Voi kun täällä mollataan oinasmiehiä (ja naisia). Itse tapasin aivan silmittömän ihanan Miehen vuosi sitten, kas kummaa oinashan se oli. Hellä, huomaavainen, puhuu tunteistaan, haluaa päättää asioista, mököttää joskus eli aivan tavallinen ihminen. Sanoo kuitenkin, että yleensä hänen kiinnostus muihin ihmisiin (naisiin) lopahtaa muutaman kuukauden jälkeen, mutta minä kuulemma pidän kiinnostuksen yllä.Itse olen huomannut, että anna oinaan elääja sano suoraan, kun on sanottavaa. Pidän myös kiinni omista harrastuksistani ja kavereistani, joita tapaan ilman oinasmiestäni.Häntä en vaihda keneenkään toiseen. Pitää kai lisätä, että talo on ostettu ja keväällä meille tulee perheenlisäystä. Eli onnea tiedossa.
Ihanan ihana oinas mies!
1
522
Vastaukset
- ;;;;;;;
Oinaissakin on eroja, löytyy näitä pehmeämpiäkin "versioita". Ei horoskooppimerkki estä teitä elämästä pitkää onnellista elämää.
Vauhdikkaasti olette ainakin alkuun lähteneet, jos kerran vuosi sitten tapasitte ja nyt on jo yhteinen asuntolaina ja lapsi tulossa.
Oma oinasmieheni (50v) on ollut kahdesti naimisissa, omistanut kolme taloa joista yhden rakensi itse. Seurustelusuhteiden määrää en ole viitsinyt edes kysyä. Nyt me näin vanhemmalla iällä -olen 43v-, seurustelemme väljähkösti, onneksi ei tarvitse perhettä tuon niin suuren "oman tilan" tarvitsevan miehen kanssa perustaa. Pidä sinäkin puolesi ettei lapsen hoito jää yksin sinun harteillesi, ai niin, mutta oinaathan eivät pidä siitä että heille vaatimuksia esittää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322223
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle472046- 391852
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3191843- 1091436
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161365Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71298Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101147- 411045
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661036