ahdistava naapuri

eikestä.

kuinka pitkälle pitää naapurin kyttäyksen mennä, ennen kuin siitä voi tehdä jonkinlaisen ilmoituksen tms.? alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan naapurin miehen 24/7 kyttääminen. Tyyppi tuntuu valvovan yötä päivää, tietää minun suihkussa käymiset, tiskaamiset, lähdöt ja paluut. Jostain kumman syystä tuo talopoliisi kehtaa vielä ääneen sen kertoa.
Hän kyttäsi ikkunoista sisään siihen saakka kun keksin ostaa sälekaihtimet. hän tietää mitä vien roskiin ja tulee antamaan typeriä neuvojaan ihan kuin niitä olisin pyytänyt.
joskus tuntuu että häntä häiritsee aivan tajuttomasti toisten asukkaiden siivoaminen, mikä lie bakteerikammoinen on, mutta on minullekkin antanut neuvoja miten parveke kannattaa pestä ja miten tehdä mikäkin ihan kuin varmistaakseen ettei minun asunnosta ainakaan leviä pöpöjä sinne tms.

kauheeta möykkää pitää koko perhe iltaisin, pomppimista ja juoksentelua, ja joskus pyykkikone jyllää keskellä yötä.

vaikuttaa jotenkin sairaalta koko ukko, sitä on sanonut muutkin talon asukkaat. miten kannattaisi toimia, että voisin elää rauhassa täällä?

38

4195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyh-h-h

      vissi logiikka? Heistä on varmasti itsestään valitettu ja tajuavat kyllä, että vähän joka toinen ilmoittaisi isännöitsijälle heidän möykkäämisistään, jos ei hän kävisi itse ensin kyttäilemässä muita röyhkeillen ja tikusta asiaa tehden. Ei kannata välittää mitään sanomisista, vaan tehdä kuten tykkää. Tuon huomauttelun on tarkoituskin ahdistaa, ei hän ole itsekään yhtään immuunimpi vastaavalle. Jos valittaisit isännöitsijälle, niin rohkeus kytätä varmasti vähenisi. Hän voi tietysti yrittää vain saada valtaa muiden ylitse halvoilla tempuillaan, joita puoli Suomea on harrastanut jo vuosikymmeniä. Turha antaa periksi niin helpolla.

      • Rohkeasti vain

        valittakaa vaikka porukalla kyttäämisestä. Se on kotirauhan häirintää.


      • ............
        Rohkeasti vain kirjoitti:

        valittakaa vaikka porukalla kyttäämisestä. Se on kotirauhan häirintää.

        että pyytäisit jokaista muuta ahdistettua valittamaan yksitellen tai sitten tekisitte kirjallisen valituksen, jossa on kaikkien allekirjoitukset. Kumpi vain on helpompi saada aikaiseksi. Olisipa mielenkiintoista olla paikalla näkemässä, kun kyttääjä avaa isännöitsijän kirjeen, jossa asia sanotaan just niin kuin se on.


      • Nuinikään

        rivien välistä, mistä hänellä itsellä kiikastaa. Ehkä hän haukkuu muita juuri siitä, mistä pelkää itseään arvosteltavan. On myös varmasti kiusallisen tietoinen siitä, että kaikki omat äänet kuuluvat naapuriin. Näin hän kääntää asiat ylösalaisin, että kestäisi. Toisten pitää siis tuntea itsensä kytätyksi. Oikein voimakas möykkääminen voi myös olla sellainen vastaveto, jolla pyritään peittämään, miltä pahvilaatikossa asuminen hänestäkin tuntuu.


    • ei...

      ....kas siisä pulma.

      • Röhkis

        on näitä juttuja kuultu. Ihan kuin matkisivat toisiaan, tai sitten ei vain mielikuvitus riitä pidemmälle. Yksinkertaista porukkaa.


      • .´'

    • silmätikku

      Tuota samaa koetan hokea itsellenikin jota kytätään aivan sairaasti. Ei pitäisi välittää mitään kyttääjistä mutta ei vaan aina voi sille mitään kun potuttaa. En ymmärrä mitä naapureilleni kuuluu mun asiat kun en heidänkään asioista ole kiinnostunut. Jos et halua jutella mitään uteliaalle naapurillesi, aina kun kohtaat hänet ole vaikka puhuvinasi puhelimeen. Minun naapurini on todella kiinnostunut mun elämästä ja etenkin siitä tuleekohan mun naisystävä kylään. Suurin osa talon asukkaista on tietääkseni kyllä ihan fiksuja ihmisiä jotka ei kyttää mutta yksi pariskunta etenkin mies on uskomaton pihapoliisi. Epäilen että on käynyt joskus yleisavaimellakin mun asunnossa mun ollessa poissa. Lisäksi toinen ukkeli lähtee autolla kyttäämään kylälle menenköhän nyt naisystäväni luo kylään. Kuulostaa uskomattomalta mutta on totta! En olisi itsekään ennen tähän muuttoa tuollaista uskonut jos joku olisi mulle tälläistä kertonut. Ei voi olla sattumaa että eläkeläisen auto on lähes aina poissa kun tulen esim. töistä. Äskenkin kun lähdin autolla, äijä lähti heti omalla autollaan pihasta kyttäämään minne menen. Onneksi sain harhautettua ukkelia. Kerran näinkin hänet eräiden pensaiden takana autollaan kyttäämässä mua. Ajoin pyörällä hänen luokseen. Äijä säikähti ja lähti heti karkuun. Uskomattomia äääliöitä nää kyylät!!! Hankkikaa oma elämä ja jotain fiksuja harrastuksia niin ei tartte elää toisten elämää!!!!

      • no meil

        naapurit kattelee ain mitähän mahtaa roskapussit sisältää. sillee kurkkii ja ei voi vastustaa kiusausta hieman rauttaa pussin suusta että mitähän täällä on ja mitähän täällä on. Njoo, siel ol kaljatölkkei joten lähdempä tästä kertomaan siitä vaimolleni ja tuota tuota myös muiden on tärkeä tietää että ainakin yksi kaljatölkki siellä näkyipi. Hänel on sellaenen riippuvuus jopa naapurin roskapusseihin.


      • tämä maalainen
        no meil kirjoitti:

        naapurit kattelee ain mitähän mahtaa roskapussit sisältää. sillee kurkkii ja ei voi vastustaa kiusausta hieman rauttaa pussin suusta että mitähän täällä on ja mitähän täällä on. Njoo, siel ol kaljatölkkei joten lähdempä tästä kertomaan siitä vaimolleni ja tuota tuota myös muiden on tärkeä tietää että ainakin yksi kaljatölkki siellä näkyipi. Hänel on sellaenen riippuvuus jopa naapurin roskapusseihin.

        Levittää ilosanomaansa :) roskapussie tutkiskelua..hehheh..oletko tarkistuttanut ettei asuntoosi ole asennettu mikrofoneja..heehheehhe..entäs liesituuletin , pöllähtääkö sieltä epämääräistä ainetta..heehheehhe..Tampio

        Uutisoinnissa korostettiin että pahiten nämä mielenterveyden säästöt koettelevat juuri pieniä maalaiskuntia.


      • no meil
        tämä maalainen kirjoitti:

        Levittää ilosanomaansa :) roskapussie tutkiskelua..hehheh..oletko tarkistuttanut ettei asuntoosi ole asennettu mikrofoneja..heehheehhe..entäs liesituuletin , pöllähtääkö sieltä epämääräistä ainetta..heehheehhe..Tampio

        Uutisoinnissa korostettiin että pahiten nämä mielenterveyden säästöt koettelevat juuri pieniä maalaiskuntia.

        no siinä tapauksessa sinun täytyy olla ihan vitun hullu. Hulluja on monenlaisia valitettavasti.


      • tinttaaminen
        no meil kirjoitti:

        naapurit kattelee ain mitähän mahtaa roskapussit sisältää. sillee kurkkii ja ei voi vastustaa kiusausta hieman rauttaa pussin suusta että mitähän täällä on ja mitähän täällä on. Njoo, siel ol kaljatölkkei joten lähdempä tästä kertomaan siitä vaimolleni ja tuota tuota myös muiden on tärkeä tietää että ainakin yksi kaljatölkki siellä näkyipi. Hänel on sellaenen riippuvuus jopa naapurin roskapusseihin.

        Ja kirjoitetaan selvinpäin..ei saa selvää typerästä, sekavasta ja maalaisittain kirjoitetusta viestistäsi...nyt nukkumaan..josko huomenna olisi parempi päivä


      • Kipases kuule
        no meil kirjoitti:

        no siinä tapauksessa sinun täytyy olla ihan vitun hullu. Hulluja on monenlaisia valitettavasti.

        Pesemään suusi saippualla..oikein sellaisella maalaisten havi mäntysuovalla..heh..tampio


      • itse olet typerä!
        tinttaaminen kirjoitti:

        Ja kirjoitetaan selvinpäin..ei saa selvää typerästä, sekavasta ja maalaisittain kirjoitetusta viestistäsi...nyt nukkumaan..josko huomenna olisi parempi päivä

        sinä se jaksat panetella, panetteletkohan vielä seuraavassakin elämässäsi?


        Ja itse olet yksi hemmetin Kyllä on, kyllä on!


    • ent. kyttääjän naapuri

      Asuipa minullakin ahkera kyttääjävaimo seinänaapurina, mutta olin sen verran kiinnostunut hänen psyykestään ja ryhdyin seuraamaan ja kokeilemaan hänen reaktioitaan aikani kuluksi. Olin silloin sairauden takia pitkään kotona, eikä minullakaan muuta tekemistä erityisesti ollut.

      KOmmentoivat kyttääjät ovat: yksinäisiä (perheestä huolimatta), harhateillä identeetistään (perustavat sen ulkoisiin arvoihin tai puolison odotuksiin), pitkästyneitä, yleensä epävarmoja kaikesta mistä pitäisi olla rehellisesti mieltä (odottavat mitä muut sanovat ja vasta sitten päättävät mitä itse sanovat), mustasukkaisia (ja omistushaluisia), kärsivät jonkin sortin mielenterveydellisistä ongelmista (jotka juontuvat joskus lapsuuden kokemuksista) jne.

      Yksi keino hämätä kommentoivaa kyttääjää on asettaa hänelle kysymyksiä tyyliin: miksi sinä asut huoneistossa, jonne harva lapsiperhe tahtoisi muuttamaan? (kannattaa perustella kysymys omaa yksinkertaisuutta korostaen, koska kommentoiva kyttääjä alkaa pelkään arvonsa puolesta missä asuu ja millaisen porukan keskellä)Tai huomasitko, miten teidän autoa kolhitaan parkkipaikalla ja pitäiskö sitä ruveta vähän tarkkailemaan? Tai puhu oikein arvostelevasti toisesta naapurista, koska kyttääjät yleensä innostuvat joko a)kyttäämään heitä 2)haluavat osoittaa sinulle olevan heidän kavereitaan,jolloin kommentoiva kyttääjä häippäsee aina seurastasi kyseisen naapurin ilmestyessä näkösälle. Eli anna "tehtäviä", joita joutuu miettimään tai vahtaamaan. Käännä huomio toisaalle, koska et kuitenkaan selviä kommentoivat kyttääjästä muulla tavoin.

      Meillä kyttääjävaimo muutti pois. Se oli ihanaa, koska tuntui kuin taloyhtiön läpi olisi puhaltaneet raikkaat tuulet. .

      • Vihdoinkin rauhassa

        ...olit sairaslomalla, kun aloit tehdä mukamas seinänaapurillesi, jota kyttääjäksesi epäilit, JÄYNÄkyssäreitä.Melkolailla heilahtanut tyyppi olet, ei tuosta kirjoituksestasi voi muuta mainita.
        Aivan kuin meidän seinänaapuri, yksinasuva nainen, joka käy terapiassa joka viikko.Syystäkin.
        Hän on suututtanut puolet talomme asukkaista, ja on ollut oikein ns.maanvaiva tässä talossa.
        Hulluahan on turhaa meidän tavisten parantaa, asiantuntijatahot tekevät sen, jos pystyvät.


      • Anonyymi

        Minäkin rukoilen ja toivon,että pääsen muuttamaan tai sekopää muuttaa. Valittaa ja väittää muiden puhuvan hänestä. Kuulee muka naapurien huutavan ja haukkuvan häntä. Kaikkea sekavaa...


    • joku nainen

      "kauheeta möykkää pitää kko perhe iltaisin" kuulostaa siltä että taidaty itsekkin kytätä siellä

      • oi aikoja, oi tapoja

        Teidän talossa taitaa olla huono äänieristys, kun on ylipäätään mahdollista olla noin hyvin selvillä naapurin suihkusta ja tiskaamisesta.
        Tiedoksi muuten kaikille, että se ei ole kyttäämistä jos esim. äänet kuuluvat naapurista häiritsevästi.
        Huvittaa, kun tällä palstalla jotkut narsistisen maailmankatsomuksen omaavat henkilöt kuvittelevat olevansa niin mielenkiintoisia, että ihmisiä huvittaisi erityisesti kytätä juuri heitä ja heidän tekemisiään.
        Minun puolestani naapuri voi tehdä mitä lystää, kunhan yöllä on hiljaista ja päivälläkään ei pidetä kohtuutonta meteliä.


      • :::
        oi aikoja, oi tapoja kirjoitti:

        Teidän talossa taitaa olla huono äänieristys, kun on ylipäätään mahdollista olla noin hyvin selvillä naapurin suihkusta ja tiskaamisesta.
        Tiedoksi muuten kaikille, että se ei ole kyttäämistä jos esim. äänet kuuluvat naapurista häiritsevästi.
        Huvittaa, kun tällä palstalla jotkut narsistisen maailmankatsomuksen omaavat henkilöt kuvittelevat olevansa niin mielenkiintoisia, että ihmisiä huvittaisi erityisesti kytätä juuri heitä ja heidän tekemisiään.
        Minun puolestani naapuri voi tehdä mitä lystää, kunhan yöllä on hiljaista ja päivälläkään ei pidetä kohtuutonta meteliä.

        Allekirjoittanutta kyttäiltiin monta vuotta. Tyyppi tuli vastaan, poikkesin metsään, hän hävisi, koska luuli, menen hakemaan apua läheisestä talosta. Usein sanotaan, kova kovaa vastaan. Käyttäydy itse yhtä alhaisesti, koska siihen tämä ilmiö perustuu että uskotaan ihmisten pitävän fiksuudestaan kiinni viimeiseen asti. Jos suuttuu, ei ole enää fiksu.
        Sanoin hänelle: minäkin voin kyttäillä sinua, ja kerran huusin: senkin vainohullu. Tarpeeksi monta kertaa kun sen sanoo, on pakko kuunnella.
        Erästä naista hiostettiin niin kauan, kun hän lopulta sai jonkun miespuolisen sukulaisen asuntoonsa puolustamaan.


      • Huh heijaa
        ::: kirjoitti:

        Allekirjoittanutta kyttäiltiin monta vuotta. Tyyppi tuli vastaan, poikkesin metsään, hän hävisi, koska luuli, menen hakemaan apua läheisestä talosta. Usein sanotaan, kova kovaa vastaan. Käyttäydy itse yhtä alhaisesti, koska siihen tämä ilmiö perustuu että uskotaan ihmisten pitävän fiksuudestaan kiinni viimeiseen asti. Jos suuttuu, ei ole enää fiksu.
        Sanoin hänelle: minäkin voin kyttäillä sinua, ja kerran huusin: senkin vainohullu. Tarpeeksi monta kertaa kun sen sanoo, on pakko kuunnella.
        Erästä naista hiostettiin niin kauan, kun hän lopulta sai jonkun miespuolisen sukulaisen asuntoonsa puolustamaan.

        Tämä palsta alkaa olla niin täynnä vainoharhaisten ja skitsojen kirjoituksia, ettei oikeita ongelmia sekaan sovi. Harmi.


      • ::
        Huh heijaa kirjoitti:

        Tämä palsta alkaa olla niin täynnä vainoharhaisten ja skitsojen kirjoituksia, ettei oikeita ongelmia sekaan sovi. Harmi.

        kohteena, ymmärtäisit, varmaan senkin kuinka pahalta tuntuu yleensä myöntää, että on takaa-ajettu. Sitten vielä hillitset itsesi. Sain itse yleisön hyväksynnän raivarilleni, kiitos siitä.


      • Terveydenhuollon
        Huh heijaa kirjoitti:

        Tämä palsta alkaa olla niin täynnä vainoharhaisten ja skitsojen kirjoituksia, ettei oikeita ongelmia sekaan sovi. Harmi.

        Järkyttävästä alennustilasta , hullujenhuoneita lakkautetaan ja potilaat siirretään avohoitoon , selviytymään omillaan..tässä sen näkee.
        Ihmettelen vain ;Miksi hemmetissä niin monelle on hommattu internettiyhteys.


      • asduiop
        Terveydenhuollon kirjoitti:

        Järkyttävästä alennustilasta , hullujenhuoneita lakkautetaan ja potilaat siirretään avohoitoon , selviytymään omillaan..tässä sen näkee.
        Ihmettelen vain ;Miksi hemmetissä niin monelle on hommattu internettiyhteys.

        "hommattu internetyhteys"

        Miten niin "hommattu" ? Totta kai ihmiset itse hankkii koneensa ja ohjelmansa, hullu, vähemmän hullu tai täyskahjo tai ns. terve; harvalle kai niitä koneita ja ohjelmia tosta vaan "hommataan".

        Mistä sen myyjä tai joku joku muu tietää missä kunnossa jonkun pää on kun se koneensa hankkii. Vai kysytäänkö tietokonekaupoissa terveydentilaa?

        Sitäpaitsi Suomessa on paljon turhautuneita ihmisiä työelämässäkin jotka kulkee kaikin tavoin terveiden kirjoissa, harjoittaa työpaikkakiusaamista ja naputtelee kotona nettiin ihan mitä huvittaa.

        Ei ihmisiä ole jaettu millään tapaa ehdottomasti terveisiin tai selvästi hulluihin, joille sitten hulluden asteen tai sen puuttumisen mukaan joko "hommataan" tai ei hommata tietokone.
        Sitä en osaa sanoa minkälaisissa hoitolaitoksissa tietokoneen käyttömahdollisuus on, kun en itse niissä ole oleskellu, mutta luulisin että nykyään tietokonetta pystyy käyttämään käytännöllisesti katsoen ihan kaikki, ja onhan kirjastotkin olemassa...
        Vankiloissa ei tietääkseni ole ihan vapaata internetmahdollisuutta, voi olla että olen väärässä.


      • ::
        Terveydenhuollon kirjoitti:

        Järkyttävästä alennustilasta , hullujenhuoneita lakkautetaan ja potilaat siirretään avohoitoon , selviytymään omillaan..tässä sen näkee.
        Ihmettelen vain ;Miksi hemmetissä niin monelle on hommattu internettiyhteys.

        se silloin oli. Jos näet ja muutkin näkevät kyttääjän, joka käy kaupassa ostamatta mitään.
        Minä hommasin itse yleensä kaiken, en ole holhouksen alla. Yksinäiselläkin ihmisellä on oltava sananvapaus.


      • ::

        jäkäti jää


      • ...
        asduiop kirjoitti:

        "hommattu internetyhteys"

        Miten niin "hommattu" ? Totta kai ihmiset itse hankkii koneensa ja ohjelmansa, hullu, vähemmän hullu tai täyskahjo tai ns. terve; harvalle kai niitä koneita ja ohjelmia tosta vaan "hommataan".

        Mistä sen myyjä tai joku joku muu tietää missä kunnossa jonkun pää on kun se koneensa hankkii. Vai kysytäänkö tietokonekaupoissa terveydentilaa?

        Sitäpaitsi Suomessa on paljon turhautuneita ihmisiä työelämässäkin jotka kulkee kaikin tavoin terveiden kirjoissa, harjoittaa työpaikkakiusaamista ja naputtelee kotona nettiin ihan mitä huvittaa.

        Ei ihmisiä ole jaettu millään tapaa ehdottomasti terveisiin tai selvästi hulluihin, joille sitten hulluden asteen tai sen puuttumisen mukaan joko "hommataan" tai ei hommata tietokone.
        Sitä en osaa sanoa minkälaisissa hoitolaitoksissa tietokoneen käyttömahdollisuus on, kun en itse niissä ole oleskellu, mutta luulisin että nykyään tietokonetta pystyy käyttämään käytännöllisesti katsoen ihan kaikki, ja onhan kirjastotkin olemassa...
        Vankiloissa ei tietääkseni ole ihan vapaata internetmahdollisuutta, voi olla että olen väärässä.

        Itse hommattu tai toisten :)..ehkä sukulaiset hommanneet näille pipolaarisille netin..pitäisi laittaa vain lukitus joihinkin sivustolle..esimerkiksi tälle :)


      • jamaikanpippuri
        ... kirjoitti:

        Itse hommattu tai toisten :)..ehkä sukulaiset hommanneet näille pipolaarisille netin..pitäisi laittaa vain lukitus joihinkin sivustolle..esimerkiksi tälle :)

        Voi voi, kaiken maailman pipolaarisilla pipopäillä on kuule nykyään access sellasille sivustoille joista sä kielitaidottomana et näe edes unta...


      • Pesäpallomaila
        ::: kirjoitti:

        Allekirjoittanutta kyttäiltiin monta vuotta. Tyyppi tuli vastaan, poikkesin metsään, hän hävisi, koska luuli, menen hakemaan apua läheisestä talosta. Usein sanotaan, kova kovaa vastaan. Käyttäydy itse yhtä alhaisesti, koska siihen tämä ilmiö perustuu että uskotaan ihmisten pitävän fiksuudestaan kiinni viimeiseen asti. Jos suuttuu, ei ole enää fiksu.
        Sanoin hänelle: minäkin voin kyttäillä sinua, ja kerran huusin: senkin vainohullu. Tarpeeksi monta kertaa kun sen sanoo, on pakko kuunnella.
        Erästä naista hiostettiin niin kauan, kun hän lopulta sai jonkun miespuolisen sukulaisen asuntoonsa puolustamaan.

        Kyllä se siihen lopulta menee, että kytättävältä pettää hermo ja se onkin kyylän tarkoitus, Vasta silloin kyylä on päässyt lopulliseen päämääräänsä eli tullut
        huomatuksi. Minua kyyläävä henkilö toimii juuri niin. On vaiken tietää mitä voisi tehdä tilanteessa, johon ei tunnu olevan ainoaa oikeaa ratkaisua. Isännöitsijälle ilmoittaminen ei aina toimi. Ei ainakaan silloin, kun isännöitsijä on aikaisemmassa häirintätapauksessa mannyt häiriköijän puolelle, koska häiriköillä oli "johkkovoima" takanaan ja minä olin tilanteessa yksin. Naapurit eivät välttämättä ole sen puolelle, jota h'äiritään, koska eivät halua sekaantua saiaan.
        Yksinäiset naishenkilöt tai yksinhuoltajat ovat erityisen otollista "riistaa" häiriköille.
        Harvoin mieshenkilöitä hyylätään. Tämä taas kertoo siitä mikä on kyylien henkinen taso.Kunnon ihmiset antavat toisten elää omaa elämäänsä rauhassa ja elävät itsekin toisia häiritsemättä toisten kanssa toimeen tulien. Olen viimeisen 20 v. aikana joutunut kärsimään vaikka minkalaisten kajahtaneiden kyttäyksestä ja häirinnästa, että minusta on tullut jo asiantuntija tällä alalla, valitettavasti. Kyyläys tuntuu olevan aina vain uusiutuva luonnonvara. Ei ole mitään nillittämistä, jos kirjoittaa siitä mitä on joutunut toisten taholta kokemaan. Aina ei voi puhua kyttäyksestä joutumatta itsekin "hullun kirjoihin" jotkut ihmiset eivät usko, että sellaista todella tapahtuu.


    • sepi555

      ei se kerrostalossa niinkään suri ole.ajattele kun asut omakoti talossa kun lähdet ja tuut aina nurkalle juostaan ja todetaan minne olet menossa? ja kun tuuli tuo jotain sanoja niistä tehdään omia johto päätöksiä ja siitähän on huhut valmiita yhteisellä postilaatikolla,ja yhteisö on valmis painoststukseen samojen alkroisutseen mielipitoon.tuntuu asioista johtuvan ,ettei heillä raukoilla ole omaa elämää,tai siten sivutetaan omat asiat kuin poliikotkin.

      • vaan ..

        Maanviljelys se vasta onnenkauppaa on :) !..Tampio


    • kaukonäkö ja kuulo

      seisoo yötä päivää tupakoimassa tarkkailee kertoilee kaikenlaista,että asuu tuolla.Mitäpä tiedolla teen.Kaivelee asioitaan haluaisi auttaa sokeita ja avuttomia,mutta promillet ja tupakointi tympäisee kaikkia.Onkohan vanhemmat opettaneet kaikista kotiasioistaan tulee vieraille kertoa,entä selvinpäin? Eipä tarvitse mennä mihinkään,kun pihalle lähtee,niin alkaa kaikenlainen ooks kuullu-kysymyksiä.Kotirauhaan kuuluisi olla rauhassa,kun työssä saa tarpeekseen keskustella ja olla muiden kanssa,mitäköhän asuinkaveri tumaa,kun yhtäkkiä lähdetään toisen kanssa.Ilmankos kaikki kotityöt ja harrastukset tympii.Hoidetaan omat asiat olisi vähemmän ongelmia.

      • 100 %

        Varmuudella jossain alle 500 tampion peräkylässä..villi veikkaus :)


    • hoitakaa asia kuntoon

      Tunnetko yhtään miestä? Sellaiset 2-5 henkilöä on sopiva. Kerro tilanne heille. Sopiva paikka olisi mieluummin reilusti kyttääjän kotipihan ulkopuolella esim. pururata tai jokin puisto kyttääjään rutiinien varrelta. Miettikää etukäteen mitä jälkiä voi jäädä ja suunnitelkaa homma.

      Lopettakaa jo kaikenlainen lapsellinen nillittäminen ja isin apuun huutaminen. Hoitakaa itse asiat kuntoon.

      Poliisi ei ole ystävämme ja juutuupittavia juoruilijoita turpiin.

      • Rikokseen ?

        Mikä on motiivisi ? ..
        Oletko penaalin tylsin kynä ?...vieroittiko äiti liian aikaisin ?...Oletko yli 40 :ntä mutta henkinen kehityksesi on jäänyt 6 vuotiaan tasolle ?

        Veikkaisin sinun olevan äitin huomassa oleva peräkammarinpoika..
        .Pitäiskö äitin antaa piiskaa kun tuommoisia kirjoittelet .


    • viestimedia

      Sosiaalityöntekijöihin voisi selvittää,onko omaisia keskustella asiasta.Ahdistaa se kulkeminen,kun joku aina hidastaa menoa tai ikävien tapahtuminen takia haluaisi koota itsensä.Roskat tai muut tapaamiset hoidetaan huomaamattomin ja ystävät kierrelen,ettei ole selvittänyt kaikkea.Omatoimista konsteja,ettei kaikki kylällä mee.Kauan ei kannata ahdistua se vie voimia.Uutisten tuojia aina kiertää nyt kas näin ja noin se meni.Alanpas nyt tehdä jutut paperille,mitä kuulen,kun olen kulussa,kynä ja paperi,johon voi juttuja merkkailla katsoa sitten,mitä kuulin.Se on viestintää.

    • Anonyymi

      Hollolassa turkkilaismies kyttää sairaasti kaikkia'

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1776
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      15
      1480
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe