikunn alku)
        en oo varma


      • Hämärän rajamailla...
        kuka tietää varmasti kirjoitti:

        Eiks huhtikkuussa synny kalat, eikä oinas (maaliskuu-huuhtikunn alku)
        en oo varma

        Loppuu 20.4.


      • Nti september
        Hämärän rajamailla... kirjoitti:

        Loppuu 20.4.

        Hitler oli härkä.

        Itse olen taipuvainen juomaan, se on pakokeinoni todellisuudesta joka on ajoittain hyvinkin raskas. Olen myös huomannut olevani humalassa hyvinkin äkkipikainen (olen muutenkin temperamenttinen) käsi käy välillä jonkun poskelle tai muualle, ja lujaa. Harvinaisuus on, että en haasta riitaa, riitelen vain jos joku muu saa suuttumaan ja humalassa se korostuu. Naisten kanssa en tappele oikeastaan koskaan. Kerran sain kuulla tukistaneeni kaveria kun halusin vain tietää missä ihmiset ovat ja voi kuinka olin pahoillani siitä, hävetti todella.
        Joten pelkkää sadistisuutta näitä en toteuta ellen ole todella vihainen jollekkin tai kantanut kaunaa kauan ja viha pääsee purkautumaan.


      • MoonLady29
        Nti september kirjoitti:

        Hitler oli härkä.

        Itse olen taipuvainen juomaan, se on pakokeinoni todellisuudesta joka on ajoittain hyvinkin raskas. Olen myös huomannut olevani humalassa hyvinkin äkkipikainen (olen muutenkin temperamenttinen) käsi käy välillä jonkun poskelle tai muualle, ja lujaa. Harvinaisuus on, että en haasta riitaa, riitelen vain jos joku muu saa suuttumaan ja humalassa se korostuu. Naisten kanssa en tappele oikeastaan koskaan. Kerran sain kuulla tukistaneeni kaveria kun halusin vain tietää missä ihmiset ovat ja voi kuinka olin pahoillani siitä, hävetti todella.
        Joten pelkkää sadistisuutta näitä en toteuta ellen ole todella vihainen jollekkin tai kantanut kaunaa kauan ja viha pääsee purkautumaan.

        Jostain olen lukenut että aggressiivisimmat ihmiset syntyvät oinaan ja härän merkin vaihtuessa n. 20-23.4.


    • Jouskarinainen!

      Kyllä on tavattu kauris ja vesimies joka rikkoo kodin väkivallalla, mutta tähtimerkillä ei sinänsä ole mitään väliä.

    • tutkinut*****

      härkä on aggressiivisin. tosin, ei sitä saa kyllä helposti suuttumaan,,,, älyttömän pitkäpinnaisia ja rauhallisia ovat tosi pitkään. mutta kun päreet palaa, niin silloin kyllä paikat hajoaa, ja lähistön ihmisetkin , "hajoaa".
      tämä bodom -pääepäilty muuten on härkä, vaikka näyttöhän ei riittänyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe