Avomieheni 50 vuotias isä sai viime perjantaina aivoverenvuodon. Oli huimannut ja vasen puoli puutui, raahautui kotiin sisälle ja anoppi soitti ambulanssin. Saatiin hoitoon Meilahteen hoitoon alle kahdessa tunnissa, ja kuvauksissa vuoto löytyi aivorungosta, eli ei voi leikata. Syynä hoitamaton hoitamaton verenpainetauti (hoitoon tullessa yläpaine hieman runsaat 200!). Ei kuitenkaan missään vaiheessa ole menettänyt tajuntaansa, verenpaine saatii normaalilukemiin samana yönä ja siirrettiin aivohalvausosastolle valvontaan. Käytiin eilen katsomassa, katse ei harota enää pahasti, kognitiivisissa toiminnassa ei mitään vikaa ja on kokoajan mukana ja ymmärtää tilanteen. Onko kellään samantyyppisiä kokemusksia, kun suurin osa aiheista käsittelee SAVia? Sairaalasta ei kunnon ennustetta vielä saada.
ICH
kuppikahvia
2
296
Vastaukset
- hoidossa oleva....
Käyppä tuolla lukemassa http://avh.palaios.com/keskustelu/index.php saattaa löytyä ihan asia tietoa ja kokemuksiakin monilla on.
eli kohtalotovereita löytyy..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709