voiko sektiohaavaa kiristellä? raskausviikko 31 meneillään ja välilä tuntuu et se vanha haava kiristelis tai kutisis. voiko olla siitä johtuvaa? vai mistä? niin ja sektiosta on aikaa jo yli kaks vuotta!? se on semmonen jännä tunne, vähän niinku sattuu mut sit taas vähän niinku kutittaa.. tai jotain.. itekki ihan sekasin.. eikai se vaan voi revetä auki???
sektiohaava
3
220
Vastaukset
- mammsingen:)
Heis vaan:) Mulla nyt menossa rv 33 2 ja samoilla viikoilla kun sulla nyt alkoi sellanen kipu/kutina... vaikee selittää mut varmaan aika samanlainen kun sulla... tai ainakin siltä "kuulosti".. Eli eiköhän se ihan normia ole.. itsellä kanssa aikaa yli 2v (esikoinen syntyi 06/07).. ei se haava auki repeä... en ainakaan koskaan ole kuullut et ois ja meillä kuitenkin pitkä parantuma aika takana... mulla kivut on loppunu et joskus tosi harvoin on sitä kutina kipua mutta harvoin...:)
- ksgah
ja sen vuoksi varmasti kiristelee. En muista miksi kaverini joutui lopen sairaalaan, mutta oli terkkarille valitellut, että sektiohaava kiristää ja kipuilee ja sen vuoksi joutui osastolle. En siis muista mikä se ajatus oli siinä... Mutta mainitse terkkarillesi
- Sectioitu
Ei voi revetä auki. Mahas vaan venyy ja se tuntuu arvessa. Itellä sectiosta aikaa 11½kk ja nyt menossa rv 34. Kutinaa kutinaa oon tuntenut arvessa, ei auta kuin rasvailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315836- 393842
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833333- 122778
- 292242
- 122197
- 1621906
- 181535
- 1051372
- 251263