Paljonko painatte ja kuinka pitkii ootte?

kikikikiki

Oletteko tyytyväisiä? Paljonko haluutte laihtuu?
Oon 173 cm (suunnilleen, ehkä pitempi) ja painan 51- 53 kg. Tavoite : noin 45 kg ois iha kiva ^^

296

12438

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekahäiriöinen

      173/40

      Nyt on oman pään kanssa hurja taistelu siitä, haluanko parantua ja tulla normaaliksi ja olla kykeneväinen taas elämään vahvana ja hyvinvoivana, vai ajanko itseni yhä alemmas hulluuteen. Päässä on kaksi vastakkaista taistelijaa. Mutta sanon vaan että älä hyvä tyttö aja itseäsi tähän... Painat juuri sopivasti, itse asiassa tarvitsisit n.5kg lisää! Lääkärin mukaan tarvitsisin 15kg lisää voidakseni hyvin. Äitini on samanpituinen ja painaa 60kg ja on todella hoikka!!!

      • jazm

        173cm/54-55kg

        tavoitteena 50-52kg.


      • hffjfjh

        pituutta 168cm ja painoa 49-50 ja tavoitteena on pysyä alle 50 (:


      • katju23

        hei olen 160 ja paino 66kg,lihaksia on ei läskiä.olen paljon kauniimpi kun te luukasat!!!


      • dddddd
        katju23 kirjoitti:

        hei olen 160 ja paino 66kg,lihaksia on ei läskiä.olen paljon kauniimpi kun te luukasat!!!

        joo oisit ehkä normipainonen jos painaisit tolla pituudella jotai 58, sillo voisit just ja just puolustella ett paino tulee lihaksista mut ku painat 66 kiloo nii sillo sulll on kans läskiä tai sit oot ihan hirvee bodari (eikä semmonen oo kaunis)


      • aura-emilia

        160 senttiä
        ja 40 kiloa
        bmi 15.6

        diagnoosi anoreksia, ollut 10 vuotta
        ikää on 18


      • SH takana 4 vuotta
        katju23 kirjoitti:

        hei olen 160 ja paino 66kg,lihaksia on ei läskiä.olen paljon kauniimpi kun te luukasat!!!

        aivan oikein!!!


      • gggggggggggg
        aura-emilia kirjoitti:

        160 senttiä
        ja 40 kiloa
        bmi 15.6

        diagnoosi anoreksia, ollut 10 vuotta
        ikää on 18

        8 vuotiaasta asti


      • Anonyymi
        katju23 kirjoitti:

        hei olen 160 ja paino 66kg,lihaksia on ei läskiä.olen paljon kauniimpi kun te luukasat!!!

        Oho nytte oli kyl aika kova ku haukuit muita luukasoiks


    • egu

      Olen 20-vuotias. 149 cm/21.5 kg

      • kakskyt kiloo lisää

        Kauanko olet sairastanu anoreksiaa? Onko se aiheuttanut sen että olet jäänyt noin lyhyeksi vai onko vanhempasikin pienikokoisia?

        Ja tärkein: miten olet hengissä tuon kokoisena???


      • terveihmmeinneee

        egu, olet lyhytkasvuinen, ja luultavasti kuolet alipainoon.


      • >.<

        wau .______., mut kultapieni oman terveytestähen toi on liian vähä :c, vaik tiiän kyl etmiltä tuntuu vaan haluta olla pienempi.


    • -----------

      173/51

    • Hannspa

      tällä tytöllä pituutta 173cm ja painoa 64kg. niinpä. suunta koko ajan alemmas, 53kg.

      • yjmngfggfnf

        Olipas tuo 173/43 laiha^^ ite kyl just pyrin tohon! Ootko sitten laihan näköinenkin?


      • Anonyymi
        yjmngfggfnf kirjoitti:

        Olipas tuo 173/43 laiha^^ ite kyl just pyrin tohon! Ootko sitten laihan näköinenkin?

        Olen 180 ja 103 kiloo. Olenko laihis vai normi?


    • elelleeee

      160/40.8
      taidan olla hieeeeman isompi ku te. 8

    • rosannAA

      160,5 / 51

      En ole tyytyväinen ja 45 kuulostaa jos siedettävältä. Vaikka ei se musta laihaa tekiskaan, kun olen tämmönen tappi jalka...

      • homonenn

        haluisin vähä laihtuu tästä ku oon tämmönen. Ainakin jaloista! Ja käsistä! Ja vatsasta ehkä....


      • allliiii
        homonenn kirjoitti:

        haluisin vähä laihtuu tästä ku oon tämmönen. Ainakin jaloista! Ja käsistä! Ja vatsasta ehkä....

        Mä oon 162/44
        Tavote olis 40 kg.


      • Porkkanan kuori
        allliiii kirjoitti:

        Mä oon 162/44
        Tavote olis 40 kg.

        Mä oon mitoiltani 162cm/41.2 kg...
        Tällä hetkellä oon 'ns . pakkolihotuksessa, vanhemmat uhkaa, että jos en kuukauden päästä oo 43 kiloo täytyy lopettaa jalkapallo... :( Nyyh nyyh.


      • ooooooooooooooooooo

        terkkari sanoo et oon normaali, mut pari poikaa on huomauttanu et oon läski. mut kuiteski täs on mum mítat 161/49-50


      • terveihmmeineee
        allliiii kirjoitti:

        Mä oon 162/44
        Tavote olis 40 kg.

        itse olen 150\40, olet tosi laiha.


      • laihikselle...
        allliiii kirjoitti:

        Mä oon 162/44
        Tavote olis 40 kg.

        Mä oon 167cm pitkä ja painan 63 kg, oon ihan normipainoinen siis. Voisin kyllä olla omasta mielestäni 3 kg kevyempi...


      • lumi-valko
        laihikselle... kirjoitti:

        Mä oon 167cm pitkä ja painan 63 kg, oon ihan normipainoinen siis. Voisin kyllä olla omasta mielestäni 3 kg kevyempi...

        Mä oon 168cm pitkä ja 61kg. Oon just vaihtarina USAssa että sitte ku pääsen takas (7 viikon kuluttua) täältä niin painoa pitäisi tippua reilusti. Haluan päästä 50kg painolle. Onko se liian vähän?


    • viv=)

      179cm ja 63.9kg, tavoite 55kg

    • dhjtftjfk

      Hei nyt järkikäteen! Mä olen jtn 168 ja painan ehkä 57kg.. Jos ootte 170> niin ette varmasti näytä kauniilta alle 55kg

      • olipakko

        eikö järjen kuulu olla päässä eikä kädessä ?


    • maanis

      Enkä tästä enää mielelläni laihtuisi yhtään.

      • jobeeee

        ite oon 170-171 ja painan n. 64kg :S
        tavoite olisi siellä 55kg


      • KaTa82
        jobeeee kirjoitti:

        ite oon 170-171 ja painan n. 64kg :S
        tavoite olisi siellä 55kg

        ovat 163 cm ja painan 42 kg.

        40 kg on alin mitä oon ikinä painanu
        ja olin n. parikymppinen tuolloin ja
        noihin aikoihin sairastin anoreksiaa/
        bulimiaa ja nyt taas.


      • bana--
        KaTa82 kirjoitti:

        ovat 163 cm ja painan 42 kg.

        40 kg on alin mitä oon ikinä painanu
        ja olin n. parikymppinen tuolloin ja
        noihin aikoihin sairastin anoreksiaa/
        bulimiaa ja nyt taas.

        170/48
        45 olis unelma johon tähtään. Nykysetki mitat näyttää ihan ok:lta tossa kirjotettuna, mutta peilistä näytän kauheelta tankilta. Toisaalta oon painanu enimmillään vähän yli 63 ja sillon ku olin laihtunu siitä 57:ään näytin mielestäni hoikalta. Jännä kun tiedostaa järjellä asioita ja samalla on kuitenkin sen vastaiset voimakkaat tuntemukset.


      • will@
        KaTa82 kirjoitti:

        ovat 163 cm ja painan 42 kg.

        40 kg on alin mitä oon ikinä painanu
        ja olin n. parikymppinen tuolloin ja
        noihin aikoihin sairastin anoreksiaa/
        bulimiaa ja nyt taas.

        Oon saman pituinen ja samanpainoinen -ja lähes saman ikäinenkin!


      • Olen sittenkin läski
        bana-- kirjoitti:

        170/48
        45 olis unelma johon tähtään. Nykysetki mitat näyttää ihan ok:lta tossa kirjotettuna, mutta peilistä näytän kauheelta tankilta. Toisaalta oon painanu enimmillään vähän yli 63 ja sillon ku olin laihtunu siitä 57:ään näytin mielestäni hoikalta. Jännä kun tiedostaa järjellä asioita ja samalla on kuitenkin sen vastaiset voimakkaat tuntemukset.

        On teillä murheet. Luurangot. 165 ja 61 kiloa. 58 jälkeen ei enää lähde tippumaan.


    • tyttö -95

      pituutta on 167cm ja painoa 45kg, tavoitteena olis päästä 40kg, se kuulostaa niin ihanalta, joten sen on pakko olla ihanaa..ehkä mä sit viel joskus pääsen siihenkin.

      • joo_kai

        Mulla 169 ja 45 kiloa. Keväällä kävin 40 kilossa enkä suosittele!
        Heikotus oli järjetön. Ajatustoiminta hidastui. Maha turposi vaikka ei olisi syönyt. Veriarvot ihan sekaisin. JOten järki käteen.


      • kerran sairastanut..

        Sanonpa vain tähän että miksi kukaan ei pistä sinua sairaalaan? Minut passitettiin sinne kun olin 158cm ja painoin 35 kg. Olin tosin tuohon punnitukseen tankannut nestettä ja pidättänyt 24 h, joten myöhemmin osastolla otettu paino oli 34 kg. Hemoglobiinini oli hyvä, mutta olin kuivunut. Sydän olisi voinut pettää minä hetkenä hyvänsä. Jos olet tuon pituinen ja painat noin vähän ja tavoittelet vielä alempaa painoa.. Niin täytyy sanoa etten voi kuin rukoilla, että ihmiset laittaa sinut sairaalaan!! Itse olen tällä hetkellä n. 166 cm pitkä ja paino on nyt ollut 48-52,5 kg. Olen aloittanut päälle puoli vuotta sitten lihasmassan kasvatuksen ja sen myötä myös painoa tullut lisää. Olen terve ja minusta on pääasia että olen ymmärtänyt, että elämässä on tärkeämpiä asioita kuin ulkonäkö! Sanon että normaalina ja terveenä ihminen elää. Alipainoisena aivotoiminta nollaantuu ja et ajattele muuta kuin "läskejäsi" joita sinulla ei ole ja mitä syöt. Et keskity juuri ollenkaan mihinkään muuhun.
        Kuukautiseni eivät ole vieläkään kahden vuoden jälkeen sairaudesta tulleet normaalisti. Keskiarvo ehkä kerta per vuosi. Vaikka olen nyt normaali, läski itseni (näin silti usein ajattelen) jotkut väittävät että rasvaprosenttini on vieläkin liian alhainen. Tähän en kuitenkaan usko.


    • katjussa

      oon 160cm ja 68 kg enkä oo läski,hoikka.

      • ihmetteleväd

        katjussa, ihmettelen, että miten voit olla hoikka, kun mä olen 166/52. oot mua kuus senttii lyhyempi ja yli kymmenen kiloo painavempi! ja mä olen hieman pulska. mä en todellakaa ole mkn anorektikko.


      • eijgsijg

        ei pahal mut et voi olla hoikka jos sun bmi:ki on 26.6 :o


      • miaortoana

        oot ylipainoinen indeksinkin mukaan. mä oon sun mittanen ja n.18kg laihempi.. Ja urheilullinen, joten mulla lihaski painaa, eli en oo "läskilaiha".. Ei pahalla mut toi sun paino ei voi olla pelkkää lihastakaan ellet ole joku himobodari. mut hienoo jos oot tyytyväinen itseesi noin! itse haluaisin laihtua vielä 5-7kg...


      • FysioX
        ihmetteleväd kirjoitti:

        katjussa, ihmettelen, että miten voit olla hoikka, kun mä olen 166/52. oot mua kuus senttii lyhyempi ja yli kymmenen kiloo painavempi! ja mä olen hieman pulska. mä en todellakaa ole mkn anorektikko.

        52/(1.66*^1.66) = 18,9 eli laihahko

        Sinä et todellakaan ole hieman pulska vaan laihan rajalla. Vai ei ole anoreksiaa. Tiedätkös, että vääristynyt oma kehonkuva kuuluu taudinkuvaan?


      • 12v

        mä tunnen itteni joskus lihavaks ja oon 3cm pitempi ja painan 48-49kg eli 20kg vähemmän. En tarkoita että et voisi olla hoikka. olen itse asiassa kateellinen sulle kun et oo luudan varsi toisinku mä


    • unohdintaas

      164cm/50kg tavote:43kg

      • ÅÅ

        166cm/46kg


      • efpodv s
        ÅÅ kirjoitti:

        166cm/46kg

        Mäpä oonkin laihtunut nyt 49 kg painan nykyään! Ja oon siis keskustelun aloittaja!


    • 175/52

      pituutta on ärsyttävät 175 cm ja painoa aivan liikaa, 52 kg. alimmillaan on ollut 49 kg mutta lihoin hyvin nopeasti parissa päivässä, kun en käynyt lenkillä enkä välittänyt mitä söin. menetin kontrollin mutta nyt olisi tarkoitus saada motivaatio takaisin ja 45 kg olis tarkoituksena

      • normaali

        ootte te typeriä. 163/56


      • .
        normaali kirjoitti:

        ootte te typeriä. 163/56

        järjetöntä kyllä. 167/55


      • liinulivain
        . kirjoitti:

        järjetöntä kyllä. 167/55

        158cm/48.5kg tavote 42-44kg


      • sfkhnsekldjvn
        liinulivain kirjoitti:

        158cm/48.5kg tavote 42-44kg

        165 cm / 42.5 kg
        voin sanoa, ettei olo ole hehkeä. väsyttää ja järjetön läskiahdistus.
        paranisimpa joskus. :-(


      • Sähän oot ihan järkyttävän laiha! Oon 158pitkä ja painan 43 kiloo. Enkä oo läski vaan hoikka. Oon kyllä oikeesti huolissani teistä anorektikoista. Eikö kukaan hommaa teitä hoitoon?? Kunpa vaan olisitte tyytyväisiää itseenne. Ei sitten ole tarkotus loukata ketään :))


      • Ranmaoo kirjoitti:

        Sähän oot ihan järkyttävän laiha! Oon 158pitkä ja painan 43 kiloo. Enkä oo läski vaan hoikka. Oon kyllä oikeesti huolissani teistä anorektikoista. Eikö kukaan hommaa teitä hoitoon?? Kunpa vaan olisitte tyytyväisiää itseenne. Ei sitten ole tarkotus loukata ketään :))

        Tarkoitin 157cm mut ei kai silläoo niin väliä ;)


    • Amppari17

      Olen poikapuolinen ja painan 54kg pituus 174cm. Haaveena edes pienempi rasva% vaik tuliskin sit lisäys painoon. Mut alle 60kiloisena pitäs kuitenki pysyä.

      • dac0

        Ite oon 181cm/58kg D::


      • njmgWA
        dac0 kirjoitti:

        Ite oon 181cm/58kg D::

        39 kg ja oon 170, kuulostaa vähältä mut oikeesti mun kehon pitäis olla kapee, joten tuo paino on läskii, oon paksu tähän vartaloon.


      • MUKSU
        njmgWA kirjoitti:

        39 kg ja oon 170, kuulostaa vähältä mut oikeesti mun kehon pitäis olla kapee, joten tuo paino on läskii, oon paksu tähän vartaloon.

        nyt älkää dissatko, mutta oon 156 ja painan 53. Tavoite ois nyt ensin 45 ja tohon on pitkä reitti kuljettavana


      • njöö
        njmgWA kirjoitti:

        39 kg ja oon 170, kuulostaa vähältä mut oikeesti mun kehon pitäis olla kapee, joten tuo paino on läskii, oon paksu tähän vartaloon.

        oho oot kyllä aika helvetin alipainonen. oon samanpitunen ko sä ja mä painan 55 ja oon tosi hoikka. Sä kuolet jos jatkat ihme oikeestaan ettet ole jo kuollu :O


      • Sirppuli-77
        njmgWA kirjoitti:

        39 kg ja oon 170, kuulostaa vähältä mut oikeesti mun kehon pitäis olla kapee, joten tuo paino on läskii, oon paksu tähän vartaloon.

        Hahahaha mikä fätsi oot


      • aaahahahahahaha
        njöö kirjoitti:

        oho oot kyllä aika helvetin alipainonen. oon samanpitunen ko sä ja mä painan 55 ja oon tosi hoikka. Sä kuolet jos jatkat ihme oikeestaan ettet ole jo kuollu :O

        joo ootte aika normei MUHUN verrattuna! oon siis 156cm pitkä ja painan 34-36 kg! ja hengissä oon !


    • queenpo

      n. 175-178cm & 50,3kg oli aamupaino. 48-49kg vois olla ihan ok.

    • ärsyttävääää.

      162/47-50 oloni on kuin norsulla. Haluan nyt aluksi sinne 44kg ja lisäksi aivan tajuttoman pienen takapuolen, että mahtuu housut jalkaan, eikä mikään tursota!!!!!!!

    • faty

      163/42.7 En tiiä pitäisköhän vielä laihduttaa... Mulla on vähä läskiä vyötäröllä. Muuten tunnen itseni aika terveeksi.

    • fiti:-

      162/47-50kg. Tavoite on 43-45kg.

      Syön päiväs korkeintaan 500kcal, joskus vähä enemmä, ettei mee säästöliekille.

    • . . .

      n. 164cm/42kg tavoite: 39kg

      • sadness

        oon 168cm ja painan 55... ääähhh painoin kuukaus sitte vielä 52,6..nyt oon lihonut, bulimia vaihe päällä :( ahmin ja oksennan mutta en laihdu vaan lihon. vittu.

        Tavoite olis ekaks päästä takas 52kiloon ja siitä 48 kiloon =)

        Oon kauhee läskipossu ;( nyyh...


      • -parantunut-
        sadness kirjoitti:

        oon 168cm ja painan 55... ääähhh painoin kuukaus sitte vielä 52,6..nyt oon lihonut, bulimia vaihe päällä :( ahmin ja oksennan mutta en laihdu vaan lihon. vittu.

        Tavoite olis ekaks päästä takas 52kiloon ja siitä 48 kiloon =)

        Oon kauhee läskipossu ;( nyyh...

        Itse olen 173 ja painaessani 50 kg näytin aivan järkyttävältä (siis ihan liian laihalta) kuten joku tuolla sanoi, näin pitkät ei välttämättä näytä hyvältä alle 55 kilosena. Riippuu tietysti myös ruumiinrakenteesta yms.. Mutta yritän silti sanoa että koittakaa olla tuijottamatta niitä numeroita! Vaikka ymmärrän että anoreksiassa juuri se vaa'an lukema on se mitä vahdataan... Mulle tuo 55 olisi ollut ehkä sellainen minimi jossa näytin vielä suht terveeltä mutta hyvin laihalta silloinkin, mitä en tietenlään tajunnut vaan halusin saada vielä pienemmän luvun... Mutta tosiaan 55 on myös aika vähän ja uskon että tämän pituinen voi hyvinkin painaa yli 60, reilustikin ja näyttää silti vielä hoikalta!


    • snsn...

      171/58 tähtään nyt ensin 53.. olen joskus painanut 49 samanpituisena, mutta päästin itseni siaksi.

      • sinä..

        -parantunut- , minä oon just vähän alle 180cm ja paino 52kg. pari pvää sitten oli 49kg, mutta menin sitten ahmimaan -.- kyllähän itekin hätkähdin sitä 49kg lukua, koska olen hieman isoluinen. alakropassa on silti liikaa rasvaa. mulla on lyhyehköt jalat ja se oikeen korostuu, kun persekin luonnostaan muodokas. jossain 55kg painossa perse on jo sellanen ilmapallo, minkä sivusta katsottaessa erottaa heti ja olen niin helvetin tyhmän näkönen. muutenkin, kun olen näin pitkä.. näytän heti kaapilta, jos on vähänki ylimäärästä. "kauhee, ku sä oot ison näkönen", ei ei en jaksa sellasia kommentteja enää yhtään. kukapa nainen ei haluis olla siron näkönen? jos tähän pitää laittaa mukaan kunnon alipaino, teen sen. enää en itsekään meinaa tuijotella vaakaa niin usein, koska heilun melkeen sairaanloisen alipainon puolella ja silti jalat on läskit. yläkropast lähtee vaa aluks kaikki.. mutta kovaa treeniä, niin hyvä tulee. en usko, että ikinä pääsen tästä eroon mutta on tämä sen arvoistakin. saa käyttää huoletta farkkuja, itsetunto nousee kun huomaa joidenkin vanhojen housujen roikkuvan.. nyt itseinho kylläkin niin korkealla mässäilyn takia, että pistän sellaset rääkit. ihan oikein tällaselle sialle.


      • Hirmu olo
        sinä.. kirjoitti:

        -parantunut- , minä oon just vähän alle 180cm ja paino 52kg. pari pvää sitten oli 49kg, mutta menin sitten ahmimaan -.- kyllähän itekin hätkähdin sitä 49kg lukua, koska olen hieman isoluinen. alakropassa on silti liikaa rasvaa. mulla on lyhyehköt jalat ja se oikeen korostuu, kun persekin luonnostaan muodokas. jossain 55kg painossa perse on jo sellanen ilmapallo, minkä sivusta katsottaessa erottaa heti ja olen niin helvetin tyhmän näkönen. muutenkin, kun olen näin pitkä.. näytän heti kaapilta, jos on vähänki ylimäärästä. "kauhee, ku sä oot ison näkönen", ei ei en jaksa sellasia kommentteja enää yhtään. kukapa nainen ei haluis olla siron näkönen? jos tähän pitää laittaa mukaan kunnon alipaino, teen sen. enää en itsekään meinaa tuijotella vaakaa niin usein, koska heilun melkeen sairaanloisen alipainon puolella ja silti jalat on läskit. yläkropast lähtee vaa aluks kaikki.. mutta kovaa treeniä, niin hyvä tulee. en usko, että ikinä pääsen tästä eroon mutta on tämä sen arvoistakin. saa käyttää huoletta farkkuja, itsetunto nousee kun huomaa joidenkin vanhojen housujen roikkuvan.. nyt itseinho kylläkin niin korkealla mässäilyn takia, että pistän sellaset rääkit. ihan oikein tällaselle sialle.

        168/51 tavote 45. Läski olo. Lääkäri sairaanhoitaja vahtii, joudun osastolle jos vielä laihdun. Piilotan jotain painavaa rintsikoihin alkkareihin seuraavaan punnitukseen. Oksettaa kaikki. Elän kahvilla jotain leipä yms. päivässä. Ei pysty enempään, muuten kauhee morkkis.


      • Exanorektikko
        sinä.. kirjoitti:

        -parantunut- , minä oon just vähän alle 180cm ja paino 52kg. pari pvää sitten oli 49kg, mutta menin sitten ahmimaan -.- kyllähän itekin hätkähdin sitä 49kg lukua, koska olen hieman isoluinen. alakropassa on silti liikaa rasvaa. mulla on lyhyehköt jalat ja se oikeen korostuu, kun persekin luonnostaan muodokas. jossain 55kg painossa perse on jo sellanen ilmapallo, minkä sivusta katsottaessa erottaa heti ja olen niin helvetin tyhmän näkönen. muutenkin, kun olen näin pitkä.. näytän heti kaapilta, jos on vähänki ylimäärästä. "kauhee, ku sä oot ison näkönen", ei ei en jaksa sellasia kommentteja enää yhtään. kukapa nainen ei haluis olla siron näkönen? jos tähän pitää laittaa mukaan kunnon alipaino, teen sen. enää en itsekään meinaa tuijotella vaakaa niin usein, koska heilun melkeen sairaanloisen alipainon puolella ja silti jalat on läskit. yläkropast lähtee vaa aluks kaikki.. mutta kovaa treeniä, niin hyvä tulee. en usko, että ikinä pääsen tästä eroon mutta on tämä sen arvoistakin. saa käyttää huoletta farkkuja, itsetunto nousee kun huomaa joidenkin vanhojen housujen roikkuvan.. nyt itseinho kylläkin niin korkealla mässäilyn takia, että pistän sellaset rääkit. ihan oikein tällaselle sialle.

        180/52 no huh huh.. Äkkiä lihaa luiden ympärille!


    • skarppaaja

      Olen 171cm ja painan 47kg. Alimmillani paino oli 38kg kieppeillä, muta parantumassa olen! Tällä hetkellä hluaisin kiloja lisää, niin paljon kuin on tarvis! Eli hormonit, pää ja hyvä olo alkaisi pelittää :)

      • e9uw8

        oon pätkä ja siksi näytän aina läskiltä!! 153cm ja 33kg. tavoite on 29kg, mieluummin kuitenkin 27 että olisi reilusti alle 30 kiloon. Ehkä edes sillon nämä tukkireidet olis vähän kapeemmat


      • virheihminen
        e9uw8 kirjoitti:

        oon pätkä ja siksi näytän aina läskiltä!! 153cm ja 33kg. tavoite on 29kg, mieluummin kuitenkin 27 että olisi reilusti alle 30 kiloon. Ehkä edes sillon nämä tukkireidet olis vähän kapeemmat

        Pituutta 164 ja painoa 49,5 kg. Ällöttää. :x
        Tavoitteena päästä aluksi 43 kiloon, siitä ehkä 38 kiloon. Siitä ei enää alemmas.


    • NotAnaMia

      En kyllä ole anorektikko mutta

      olen 171 cm ja noin 55 kg

      En ole tyytyväinen. Haluaisin painaa 50, mutta en nyt saa laihduttaa enempää.

      Painoin heinäkuussa 67 kg ja koska minulla on ollut psykoosi ja käyn terapiassa, terapeuttini huomasivat ja kielsivät minua laihduttamasta enempää ettei tule anoreksiaa. Lopetin koska ne uhkailivat lääkkeillä. Lihotuslääkkeillä lihoisin varmasti takaisin 67 kiloon tai enemmänkin...

      Minua hämmästytti lääkkeillä uhkaileminen kun olen normaalipainoinen enkä mikään anorektikko.

      • fhfh

        160/41 alimmillaan olin 34kg ja ylimmillään 62kg:D (olin tuolloin viimeisilläni raskaana)


      • Päärynäkissa
        fhfh kirjoitti:

        160/41 alimmillaan olin 34kg ja ylimmillään 62kg:D (olin tuolloin viimeisilläni raskaana)

        Ennen osastoa 157.7cm/36.3kg Nyt.. 158cm/39kg

        Parantumiseen päin olen menossa =) Koitan nyt tosissaan päästä tästä paskasta eroon.
        Olen jo 1,5kk:n ajan syönyt normaalisti ja ahistus alkaa pikku hiljaa kadota.
        nyt tosissaan on tunne että ONNISTUN. Hitaasti mutta varmasti.


      • kesääootellessa
        Päärynäkissa kirjoitti:

        Ennen osastoa 157.7cm/36.3kg Nyt.. 158cm/39kg

        Parantumiseen päin olen menossa =) Koitan nyt tosissaan päästä tästä paskasta eroon.
        Olen jo 1,5kk:n ajan syönyt normaalisti ja ahistus alkaa pikku hiljaa kadota.
        nyt tosissaan on tunne että ONNISTUN. Hitaasti mutta varmasti.

        osaston jälkeen söin normaalisti jonkin aikaa, enkä uskaltanut liikkua luunmurtumien vuoksi niin olin sitten läski, 168/60. kamalaa. Ennen olin 168/48. Nyt lähdin laihduttamaan, 3 kiloa jo pudonnut. en aio enää päästä tuohon 48, sillä olin oikeasti kammottavan luinen, vaan pidän sen 50 hyvänä pääpisteenä.


      • utelias1849
        kesääootellessa kirjoitti:

        osaston jälkeen söin normaalisti jonkin aikaa, enkä uskaltanut liikkua luunmurtumien vuoksi niin olin sitten läski, 168/60. kamalaa. Ennen olin 168/48. Nyt lähdin laihduttamaan, 3 kiloa jo pudonnut. en aio enää päästä tuohon 48, sillä olin oikeasti kammottavan luinen, vaan pidän sen 50 hyvänä pääpisteenä.

        Tuollaisessa laihduttamisessa, johon täällä pyritään, onko tavoite näyttää kauniilta, vai onko tavoite laihuus itsessään?


      • gggggggg
        utelias1849 kirjoitti:

        Tuollaisessa laihduttamisessa, johon täällä pyritään, onko tavoite näyttää kauniilta, vai onko tavoite laihuus itsessään?

        182cm/70 kg.. päästin itteni huonoon kuntoon tossa syksyllä, mutta kyllä tää tästä. tavote olis 55 kg ainakin näin alkuun ja siitä alemmas =)


      • FaddyFairy
        utelias1849 kirjoitti:

        Tuollaisessa laihduttamisessa, johon täällä pyritään, onko tavoite näyttää kauniilta, vai onko tavoite laihuus itsessään?

        Kauneus. Joka tulee laihuuden myötä.
        Laihuus=Kauneus.
        Ei läskit oo kauniita, ne on vaan ällöjä :S
        Laihat vaan on kauniita


    • goddamnaag

      HAH HAH! ei hemmetti täällä on laihoja ihmisiä :'D järkyttykääpäs tästä; mä olen 170 senttiä, ja painan jotain 50 ja 52 välillä!

      • loppuunajettu

        .. ja järkyty tästä. Oon 160cm pitkä ja painan nyt jotain 54-55kg!! Ikää 27v. Tällanen pakkosyötetty ihrakasa. Mut ei hätää, lääkeyliannostus odottaa ottajaansa, niin pääsen tästä paskasta yli 10 vuoden syömishäiriöhelvetistä vihdoinki pois.. Tällä kertaa aion todella onnistua. Epäonnistuneita yrityksiä on takana liian monta. Haluan pois tästä kaikesta.
        Tähän tää lopulta ihmisen ajaa. Joten miettikää muutama kerta, ennen ku ajatte ittenne tähän sairauteen.


      • reetta.f
        loppuunajettu kirjoitti:

        .. ja järkyty tästä. Oon 160cm pitkä ja painan nyt jotain 54-55kg!! Ikää 27v. Tällanen pakkosyötetty ihrakasa. Mut ei hätää, lääkeyliannostus odottaa ottajaansa, niin pääsen tästä paskasta yli 10 vuoden syömishäiriöhelvetistä vihdoinki pois.. Tällä kertaa aion todella onnistua. Epäonnistuneita yrityksiä on takana liian monta. Haluan pois tästä kaikesta.
        Tähän tää lopulta ihmisen ajaa. Joten miettikää muutama kerta, ennen ku ajatte ittenne tähän sairauteen.

        175cm ja 60 kg. Pitkän sairauskierteen jälkeen alan olemaan pikkuhiljaa sinut tämän kropan kanssa. Tää on hyvä paino. Hoikka olen mutten mikään riuku. Pahimmillani oli 40kg ja se oli yhtä helvettiä!


      • ------
        reetta.f kirjoitti:

        175cm ja 60 kg. Pitkän sairauskierteen jälkeen alan olemaan pikkuhiljaa sinut tämän kropan kanssa. Tää on hyvä paino. Hoikka olen mutten mikään riuku. Pahimmillani oli 40kg ja se oli yhtä helvettiä!

        noin 164cm ja 54kg haluaisin painaa jtn. 48kg mut kaikki sanoo että epäterveellistä minun iässäni (olen murrosiässä)


      • Outous_
        ------ kirjoitti:

        noin 164cm ja 54kg haluaisin painaa jtn. 48kg mut kaikki sanoo että epäterveellistä minun iässäni (olen murrosiässä)

        Äh, ahdistaa kun olette kaikki niin hoikkia!

        Minä: 168cm pitkä ja 56kg. Tavoite ainakin 53kg, 52 menisi jo alipainon puolelle, mutta laihdutan siihenkin jos pakko.


      • blacksymphony
        Outous_ kirjoitti:

        Äh, ahdistaa kun olette kaikki niin hoikkia!

        Minä: 168cm pitkä ja 56kg. Tavoite ainakin 53kg, 52 menisi jo alipainon puolelle, mutta laihdutan siihenkin jos pakko.

        Mie oon tällä hetkellä 167cm/46-47kg, ja en ole tyytyväinen, tunnen itteni tosi läskiks, vaikka toisaalta tiedän, et se ei pidä paikkaansa... mulla on todettu anoreksia. Inhoon kattoo peiliin kun sieltä kattoo sotanorsu. Alimmillaan oon painanu n.43kg, ja olin tositosi vähällä joutua osastolle, mut tsemppasin sen verran et en joutunu sinne. Oon kyllä jo sillee paranemassa et pystyn syömään melkein mitä vaan, mut on semmosiaki ruokia joita en varmaa koskaa pysty enää syömään. :x Mut toi lihavuuden tunne kuulemma kuuluu tähän. Silti vaa tuntuu et koulussa ja muualla kaikki kattoo et "hyi mikä pullero".
        Mut kesällä kun olin laihduttanu tosi rajusti, voin sanoa että ei ollut kaunis näky, ainakaa porukoitten ja sukulaisten mielestä. Oon tajunnu miten hölmö oon ollu ku menin laihduttamaan, vaikka olin aika hoikahko, kun löysin kuvia, joissa painan muistaakseni jotain 52kg.

        Älkää oikeesti laihduttako, tai jos laihdutatte älkää antako sen mennä liiallisuuksiin. Elämä anoreksian kanssa ei ole mitään elämää.


    • 5kiloavielä

      187cm/48 kg, tavoite 43.

      • hei honey

        sen jälkeen ei olekaan enää tavoiteltavaa.
        seuraavat "läskit" kun lähtevät sydämestä. tai aivoista. kivaa.


    • porkkanadieetti

      171/55

      tahtoisin painaa 50

      • pienempiparempi

        Viime punnituksessa painoin 41.1 kiloa... Pituutta löytyy vaivaiset 159cm. Kotivaa'an mukaan alimmillaan painanut 40 ja tuohon yritän nyt viikon kuluessa päästä... Nyt reilun viikon oon mässäilly aivan kohtuuttomasti, painan varmaan lähemmäs 42 -.-
        Oon aina laihduttanu hitaasti, tulokset on pysyvämpiä kuin jollain vesipaastolla. Unelmapaino ois 38-39, mutta lääkäri uhkailee osastolla jos menee alle 40 :// No minkäs teet. En mä vielä maanantaina niin vähän paina joten toistaiseksi tavoitteet olis nämä...


    • kuitenkin

      40 tähtään mutta ei jaksaisi enää laihduttaa kun paino on pysynyt noissa lukemissa jo puolisen vuotta

      • protako

        pro-anailuun taipuvainen 170/58kg, tällä hetkellä terve ja hyvinvoiva.
        Pahimmillani 69kg, parhaimmillani 53kg
        alaspäin ollaan menossa..


    • minä änim

      167/48-49 on mitat tällä hetkellä, haluaisin painaa 45kg.

      • pullana aina

        miten ootte hengissä ku painatte kaikki noin vähän ? mua masentaa lukee näit ):


      • ...
        pullana aina kirjoitti:

        miten ootte hengissä ku painatte kaikki noin vähän ? mua masentaa lukee näit ):

        älä ihmeessä masennu, oo onnellinen että et oo ajanu ittees noin paskaan kuntoon.


    • ^^

      nykyään 168/55 (läski) ennen 168/38 (olin tosin silloin jo sairaalassa)

    • FaddyFairy

      Yäää oot laiha

      • minävain_----___

        Jee tänään paino oli 40.2


      • jenkkisdd
        minävain_----___ kirjoitti:

        Jee tänään paino oli 40.2

        aaah joskus munkin bmi tulee olemaan alle 16

        tänään aamupaino oli 53,6 ja pituutta mulla on 168 =)
        kauheen läski oon
        mul on ihan sairaan ison jenkkakahvat, hyihyi


      • exanorektikko
        jenkkisdd kirjoitti:

        aaah joskus munkin bmi tulee olemaan alle 16

        tänään aamupaino oli 53,6 ja pituutta mulla on 168 =)
        kauheen läski oon
        mul on ihan sairaan ison jenkkakahvat, hyihyi

        Olen 168 ja 58kg.. Aika tyytyväinen, kun muotoja löytyy kuitenkin jonkin verran.. Kroppakin on kiinteä kun olen urheillut niin paljon.. En todellakaan haluisi laihtua, kamalan näköistä kun luut paistaa :O


      • dreamofbeingbeautifu
        exanorektikko kirjoitti:

        Olen 168 ja 58kg.. Aika tyytyväinen, kun muotoja löytyy kuitenkin jonkin verran.. Kroppakin on kiinteä kun olen urheillut niin paljon.. En todellakaan haluisi laihtua, kamalan näköistä kun luut paistaa :O

        ..mut haluisin silti kokeilla, miltä tuntuu olla ns. "mallinmitoissa", kun oon jo valmiiks niin lähellä. Oon aina ollut alipainoinen, mut nyt oon kasvisruokavalion ansiosta laihtunut ehk 1 kg (:

        Oon 175/54-55 kg. Unelmapaino olis ainaki näin aluks 53 kg.


      • hjkdffhj
        exanorektikko kirjoitti:

        Olen 168 ja 58kg.. Aika tyytyväinen, kun muotoja löytyy kuitenkin jonkin verran.. Kroppakin on kiinteä kun olen urheillut niin paljon.. En todellakaan haluisi laihtua, kamalan näköistä kun luut paistaa :O

        Ite ku painoin saman verrana (enemmänkin joskus) saman pituisena, vihasin itseäni niin paljon. Hienoo nähä et joku voi olla tyytyväinen itseensä normaalipainoisena, itse en siihen pysty.


      • ei mahduuu
        hjkdffhj kirjoitti:

        Ite ku painoin saman verrana (enemmänkin joskus) saman pituisena, vihasin itseäni niin paljon. Hienoo nähä et joku voi olla tyytyväinen itseensä normaalipainoisena, itse en siihen pysty.

        En mäkään kyl aina oo itteeni tyytyväinen, tuskin kukaan ees on (: Pitkänä ihmisenä tunnen itteni aika usein "jättiläiseks", kun kaikki on mua päätä lyhyempii ja pienempii, vaik oonki hoikka.

        Ja ku lukee näit keskustelui, tulee kyl välil sellanen olo, et vitsi ihmiset on laihoi. Sillon tekee niin mieli olla hieman laihempi :D

        - dreamofbeingbeautiful


    • Persebuubi

      Moon 185cm ja painan 136,5kg oon tyytyväinen painooni e o mikää alipainonen ruikkuperse. Opetelkaa syömään nii saatte lihaa luitten päälle. Ei o kiva katella luuviulu/nälkäkurkia rantsussa. Kyllä muijalla kunnon perse pitää olla.

      • mies 71

        joskus olin 168 pitkä ja 37 kg. nykyisin 67kg. täytyy sanoa että elämä on paljon mukavampaa. peilikuvakin on paljon parempi. kropan saa hyväksi muutenkin kuin pelkästään laihduttamalla. käyttäkää energianne järkevämmin.


      • Saaaaaaaaana
        mies 71 kirjoitti:

        joskus olin 168 pitkä ja 37 kg. nykyisin 67kg. täytyy sanoa että elämä on paljon mukavampaa. peilikuvakin on paljon parempi. kropan saa hyväksi muutenkin kuin pelkästään laihduttamalla. käyttäkää energianne järkevämmin.

        Jalat tai kädet paksut? Kannattaa ostaa sellanen "tärisytin" Vai mitä ne nyt mainostaa... Oon kokeillu ja hyvin toimii... Jos alkaa laihuttaa niin läskit lähtee sieltä mistä et todellakaa haluu! ; )


      • fjgfjierjgi
        Saaaaaaaaana kirjoitti:

        Jalat tai kädet paksut? Kannattaa ostaa sellanen "tärisytin" Vai mitä ne nyt mainostaa... Oon kokeillu ja hyvin toimii... Jos alkaa laihuttaa niin läskit lähtee sieltä mistä et todellakaa haluu! ; )

        167cm/46kg
        tuntuu olo tosi pullalle ku lukee näit muitte mittoja täältä. :(
        vaikka joo anoreksiaa sairastan ja pitäs kai vähä lihottaa...


      • jeejiowehqpwu
        fjgfjierjgi kirjoitti:

        167cm/46kg
        tuntuu olo tosi pullalle ku lukee näit muitte mittoja täältä. :(
        vaikka joo anoreksiaa sairastan ja pitäs kai vähä lihottaa...

        pituutta 166 cm painoo noi 38 kiloo.........


      • Narsku5
        jeejiowehqpwu kirjoitti:

        pituutta 166 cm painoo noi 38 kiloo.........

        Apua...miten voitte oikein pysyä noin laihoina? Itse haluisin laiduttaa nopeasti:P Voisinkohan laihtua alle kahdessa viikossa viisi kiloa? En olisi silloinkaan laiha, mutta ainakin saisi jotain pois. Kertokaa omia vinkkejä. Esim..mitä syötte? miten liikutte?
        Vastatkaa pliis..tarvitsen apua:D!! Kiitos.


      • exanorektikko4
        Narsku5 kirjoitti:

        Apua...miten voitte oikein pysyä noin laihoina? Itse haluisin laiduttaa nopeasti:P Voisinkohan laihtua alle kahdessa viikossa viisi kiloa? En olisi silloinkaan laiha, mutta ainakin saisi jotain pois. Kertokaa omia vinkkejä. Esim..mitä syötte? miten liikutte?
        Vastatkaa pliis..tarvitsen apua:D!! Kiitos.

        Jos haluat laihtua tosi nopeesti: Syö SAMAT RUOKA-AINEKSET/ANNOKSET AINA SAMAAN AIKAAN päivässä. Niin mulla ainakin alkoi anoreksia ja laihduin nopeesti...Sitten josain vaiheessa vähennät annoksia.


    • domino (hoyhenenkev)

      163cm/38.3

      eilen aamupäiväl paino oli viel 37.9 mut se saatto johtua pelkästä syömättömyydestäki tai sitten eilisestä maustekakusta..

      • Agreembre

        159/45

        ...

        Antakaa vinkkei miten voin laihtuu.

        Oon kasvissyöjä , se on hyvä , en voi syödä paljoo kotona kun ne syö ainalihaa.. ( pakottaa syömään siis porukat )

        Tavoite on joku 40 ..


    • 89

      Täällä yksi läski 153/55, että repikää siitä. Ja paino on heittelehtinyt 47-64 kg välillä. En ole tyytyväinen, taivoitteena olisi 40-45 kg, enkä halua olla pätkääkään laihempi. Luurangot on RUMIA, eikä ton laihempana löydä enää edes hyvän kokoisia vaatteita. 47 kiloisenakin minulle sopi koon 34 farkut, että ei paljon oo varaa sen alemmas pudottaa tai näytän siltä, ku kulkisin jossain jätesäkissä.

    • ready to fly

      Noissa teidän tavoitteissa ei ole järkeä, mutta eipä ole tässä sairaudessa muutenkaan. Painoin suunnilleen vuosi takaperin 30 kg ja olen 171-172 cm pitkä. Sisätaudeille vaan, verenpaineet 68/28 ja pulssi n 30, ruumiinlämpö 34.2. Ensimmäisenä päivänä ruokaakaan ei uskallettu antaa kuin puolet annoksesta, ettei sydän petä. JA MUN TAVOITE EI OLLUT TÄMÄ, vaan se luisui siihen. Olen sairastanut kuutisen vuotta, eli elimistö varmaan jossain tiloissaan, ei noita lukemia muuten olis kestänyt.

      Sosiaalisista suhteista, koulusta, töistä ym normaalista on ihan turha puhua, ne on poissuljettuja asioita vielä pitkään. Älkää rakkaat pienet tuhotko itseänne!!

    • hgfhfgjj

      oon 160cm ja painoa täl hetkel 53kg. Eli LÄSKI! Tavoite olis 43kg jonka painoinki tossa toissakesänä

    • vinkupää

      165 cm / 40 kg.
      Jos laihdun vielä grammankin, niin lähtö tulee osastolle. Että great. :-DD Yritän kyllä tosissani parantua.

    • .........

      167 cm ja 49-50, suht sama ku mitä pääsin osastolt, ja kolmen kuukauden pääst 43. en kyl tiiä kannattaako, nyt vaan niin paskamainen vaihe elämäs, ettei kykene syömään vaik tahtoiski...

      • s

        184,5cm ja 57,7kg (painavimmillaan 67kg,tavoitepaino 49kg)


      • onneton__
        s kirjoitti:

        184,5cm ja 57,7kg (painavimmillaan 67kg,tavoitepaino 49kg)

        174 cm 78 kiloa - anoreksian jälkeen sairastuin bulimiaan ja lopulta bed vei. Sairastamista takana 10 vuotta. En oikeestaan tiedä miksi tulin palstalle. Mutta en enää inhoa itseäni vaikka aiemmin olisin varmaan vetänyt ranteet auki tässä painossa. tuli elämässä herätys yhdessä vaiheessa ja pikkuhiljaa olen opetellut hyväksymään itteni - niin monta vuotta on syömishäiriöiden takia mennyt hukkaan. Nyt yritän pudottaa painoa luisumatta taas jonnekin näännytyslinjalle ja nyt tavoitteena ei ole mitään neljällä alkavaa. Olen vain tajunnut että jos yritän pitää itseni helvetin laihana niin elämästä ei tule mitään ja voin pahoin. En vaan jaksa silloin ja loppupeleissä kaikki alan luisua pakkomielteiseen elämään. Näännyttäminen taas pitemmällä ajalla laukaisi ahmimisen.
        Mut jos tällä kertaa yrittäisin vain laihduttaa terveellisesti ja sopia itseni kanssa että vaikka 55 on alin mihin saan itseni laihduttaa. Aiemmin olisin tuntenut itseni hirveäksi läskiksi noilla lukemilla. Positiivista että olen ollut jo pitkän aikaa ahmimatta. Sekin on jo ollut hyvä asia.


    • entinen anorektikko

      ois kiva. Ootko ihan varma? Mietipä 2 kertaa. Painonpudostus tuo onnentunteen minä hallihen itteni. Siiä ei ole enää mitään tekemistä kauneiden kanssa. Olet jo riittävän laiha nyt. Painonpudotuksen jälkeen olisit suorastaan ruma. Ja entä sitten, kun paino on 45kg. Sun on pudotettava painoa lisää, jotta kokisit hallitsevasi ittesi ja saisit hyvän olon tunteen. Lisäksi elimistösi olisi vakavassa aliravitsemustilassa, rytmihäiriöt uhkaisivat, raajoja paleltaisi, ajattelu ja muisti alkaisi tahmoa, aivojen muuttuessa rusinoiksi rasvan puutteessa, ympäristö alkaisi karttaa sua. Oisko edelleen kiva??? Sensijaan miettisin, miten muutoin voisin saada elämääni hallintaan ja kokea hyvänolontunteita. Kaikki lähtee itsensä rakastamisesta. Laihduttaminen kuoleman portaalle ei ole itsensä rakastamista. Toisten hyväksyntää et saa laihduttamalla kentie huomiota, mutta kieroutunutta sellaista.

    • Anorektikko(ko?)

      Mä en tiedä mitä sanoa.. Tiedän, etten sais lukea tätä keskustelua, koska tulee heti sellanen "TÄYTYY OLLA YHTÄ HOIKKA"- fiilis. Mun täytyy sanoa, että kaikki sairastuneet, jotka mun lisäkseni täällä pyörivät - teette hyvin typerästi... Mutta en oo ite yhtään parempi.

      Mun mitat on tällä hetkellä 175/52 ja en ole tyytyväinen. Tavoite olis nyt joku 49-50 kg ja mä tiedän, että se on liian vähän. Mun hoitokin aloitetaan aika pian ja suurimmaksi osaksi en halua parantua, haluan laihtua, haluan olla kaunis. Tän sairauden kanssa ei oo pelleilemistä.. Ei se oo mitenkään hienoa jos kaikki energia mikä on jäjellä (koska syömättömyys = energiaa ei ole) menee ruoan ajattelemiseen ja laihtumiseen. Se ei ole elämää, se on helvettiä. Mä oon tehny mun elämästäni helvettiä ja toivon kovasti, että olisin itselleni tarpeeksi hyvä. Mutta kun en ole. Jos mä jatkan näin niin tapan viel itteni- vaikka en mä kovin laiha vielä olekaan. Alipainoa kuitenkin löytyy.

      Mun pääni sanoo, että olette ihanan hoikkia ja mäki haluan pyrkiä tohon, mäkin haluan olla laiha ja kaunis, mä haluan painaa saman verran, haluan, että painoindeksini ei olisikaan 17.0 vaan alle, ALLE!

      Tämä on hullua.

      • Anorektikko(ko?)

        .., että mä olen painanut vielä tuossa elo-syyskuussa 64 kiloa. Nykyään palelen koko ajan, huimaa, pyörtyilen, tärisen, en jaksa tehdä enää mitään ja olen todennäköisesti masentunut. Kuka haluaa tälläsen elämän?


      • sillimakkara
        Anorektikko(ko?) kirjoitti:

        .., että mä olen painanut vielä tuossa elo-syyskuussa 64 kiloa. Nykyään palelen koko ajan, huimaa, pyörtyilen, tärisen, en jaksa tehdä enää mitään ja olen todennäköisesti masentunut. Kuka haluaa tälläsen elämän?

        ootte laihoi kaikki.. Itse olen 158/53 punkero, tavote ois päästä 45, pitkä on tie mutta oon päättäny onnistua (:


      • mm
        sillimakkara kirjoitti:

        ootte laihoi kaikki.. Itse olen 158/53 punkero, tavote ois päästä 45, pitkä on tie mutta oon päättäny onnistua (:

        ite olin sen puol senttiä pitempi ja paino 45kg. Voin sanoa ei ollu kauheen hyvä olo tai ulkonäkö.


    • makkaraa

      157 cm ja 50kg...
      Haluisin olla 152 cm ja 38 kg mut tolle pituudelle ei oikeen voi mitään... painolle voi :)

      • LAIHDUTAN!

        Miä oon saanu laihdutettua itseni taas kaiken läskiyden jälkeen... eli oon noin 158 ja 40kg, suht tyytyväinen alan olemaan, mutta haluun vielä 2-5 kiloa pois!


      • ootteko hulluja
        LAIHDUTAN! kirjoitti:

        Miä oon saanu laihdutettua itseni taas kaiken läskiyden jälkeen... eli oon noin 158 ja 40kg, suht tyytyväinen alan olemaan, mutta haluun vielä 2-5 kiloa pois!

        kauhistun kun katon näitä tavote painoja, itse oon 164 painan nykyään 44, laihimmillani painoin 37, mulla todettiin anoreksia, älkää ajako itteenne helvettiin !! Ymmärrän niitä jotka painaa 100kiloo ja on vaan jonku 160pitkiä, mutta te kaikki ootte jo valmiiks laihoja/sopivia. Anoreksia on sairaus mistä ei koskaan parannu, oon itekki iha varma että vaikka nyt oon suht tyytyväinen kroppaani, niin mulle tulee viel jossain vaiheessa kausi että laihdutan itteni sairaala kuntoon, meinasin jo joutua, oli enää grammoist kiinni nii oisin joutunu sairaalaa, mut kaverit ja perhe tsemppas mua lihomaan, halusin parantua mutta pelkäsin lihota, mutta tajusin et jos haluun parantua nii on yksinkertasesti vaa pakko saada kiloja lisää.

        Menkää puhuu rohkeesti vaik koulun terkkarille teijän painosta, ite en menny koska häpesin puhua painostani ja se oli kyl virhe. Iha oikeesti hankkikaa apua !


    • millady

      Voi kamala, ootte niin ihanan laihoja!!! Itelläni pituutta 162cm ja painoa tällä hetkellä n.61kg. Olen siis aivan helvetin läski. Ylimmillään paino tosin on ollut n.65-66kg, alimmillaan 49kg. Nyt on kuitenkin tähtäimessä 43-44kg. Haluaisin kovasti asettaa itselleni tavoitteen joka olisi n. 38-40kg hujakoilla, mutta olen kieltänyt sen itseltäni. Koska tiedän, että jos laihdun liian laihaksi ja minut pakotetaan lihomaan, minusta tulee järkyttävän ruma. Esim. jos painaisin 38kg ja lihoisin siitä 46kiloon pakotettuna, niin kasvoni varmaan olisivat sellaiset hirveet possut ja olisin ns. "laihaläski". Enkä halua sitä.

      • laihatyttö

        oon siis 156 cm pitkä ja painan 36kg ja musta 40 on jo ISOISO luku mut silti vihaan itteeni ku oon liian laiha en uskalla puhuu kellekkää help!


    • jenn_y

      165/48kg

    • sekoboltsi123

      painan nyt 48kg ja oon 164cm(ikä 25).
      läski kakkiainen, mut en oo koskaan harrastanu liikuntaa enkä jaksaiskaan. jotain pientä jumppaa himassa ja lasten perässä juoksentelua.
      pääsisimpä takas 45kg :(

    • just Me

      Pituutta 171cm ja paino heittelee 51-54 nurkilla. Tavoite olisi päästä sinne alle 50 kiloon sillä tähän kilomäärään mahtuu vielä enemmän kuin paljon läskiä varsinkin jaloissa..

    • sopiva bmi19

      170/55 tämä luku mulle riittää, kunhan se siinä pysyy. mä tykkään olotilastani. nälkä ei ole koskaan ja voi syödä ihan syömisen ilosta.

      • emmiiieieieieie

        nyt aamulla painoin 54,7kg. Eilen aamulla 53,7kg, mut vittu ku menin ahmimaan.
        Nii ja oon 173cm pitkä.


    • hizzie

      158cm/41.5kg ja elämäni kunnossa

    • täyspaska

      Hyi. Nyt te kaikki nauratte ja säälitte. Oon ihan hirvee norsu ja tiiän sen itekki. 161/60. Haluan laihtua! Itsetuntoki ihan maassa ku oon tämmönen tankki. Nyt oon laihuttanu 3 kiloo mutta enää ei oikein paino tipu. Unelma ois alle 50kg mitä tosin tuskin koskaan saavutan.

      • åliå

        167/43.2 masentaa, tavoite olisi alle 40kg.


    • .4o4op4

      painan n. 63,4kg, oon 167cm pitkä. haluisin painaa 53kg, 55-56 ni oisin jo iha helvetin tyytyväinen

      • Mitat

        ...


    • mievaanffffff

      165/46 ja tavote on 30kg

    • humenacra

      171/54

      haluaisin painaa noin 50 kg, eli olla laiha mutta ei luuranko.

      • Immabe

        LÄSKI"!!! >:
        Laihdutan 40. (:
        Tai alemmas. . Mutta ensisijaisesti 40.


      • Pulska polle

        Olet jo nyt luuranko.


    • qwertyuiopsdfg

      Hyvät ihmiset järki käteen! Oon 170 painan n. 60 kg, enkä todellakaan oo mikään läski. Ite ajattelin et haluisin kauheesti laihtuu, ku on mulla vähän tota ylimäärästä. ja rupesin käyttää erilaisii laihdutusmenetelmii, mut sit meil oli terkkari tarkastukset koulus, ja se avas mun silmät. tosiasiassa mussa painaa vaa luusto. oon niin isokokonen. ajattelin et olis ihanaa olla laiha, mut hei ihmiset, mitä te sillä hyödytte. Ette mitään. ei tarvii olla laiha ollakseen kaunis. Mä teen äikän esitelmän anoreksiasta, ja oon lukenu niin kauheesti nyt juttuja anorektikoista, etten enää ikinä lankee laihuttaa, olo tulee kauheeks. Oon terve nuori nainen, en mikään tosi laiha, mut jos joku ei haluu olla munkaa sen takii et en oo kaikkein laihoin ni vtu se on sen ongelma. oon ilonen ilman laihuuttakin. ihmiset alkakaa elämään terveellistä ihanaa elämää ja unohtakaa laihuus! näin sanon minä.

      • isoinmaha

        ihan aluks painoin melkee 60kg, sit sain itteni 168/48 mutta nykyään 168/52 . paino riistäytyy tosi helposti käsistä ku vähänki herkuttelee. haluisin painaa 45 kg


      • joulupukki : )

        LUUSTO? Voi luoja, uskooko tuohon vielä joku? Tuo on jo niin vanhanaikainen sanonta jota hoetaan lapsille kun he ihmettelevät miksi panavat niin paljon :'DD Eihän sitä lapselle voi mennä sanomaan: olet vain lihava.
        Huhuh


    • Wiolencia

      n.172cm, vaatteet päällä, kengät jalassa n.42-43 kg. riippuen pvä:stä. (eli mitäs se nyt sitten ilman varusteita olisi..hmn.. n. 40kg)

      • mm..

        oon lihonu nii saatanasti. nykyset mitat 167/54. hyi mua. ainaki viis kiloo pitäis lähtee, takas ihannepainoo kohti menos (:


      • yäkyäkyäk
        mm.. kirjoitti:

        oon lihonu nii saatanasti. nykyset mitat 167/54. hyi mua. ainaki viis kiloo pitäis lähtee, takas ihannepainoo kohti menos (:

        164/40


      • Adios vaan!
        yäkyäkyäk kirjoitti:

        164/40

        Voi Luoja, hankkikaa oikeesti elämä! Ettehän te VOI täällä vain vertailla omia ja toistenne painoja keskenään, ja sitten morkata jos joku toinen painaa enemmän ja sanoa, että hän on muka sitten "läski". VITUTTAA tämmönen, lopettakaa se oma ja toistenne painon tihtailu ja arvostelu, ja hoitakaa päänne kuntoon, ja jos ette halua hoitaa, niin älkää nyt edes Herran Jumala morkatko toisia, jotka ovat normaalikokoisia, terveen mitoissa olevia, varmasti paljon paremman näköisiä kuin te anorektiset! Jos haluatte olla sairaita ja alipainoisia, niin siitä vain, minua ei kiinnosta, mutta säästäkää nyt sentään normaalipainoiset, omaan kehoonsa tyytyväiset ihmiset rauhaan, jos kerta ruumiinkuvanne ovat noin vääristyneitä. Toisia morkkaamalla saatatte vain saada anoreksian kierteen myös toisille päälle, tai pahentaa jo alkanutta sairautta. Vituttaa kaikki anorektiset, kun loppupeleissä kaikki on vain itsestään kiinni, ja mielestäni myös itse aiheutettua. Jos haluatte laihduttaa itsenne tiettyyn painoon, alipainoisiksi hirveännäköisiksi luurangoiksi, niin siitä vain, siinäpähän sitten ihmetellään kun joskus haluaisi ehkä parantua, että mihin se terveys ja hedelmällisyys menikään. Kuolemakin voi korjata.

        Niin, ja turha tosiaan sanoa tähän vastaan, että "ite oot varmaan hirveä läski ja vaan kateellinen meille, kun ollaan niin laihoja, haluaisit varmaan olla niin kuin me". Lähinnä vain naurattaa semmoinen vastaus, mikä luultavasti tulee/voisi tulla takaisin, sillä ei, en tosiaankaan halua olla ENÄÄN niin kuin te. KIITOS JA NÄKEMIIN.

        T. Anoreksian läpikäynyt, nykyään normaalipainoinen, itseensä tyytyväinen KAUNIS nuori nainen!


      • khdfcgd
        Adios vaan! kirjoitti:

        Voi Luoja, hankkikaa oikeesti elämä! Ettehän te VOI täällä vain vertailla omia ja toistenne painoja keskenään, ja sitten morkata jos joku toinen painaa enemmän ja sanoa, että hän on muka sitten "läski". VITUTTAA tämmönen, lopettakaa se oma ja toistenne painon tihtailu ja arvostelu, ja hoitakaa päänne kuntoon, ja jos ette halua hoitaa, niin älkää nyt edes Herran Jumala morkatko toisia, jotka ovat normaalikokoisia, terveen mitoissa olevia, varmasti paljon paremman näköisiä kuin te anorektiset! Jos haluatte olla sairaita ja alipainoisia, niin siitä vain, minua ei kiinnosta, mutta säästäkää nyt sentään normaalipainoiset, omaan kehoonsa tyytyväiset ihmiset rauhaan, jos kerta ruumiinkuvanne ovat noin vääristyneitä. Toisia morkkaamalla saatatte vain saada anoreksian kierteen myös toisille päälle, tai pahentaa jo alkanutta sairautta. Vituttaa kaikki anorektiset, kun loppupeleissä kaikki on vain itsestään kiinni, ja mielestäni myös itse aiheutettua. Jos haluatte laihduttaa itsenne tiettyyn painoon, alipainoisiksi hirveännäköisiksi luurangoiksi, niin siitä vain, siinäpähän sitten ihmetellään kun joskus haluaisi ehkä parantua, että mihin se terveys ja hedelmällisyys menikään. Kuolemakin voi korjata.

        Niin, ja turha tosiaan sanoa tähän vastaan, että "ite oot varmaan hirveä läski ja vaan kateellinen meille, kun ollaan niin laihoja, haluaisit varmaan olla niin kuin me". Lähinnä vain naurattaa semmoinen vastaus, mikä luultavasti tulee/voisi tulla takaisin, sillä ei, en tosiaankaan halua olla ENÄÄN niin kuin te. KIITOS JA NÄKEMIIN.

        T. Anoreksian läpikäynyt, nykyään normaalipainoinen, itseensä tyytyväinen KAUNIS nuori nainen!

        "...säästäkää nyt sentään normaalipainoiset, omaan kehoonsa tyytyväiset ihmiset rauhaan, jos kerta ruumiinkuvanne ovat noin vääristyneitä."

        No eiköhän tämä syömishäiriöpalsta ole tarkoitettu lähinnä meille, joita asia koskee. En siis tarkoita, että tällaiseen vertailuun, mutta tuskimpa myöskään siihen, että terveet ihmiset tulisivat tänne mittojaan kertomaan ja huutamaan että "vitun anorektikot parantukaa!!!" Ja sinä tietysti anoreksian läpikäyneenä tiedät, mitä se vääristynyt ruumiinkuva todella tarkoittaa ja ettei se paraneminen niin helppoa ole.

        Eikä sh:ta itselleen saa vain tällaista ketjua vilkaisemalla, kyllä se sairastuminen usein vaatii enemmän. Terveet ihmiset voi muutenkin jäädä sinne muille palstoille, jos tältä haluavat "säästyä." Sanoisitko masentuneellekin, että piristy nyt, sekin itsekeskeinen paska, tai masennutat vielä meidät terveetkin? Ja mitä se auttaisi?


      • ...
        khdfcgd kirjoitti:

        "...säästäkää nyt sentään normaalipainoiset, omaan kehoonsa tyytyväiset ihmiset rauhaan, jos kerta ruumiinkuvanne ovat noin vääristyneitä."

        No eiköhän tämä syömishäiriöpalsta ole tarkoitettu lähinnä meille, joita asia koskee. En siis tarkoita, että tällaiseen vertailuun, mutta tuskimpa myöskään siihen, että terveet ihmiset tulisivat tänne mittojaan kertomaan ja huutamaan että "vitun anorektikot parantukaa!!!" Ja sinä tietysti anoreksian läpikäyneenä tiedät, mitä se vääristynyt ruumiinkuva todella tarkoittaa ja ettei se paraneminen niin helppoa ole.

        Eikä sh:ta itselleen saa vain tällaista ketjua vilkaisemalla, kyllä se sairastuminen usein vaatii enemmän. Terveet ihmiset voi muutenkin jäädä sinne muille palstoille, jos tältä haluavat "säästyä." Sanoisitko masentuneellekin, että piristy nyt, sekin itsekeskeinen paska, tai masennutat vielä meidät terveetkin? Ja mitä se auttaisi?

        khdfcgd, nojoo, oikeassa olet. Ei ollut tarkoitukseni pahoittaa tuolla viestilläni kenenkään mieltä, tiedän, kuinka vaikeaa se parantuminen voi olla, mutta tiedän myös sen, että se on mahdollista ja loppupeleissä vain itsestä kiinni. Viestini oli noin "vihamielinen" varmasti lähinnä siksi, kun itse tavallaan "kadun" omaa sairastumistani niin paljon, ja kaikkea sitä, mitä silloin sairaana jäi tekemättä ja kokematta. Eli toisin sanoen vihaan tätä sairautta suunnattomasti, ja taisin nyt purkaa sitä vihaani teihin sairastuneisiin, mikä ei tietenkään ole oikein, pyydän siitä anteeksi. Tavallaan minua harmittaa suunnattomasti se, että joskus itse sairastuin, mutta eihän sille itse kai mitään voi, että sairastuu... Eihän kukaan varmastikkaan halua itselleen anoreksiaa, minä en ainakaan silloin halunnut. :/ Mutta eipä niille menneille mitään enää voi, menneet ovat menneitä, ja pitää olla onnellinen, että on nyt terve, elämä on edessä ja paljon on vielä kuitenkin asioita, joita ehtii tekemään ja kokemaan. :)

        Toivon todella, että jokainen teistäkin tällä palstalla pyörivä mitä tahansa syömishäiriötä sairastava parantuu. Muistakaa, että kaikilla teillä on mahdollisuus, siihen tarvitsee vain sen oman todellisen halun parantua, paljon kärsivällisyyttä, lujaa tahtoa ja usein myös paljon aikaa. Jos päättää parantua, luovuttaa ei saa missään vaiheessa. :) Tsemppiä kaikille teille, antakaa ihanan elämän voittaa!

        T. "Adios"-kirjoittelija


      • ziana
        ... kirjoitti:

        khdfcgd, nojoo, oikeassa olet. Ei ollut tarkoitukseni pahoittaa tuolla viestilläni kenenkään mieltä, tiedän, kuinka vaikeaa se parantuminen voi olla, mutta tiedän myös sen, että se on mahdollista ja loppupeleissä vain itsestä kiinni. Viestini oli noin "vihamielinen" varmasti lähinnä siksi, kun itse tavallaan "kadun" omaa sairastumistani niin paljon, ja kaikkea sitä, mitä silloin sairaana jäi tekemättä ja kokematta. Eli toisin sanoen vihaan tätä sairautta suunnattomasti, ja taisin nyt purkaa sitä vihaani teihin sairastuneisiin, mikä ei tietenkään ole oikein, pyydän siitä anteeksi. Tavallaan minua harmittaa suunnattomasti se, että joskus itse sairastuin, mutta eihän sille itse kai mitään voi, että sairastuu... Eihän kukaan varmastikkaan halua itselleen anoreksiaa, minä en ainakaan silloin halunnut. :/ Mutta eipä niille menneille mitään enää voi, menneet ovat menneitä, ja pitää olla onnellinen, että on nyt terve, elämä on edessä ja paljon on vielä kuitenkin asioita, joita ehtii tekemään ja kokemaan. :)

        Toivon todella, että jokainen teistäkin tällä palstalla pyörivä mitä tahansa syömishäiriötä sairastava parantuu. Muistakaa, että kaikilla teillä on mahdollisuus, siihen tarvitsee vain sen oman todellisen halun parantua, paljon kärsivällisyyttä, lujaa tahtoa ja usein myös paljon aikaa. Jos päättää parantua, luovuttaa ei saa missään vaiheessa. :) Tsemppiä kaikille teille, antakaa ihanan elämän voittaa!

        T. "Adios"-kirjoittelija

        Kuka voi järkyttyä jostain 170 cm ja 50 kg mitoista? Itse olen 162 cm ja 60 kg, SIITÄ PITÄISI JÄRKYTTYÄ


      • Olematon itsekuri
        mm.. kirjoitti:

        oon lihonu nii saatanasti. nykyset mitat 167/54. hyi mua. ainaki viis kiloo pitäis lähtee, takas ihannepainoo kohti menos (:

        Mitä te oikein syötte????? ohjeita.


    • peilinsirpale

      Herran jestas, että olette itsekkäitä. Ajattelette vain itseänne ihannepainoissanne ja laihdutamisessa. Ettekö oikeesti tajuu mitä anoreksia tekee lähimmäisillenne. He joutuvat katsomaan vierestä kuinka kuihdutte olemattomiin. Itse katsoin vierestä siskoni 5 vuotta kestänyttä anoreksiaa. Se oikeasti koski sydämmeen nähdä 167cm vain 33 kiloisena ja se että vain laiduttaminen on tärkeää. Siskoni ei ymmärtänyt tilanteen vakavuutta kun vasta kolmannen kerran osastolla. Mutta valitettavasti tilanne oli jo niin paha että menetin vain 17 vuotiaan pikkusiskoni anoreksialle.En ikinä unohda siskoni luisevia kasvoja 4 tuntia ennen hänen kuolemaansa. Siitä on jo kolme vuotta eikä tuska ole helpottanut yhtään. Minua sattuu joka kerran kun nään jonkun hyvin laihan ihmisen kaupungilla, sillä tiedän mihin sairaanloinen laihuttaminen johtaa ja miten se repii koko perheen riekalaiseksi. Siis ihmiset ottakaa järki kateen ja ajatelkaa sitä tuskaa jonka muille aiheutatte.

      • minä vain..

        Itse olen 166/70 tällähetkellä. Vielä viime jouluna painoin 80kg, jonka hävittämisen eteen en ole tehnyt mitään muuta, kuin katsonut, että syön vain nälkään ja etten syö mitään kauhean rasvaisia grilliruokia etc. Käyttämäni ruoka-aineet vaihdoin kevyempiin vastaaviin, mutta liikuntaa koen saavani tarpeeksi töistä (teen raskaampaa, fyysistä työtä)
        Minusta ei ole mitään järkeä laihduttaa itseään sairaalakuntoon, eikä semmoinen luuviulu edes näytä YHTÄÄN hyvältä.
        Oma tavoitepainoni olisi 60kg sitten joskus -ei sinne kiire ole, eikä saisi ollakaan. Pelkään myös, että omassa päässä naksahtaa, jos aloitan kunnolla laihduttamaan ja sitten löydänkin itseni letkuruokinnasta.


    • 22n_

      171/49

      Järki sanoo, että olen laiha, mutta pakkomielle on taas tiukentanut otettaan. Näen vain löysää lihaa. Iän mukaan pitäisi olla jo fiksumpi.

      • pdijgdopfidhfspdfsdf

        oon 14v. haluisin laihtua (= laihana saa enemmän huomioo ! Oon 164cm pitkä ja painan 42 kiloo. mut haluisin painaa 40 kiloo tai alle ;__________;


      • Sumppi pk-seudulta
        pdijgdopfidhfspdfsdf kirjoitti:

        oon 14v. haluisin laihtua (= laihana saa enemmän huomioo ! Oon 164cm pitkä ja painan 42 kiloo. mut haluisin painaa 40 kiloo tai alle ;__________;

        "oon 14v. haluisin laihtua (= laihana saa enemmän huomioo ! Oon 164cm pitkä ja painan 42 kiloo. mut haluisin painaa 40 kiloo tai alle ;__________; "

        Hyvä "ystävä", olet asenteellasi vakuuttavalla tiellä kohti sairautta, josta paraneminen ei käy sormia napsauttamalla. Ajattelet, että saat enemmän huomiota, mutta tuleeko mieleen, millaista? Sitä paitsi pituuskasvusi voi pysähtyä, joten älä ihmeessä ajattele laihtumista.

        Syömishäiriö sairautena on niin täysivaltainen, että se sulkee elämästä nauttimiset kuorensa ulkopuolelle. Kenenkään ei uskoisi haluavan helvettiä elämään, mieluummin paratiisin. Paratiisiksi elämä ei muodostu ainakaan täydellisesti, mutta antaa mahdollisuuden nauttimiseen elämän kirjosta, ja sitä riittää.

        Kun olet kaikesta päätellen lukenut paljon näitä kirjoituksia, niin anoreksiasta toipuneet ovat kirjoittaneet elämästään sitä, kuinka he nauttivat terveydestään. Ulkonäkö ei ainakaan parane anoreksialla, päinvastoin luisevat kasvot ja keho on kaikkea muuta kuin kaunista, miksi sellaisesta kukaan unelmoisi. Pituisesi henkilölle 42 kg on jo vähän, jos olet vähänkin kehittynyt aikuisuutta kohden.

        Syö hyvin, aivot saa myös rasvaa, eli energiaa, voit henkisestikin paremmin!


      • diudiudiudiu
        Sumppi pk-seudulta kirjoitti:

        "oon 14v. haluisin laihtua (= laihana saa enemmän huomioo ! Oon 164cm pitkä ja painan 42 kiloo. mut haluisin painaa 40 kiloo tai alle ;__________; "

        Hyvä "ystävä", olet asenteellasi vakuuttavalla tiellä kohti sairautta, josta paraneminen ei käy sormia napsauttamalla. Ajattelet, että saat enemmän huomiota, mutta tuleeko mieleen, millaista? Sitä paitsi pituuskasvusi voi pysähtyä, joten älä ihmeessä ajattele laihtumista.

        Syömishäiriö sairautena on niin täysivaltainen, että se sulkee elämästä nauttimiset kuorensa ulkopuolelle. Kenenkään ei uskoisi haluavan helvettiä elämään, mieluummin paratiisin. Paratiisiksi elämä ei muodostu ainakaan täydellisesti, mutta antaa mahdollisuuden nauttimiseen elämän kirjosta, ja sitä riittää.

        Kun olet kaikesta päätellen lukenut paljon näitä kirjoituksia, niin anoreksiasta toipuneet ovat kirjoittaneet elämästään sitä, kuinka he nauttivat terveydestään. Ulkonäkö ei ainakaan parane anoreksialla, päinvastoin luisevat kasvot ja keho on kaikkea muuta kuin kaunista, miksi sellaisesta kukaan unelmoisi. Pituisesi henkilölle 42 kg on jo vähän, jos olet vähänkin kehittynyt aikuisuutta kohden.

        Syö hyvin, aivot saa myös rasvaa, eli energiaa, voit henkisestikin paremmin!

        Määä painan 50kg ja oon 165 cm pitkä.. Tavoite olis joku enintään 40 kg: / Nyt on ainaki kauheen lihava olo!


    • Sumppi pk-seudulta

      Oma pituuteni on 173 cm, alimmillaan painoni on ollut 61 kg, jolloin olin laiha.

      Kun luin näitä "ihannepainoja", niin minä järkytyin. Olen anoreksiaa kauan sairastaneen ja edelleen oireilevan äiti. Olen ollut yli 10 vuotta syömishäiriöihin liittyvässä vertaistukitoiminnassa. Eli tiedän, mistä kirjoitan.

      Älkää hyvät nuoret pilatko terveyttänne ja elämänne nautintoa. Anorektisen laiha, alipainoinen ihminen ei ole mitenkään ihailtava. Mallin mitat ei takaa onnea, on enemmän kuin pintapuolista elämää, eikä mallimarkkinoille pääse kuin harva ja valittu, ei ainakaan syömishäiriötä sairastava tai oireileva. Voi jos ymmärtäisitte, että liian laiha nainen on kuin vaatepuu (olkapäät), jonka varassa vaatteet roikkuu. Totuus on myös se, että pojat, eivätkä miehetkään edes pidä liian laihoista naisista.

      Syömishäiriöt (esim. anoreksia ja bulimia) ovat vakavia sairauksia. Siihen voi ajautua vääristyneen laihdutusihanteen ja kehonkuvan vuoksi. Paraneminen on itkua, kärsimystä, ehkä sairaalahoitoja useita kuukausia yhtäjaksoisesti. Paraneminen voi viedä vuosia, jopa vuosikymmeniä. Miettikää, onko teillä syytä menettää hyviä nuoruusvuosia tuon "helvetin" kynsissä, sillä sitä se on, siitä on paratiisi kaukana.

      Suosittelen googlettamaan Syli ry:n kotisivut. Sieltä saatte paljon tietoa ja opastusta tämän sairauden tiimoilta, myös eri puolella Suomea. Hakeutukaa hyvissä ajoin hoitoon, ennenkuin sairaus kroonistuu!
      Toivon, että täällä olisi terveiden nuorten kirjoituksia enemmän, jotka arvostavat ja rakastavat itseään niin paljon, että eivät anna kehonsa, tuon oman minän rakkaimman ulkoisen olemuksen voida pahoin. Siinä samalla voi erittäin pahoin myös mieli, kun sairaus on saanut otteen.

    • jklösdjfösi

      Teineiltä netti pois!

      t. 24v. 149cm/52kg

      • 26v.

        165/50 kirjotettuna näyttää siedettävältä,mutta naamatusten sitä ei sitten huomaakkaan.


      • tööttötttättärää

        Samaa mieltä!!!


      • tööttööttättäräääää
        tööttötttättärää kirjoitti:

        Samaa mieltä!!!

        Siis anteeks epäselvä vastaus: tarkotan et oon ite saman kokonen. näyttää paperilla nätiltä, luonnossa ei. :(


    • morsomoi

      163/53

      ois kiva päästä tavotteeseen eli 45

    • Rätätitutaa

      182/60

      Olen tuon mittainen ja painoinen poika. Tavoite olisi se 52-55 kg.

    • hehefdfsd

      175/46


      Sairaalassa osastolla ollut yli puoli vuotta, ja nämä kilot ovat pakko ruokinnassa saavutettu! Kun menin osastolle painoin 37 kiloa ja olin tyytyväinen, en ole enään. En pääse pois sairaalasta ennen kuin painan 50 kiloa. HELVETTI.

      Kummallista kyllä, kun painoin 86 kiloa vuosi sitten, olin tyytyväinen ja onnellinen ja minulla oli ystäviä paljon, nykyään olen yksinäinen ja vain ruokaa miettivä itseäni läskinä pitävä rumilus. hehehehehehheeeeee

    • Chrisis

      Pituus 155cm, tänään aamupunnituksessa ihana ylläri, alipainon raja viimein alitettu! Eli 44,3kg nyt. En tiedä haluanko laihtua enempää, mutta en ainakaan halua lihoa yhtään. joku 40-42kg vois olla kiva, katsoo nyt miten lähteepi tippumaan.

    • Joo tota... Miten te kaikki tunnutte olevan niin hemmetin laihoja...? Olen jtn 157 ja painan 52 kiloo -.- Olisi tosiaankin kiva laihtua,mutta kun ei onnistu niin ei onnistu.

      • drtrte

        Sama.. oon 158/53, ja painon pudottaminen tuntuu hirveän hitaalta. Haluaisin pudottaa 6 kiloa.


    • Escadaaaaaaaaaaaaaaa

      Miaortoananlle!

      Ootko joku vitun hurttu, ku meet haukkuu muit läskeiks?! Ärsyttää tollaset "Painan 20Kg ja oon 2m pitkä! Pitäis laihtuu viel se 20kg!". Must ei pidä kattoo kiloihin, vaan siihen mistä itte tykkää näyttää.

    • thin enough?

      163/42, liikaa. BMI 15,8.

      • lihava

        Itse olen 165/58 pidän itseäni todella lihavana. Mutta olen suunnilleen normaali painoinen ehkä hieman ylipainoinen. Ja osa teistä olisi jo kuolleina haudassa tuon painon kanssa. :)


    • ilo ja onni

      162 senttiä ja painoa tasan 49 kiloa, ikää 19- vuotta. Jaksan tehdä kaikkea mitä haluan, mulla riittää energiaa koska SYÖN kunnolla :)

    • moiolenterve

      160/55 bmi 21,5 ! Voin hyvin ja jaksan tehdä normaaleja asioita, ulkoilla ja olla ystävien kanssa. Puolivuotta sitten painoin 45kg bmi oli sillon 17,6 ja sillon olin paljon huonovointisempi (joka johtui aivan liian nopeasta painonpudotuksesta) vaikken luuranko kuitenkaan. Oon tyytyväinen kun oon normaalipainossa!

    • kaunis nainen

      4:jän lapsen äitinä..olen tyyväinen painooni...pituutta on 170 ja paino 61...ennen lapsia olin riuku ja alipainoinen..nyt tyytyväinen hoikka ja lisäksi sain naisen muodotkin takaisin..ihana olla nainen isolla N.llä....

    • joo o ):

      Tuntuupa oudolta nähdä vanha keskustelu jonka oon nähny O: pääsin muuten mun tavoitteeseenkin, mut en sanois et se oli hyvä juttu, elämä päin persettä...

      • joo o ):

        jonka oon *TEHNY,
        sori :D


    • minä vain...

      En tykkää yhtään tästä keskutelusta, tämä on juuri sitä sairautta parhaimmillaan, tullaan tänne ja vertaillaan painoja. Ja sitten täällä on myös niitä jotka muka myötätunnosta tulevat kertomaan, kuinka ovat laihtuneet ihan hirveästi ja painavat vain 30 tai 40 kiloa ja mitä kaikkea siitä on seurannut, vaikka viestistä kuultaa läpi sairaudelle tyypillinen vertailun tarve...

      Hyvät ihmiset, tässä on kyseessä sairaus, miettikää vähän!

      • VäsynytSairastamaan

        Samoin minä, en pidä tästä yhtään. Tää on just vertailua pahimmillaan. Tullaan sanomaan, et "painan 40kg, tavote ois 30kg"... jne jne. Ja sit odotetaan niitä vastauksia, et voi miten laiha oot ja oot liian laiha jne. Ja sairaus saa lisää valtaa ja kun saa ihainnoivia vastauksia.
        Syömishäiriö on sairaus, johon liittyy niin paljon kaikkea tuskaa ja menetyksiä, et tätä ei toivois kenellekkään, ei kenellekkään. On monta tapausta todistamassa sitä, et vihdoin ja viimein ku oma mieli alkaa tajuta, et on kyse pahimmillaan hengenvaarallisesta sairaudesta niin on jo liian myöhästä. Keho ja mieli on jo kärsiny niin paljon, että kuolee, eikä voi enää sille asialle mitään. Siinä vaiheessa on sit enää myöhästä itkeä sitä, et miten haluaa vaan elää.
        Enkä halua näillä sanoilla loukata ketään tai haukkua ketää. Se on vaan tosiasia. Ittellä nyt vasta yli 12 vuoden sairastamisen jälkeen alkaa keho antaa viimesiä merkkejä siitä, ettei se kestä enää kauaa tätä. Ja voi koska tahansa lakata toimimasta. Ja toisaalta se ehkä vähän pelottaa, mut toisaalta ajattelen sen niin et jos niin käy niin sittenpähän tää kaikki tuska ja taistelu on ohi.
        Joten olis paras asia lopettaa tää vertailua kuka on laihin ja sairain ja yrittää jaksaa taistella kohti parempaa ja terveempää elämää. Se on pitkä ja raskas tie, mut olis paljon hienompi tääläkin lukea vertailuja siitä, kuka on missäkin vaiheessa parantumista/toipumista ja kannustaa toinen toisiamme jaksamaan ja yrittämään!


    • helehjeh

      oon 173/52 ;((( ihan liikaa! vähä aikaa sitte painoin 50kg...siitä ei olis ollu enää kovin pitkä matka 48kg

    • änennuliii

      162 cm
      33 kg
      tavoitteena kohti 30kg
      lokakuussa 52 kg paivimmillaan 62kg
      anoreksiaa 11 v takana

    • (=

      160cm ja 46.8 kg
      tavoite: 37-40

    • justhappy^^

      164cm ja 52kg ja just perfect;) syön monipuolisesti ja liikun ja elän elämää täysil^^ tärkein on et on itse onnellinen!:)

    • Håp

      Just punnitsin: 38.7kg. Pituus 168 cm.
      Pitikö joku tavoite sanoa? No tavoite on joku 50-52kg. Siis normaalipaino. Terveys.

    • tyytyväinen

      172/51, ja painoin tuossa 3 kuukautta sitten 49 kiloa, mutta nyt olen tyytyväisesti kasvattamassa painoa! Olo on paljon iloisempi ja sekin kun saaa syödä! 2000 kaloria saa syödä lihomatta, mutta itse syön enemmänkin, ku haluan näyttää terveemmältä. Vaikka en ollutkaan aikaisemmin missään järkkylukemissa niin ei ollut kaunista kun luut törröttivät(kyllähän ne vieläkin, mutta ei mielestäni niin paljoa).
      Tavoitteeni olisi ehkä joku 54-55 kiloa.

    • ares....

      173cm, 54kg
      Tavoite: 49kg, ehkä vähemmän...

    • skwiii

      177 cm, painan about 65 kg. olen lihonut kamalasti vuoden sisään. olen painanut tämän pituisena (ja terveenä) 55 kiloa ja näytin silloin kivalta. siihen pyrin eli 10 kiloa pois.....

    • Little Angel

      Itse olen 168/43.
      Anoreksia helvettiä takana 1 vuosi ja 6 kuukautta. Olen nyt lihonut aivan suunnattomasti. Painonnousu lähti alunperin paranemisen halusta,mutta olen taas hiljalleen vajoamassa pimeyteen. En todellakaan tahdo tätä kenellekään. Tämä sairaus ottaa vallan liian salakavalasti ja siitä irti pääseminen ei todellakaaan ole mitään helppoa. Minun rakkauteni kohde yritti pelastaa minut sillä hän ei halunnut minun joutuvan syvälle missä silloin itse oli. Jouduin kuitenkn pettämään hänen luottamuksensa.
      Jos ihmettelette miksi olen vaihtanut taas paranemisen sairauteen...niin en ole ikinä kertonut tästä kenellekään..En pysty ja se onkin paranemiseni este.
      Toivon,että te muut ihmiset jaksaisitte taistella ja palata normaaliin elämään sillä se ON mahdollista.

      (minusta tuntuu etten jaksa tätä enää kauaa ;__; )

    • Olisinpa normaali...

      Olen 154 cm ja painan 37kg, olenko anorektikko jos en syö kuin kerran tai kaksi päivässä koulussa on pakko syödä ja kotona leivän yms. Itse epäilen että olen anorektikko, (mutta en usko) koska minulla on siihen viittaavat oireet ja yritän itse parantua tästä yrittämällä syödä mutta joskus tuntuu että se on aivan mahdotonta. Minulla on onneksi ystävä joka yrittää tukea minua jotta söisin ja kaikkea muuta, ja olen huomannut että kun en syö, minua pyörryttää usein, olen pyörtynytkin ja kynnet lohkeilevat ja on kaikkia vitamiinin puutoksia, mutta kukaan ei ole saanut minua syömään, luuni näkyvät ihon läpi ja silti tunnen itseni lihavaksi. Olisi kiva jos auttaisitte minua, mikä avuksi? (:

    • parantunut!!!!!!!!!

      Voivoivoi ja vielä kerran voi.
      Mitä helkkaria te painoa tuijotatte? Paino on vain luku, se ei kerro todellista laihuutta.
      Eikö teillä ole elämässä muuta, kuin tuijottaa painolukua?
      Mä olin joskus todellinen luuranko. Painoin vain 45kg ja pituutta kuitenkin 173.
      Olin kamalan näköinen niin laihana. pelkkää luuta ja nahkaa. enkä voinut hyvin.
      Onneksi parannuin tuosta kammottavasta sairaudesta ja nyt painan 57. Elmä hymyilee ja voin hyvin!

    • en ole anorektikko

      olen pitkä 160 cm ja painan suunnilleen 49kg. haluaisin että painoni putoaisi 47-48kg mutta pelottaa että se 47kg on liian vähän. bmi on tällä hetkellä 19.1, ennen se oli jotain 18. Mutta huomatkaa, en ole anorektikko, haluan vain kuulla teidän mielipiteenne siitä että onko 47kg sopiva minun pituiselleni.

      ennen painoin n. 47kg, olin tyytyväinen siihen painoon. tosin silloin en urheillut(sitä ennen kylläkin) mutta nyt olen taas aloittanut urheilun. nyt tuntuu peiliin katsoessa että mahani on kamalan iso! yli 50kg en missään nimessä halua mennä!! ja sitä vastoin alle 46-47kg. ennen loman alkua painoin hieman yli 48kg, mutta kuinkas sattuikaan, lihoin lomalla kilon. nyt odottelen että loma loppuu ja reenit alkaa ja pääsen taas urheilemaan. lomalla en vain saa itseäni niskasta kiinni ja lähde lenkille.

      mutta. toivon kovasti että erre hyvät ihmiset laihduta! normaalipainpisen bmi on 20-25. sen mukaan itsekin olen alipainoinen enkä saisi lauhtua! jos bmi:nne on 15 tai alle, alatte olla jo sairaalloisen laihoja! pyytäkää ihmeessä apua! äideiltä tai isiltä, kouluterveydenhoitajilta tai terveyskeskuksesta! älkää jääkö ongrelmanne kanssa yksin!!

    • oomom

      173cm/55kg
      (BMI 18.3)

      Menkat loppunu, joten lääkäriltä liikuntakielto ja pitäs lihottaa muutama kilo.
      EI KIITOS............
      mut haluun lapsia joskus, joten vähän ristiriitasta lihottaakko vai ei. hmm.. ;/
      oon mielestäni viäki pikkasen läski.
      ihan perseestä.

      • daahlia

        melkein samoissa mitoissa, 173/52. Tiiän tuon ristiriitaisuuden tunteen, mutta itseäni "parantumisessa" ei valitettavasti motivoi mikään tällä hetkellä. Kuukautiset loppuneet aikoja sitten, ja jos on jo pysyvää vaurioitumista hedelmällisyydessä (niin kuin pelottelivat) niin mitäs väliä silläkään on enää.


    • mmmmmmmminna

      157 cm / 48 kg, tavoite 43 kg kesäkuun alkuun mennessä. olen nytkin aika hoikka, mutta näyttäisin paremmalta viisi kiloa kevyempänä.

    • paranoid, android

      olen 170 senttiä pitkä ja painan 44 kiloa. en oo nyt kyllä viikkoon punninnu, joten paino saattaa olla laskenut. pakko olla. tavottelen 40 kilon maagista etappia, ehkä sitten olen tarpeeksi pieni, hauras ja kaunis. tämän vuoden alussa painoin 55 kiloa, en edes ymmärrä miten oon saanut itseni kutistumaan 11 kiloa kolmessa kuukaudessa. silti peilistä minua tuijottavat ihraiset ja rasvaiset reidet ja kaljamaha.

    • läski);

      hei! te ootte kaikki ihan tajun laihoja! menkää lääkäriin !!! ite kärsin ylilihavuudesta.. .oon 13-vuotias tyttö oon pitkä 150 ja painan 46 kilooo.. ):oonko ihan kauheen läski?

      • Anorektikko (lue)

        Painan 21kg ja pituutta löytyy 160cm. Sanon vaa että ei kannata alkaa laihduttaa! Tiedättekö mitä siitä seuraa? Ette taida tietää! No voin kuitenkin kertoa että EI MITÄÄN hyvää vaan paljon pahaa sinulle ja läheisillesi. Tälläkin hetkellä ponnistelen sairaalassa pysyäkseni hengissä vain ja ainoastaan sen takia että aloin laihduttamaan. Miettikää vähän mitä tuskaa joudun kokemaan ja läheiseni joutuvat kokemaan joka päivä. Päivä päivältä kuihdun laihemmaksi ja laihemmaksi kunnes kuolen. Se on kuin hidas kuolema. Kukaan ei voi enää tehdä mitään hyväkseni. Jos minua edes koitetaan syöttää (esim. Putken kautta) oksennan heti kaiken ulos. Toissa päivänä kävin kysymässä hoitajaltani kuinka kauan tulen vielä elämään tätä menoa. Aluksi hoitaja halasi vain minua pitkään ja sitten päästi irti kertoen että aikaa minulla olisi enintään kuukausi aikaa elää. Sellaista tietoa ei ole kovin helppoa käsitellä. Pelkään pahoin että sydämmeni tulee pettämään jo viikon päästä. Anoreksian takia minulle on tullut sydämmen rytmihäiriöitä, vaaleata ohutta karvoitusta ihoni päälle (sitä tulee jos on liian laiha), huono vastustuskyky ja haurastuneet luut. Ikää minulta löytyy vain 14-vuotta ja sairaalassa olen ollut nyt kaksi vuotta.


      • kunminaenriita
        Anorektikko (lue) kirjoitti:

        Painan 21kg ja pituutta löytyy 160cm. Sanon vaa että ei kannata alkaa laihduttaa! Tiedättekö mitä siitä seuraa? Ette taida tietää! No voin kuitenkin kertoa että EI MITÄÄN hyvää vaan paljon pahaa sinulle ja läheisillesi. Tälläkin hetkellä ponnistelen sairaalassa pysyäkseni hengissä vain ja ainoastaan sen takia että aloin laihduttamaan. Miettikää vähän mitä tuskaa joudun kokemaan ja läheiseni joutuvat kokemaan joka päivä. Päivä päivältä kuihdun laihemmaksi ja laihemmaksi kunnes kuolen. Se on kuin hidas kuolema. Kukaan ei voi enää tehdä mitään hyväkseni. Jos minua edes koitetaan syöttää (esim. Putken kautta) oksennan heti kaiken ulos. Toissa päivänä kävin kysymässä hoitajaltani kuinka kauan tulen vielä elämään tätä menoa. Aluksi hoitaja halasi vain minua pitkään ja sitten päästi irti kertoen että aikaa minulla olisi enintään kuukausi aikaa elää. Sellaista tietoa ei ole kovin helppoa käsitellä. Pelkään pahoin että sydämmeni tulee pettämään jo viikon päästä. Anoreksian takia minulle on tullut sydämmen rytmihäiriöitä, vaaleata ohutta karvoitusta ihoni päälle (sitä tulee jos on liian laiha), huono vastustuskyky ja haurastuneet luut. Ikää minulta löytyy vain 14-vuotta ja sairaalassa olen ollut nyt kaksi vuotta.

        Voi pieni! :( Halaisin sinua jos voisin ja toivottavasti voit jo paremmin.


    • läskikö?

      heiii ! oonko liian lihava ku oonm pitkä 159 senttiii ja painan 97 kiloo? musta se eii oo kyllä kovin paha mut kaikki haukkuu mua aina läskiks ja sit ku ihten kahton peilii nii en oo niin paha ;(

    • 44

      nykyisin 163cm/42kg. Painoa tullut pari kiloa jo lisää ja koko ajan tulee enemmän ja AHDISTAA NIIN SAATANASTI ettei mitään rajaa. Hip hei hurraa t. "parantuva" anorektikko

    • elliiiiiii

      171cm / 46kg

    • Tyttö

      170/ 58

      Ja ylpeä siitä

    • Ingrid666

      Tämän hetken unelmapaino olisi 170cm/42kg ja jos olo on vielä lihava niin 37kg

    • läääskiii:(

      oon läski pituus 150 paino 54:(

      • läskiperse

        ehkvvähäse ;( ei pahal.. vertaan vaa et itekki oon läski ja sua melkeen kymmene senttii pidempi ja seittemän kiloa kevyempi


    • tyttö 97

      169cm ja 55kg. Tuntuu kamalan läskiltä! Tavoitteena olis joku 49-50kg?(:

    • siililapsi

      161cm pitkä ja viime tammikuussa joku 45kg vaatteet päällä.. Toivon vaa et oisin laihtunu, täs oon yrittäny jo vaik kui kauan laihduttaa, mut semmone olo on et ainaki alle 44kg voisin olla! :) Kumpa viel joku päivä pääsisin jopa ehkä alle neljänkympin, mut tarviin vaa'an.. :

    • enosaalaskea

      Oon 170/55. En siis sairasta anoreksiaa ja paino on ollu samassa jo pari vuotta. Painoindeksikin on normaali. Aattelin kuitenkin tiputtaa ehkä kaks kiloa, kun haluisin näyttää sirommalta. Nyt oon jotenki roteva. Siis hoikka, mutta roteva! Tiedän, että ei tarvis, mut olisin tyytyväisempi silleen eli why not..

    • 4n0r3k514

      171 / 46

      tavoitteena oli 45 pitkään...... nyt taitaa olla se 40..... BMI 13,68 ois ihq

    • hgbuhg

      162cm / 54kg tavote ois 48kg

    • mm

      177,5 cm, paino 52 kg...
      anoreksia muuttunut ahmimishäiriöksi. Ahdistaa. Haluan laihtua.

      • mm

        olisi niin paljon helpompi varmaan pudottaa painoa ns "kimpassa" jonkun kanssa


    • liianlaihaonruma

      ite 164cm 40kg ja näytän hirveeltä :3 haluun painon sinne 47kg ainaskin et alan näyttää ihmiseltä en miltään luurangolta :3333

    • Oooon 168cm ja painan 51kg.... parhaimmillaaa oon painanu 45kg, joku reilu vuos sitte... Nyt haluisin päästä edes siihen 49kg..... :((

    • siisHÄH

      17v. 157cm 42kg, mitä sanotte? Terve, laiha, läski, sairas?

    • kolmekymppinen*

      Minä olin 19-vuotiaana laihimmillani 160/43. Muut huomauttivat laihuudestani, itse en sitä tajunnut enkä tavoitellut laihuutta. Nyt aikuisena ymmärrän, että olin tosi laiha, alipainoinen. Tällä hetkellä olen 160/55 ja tämä on minusta oikein hyvä paino, nuorempana tämä lukema olisi varmaan kuulostanut paljolta.

    • liha eikä paino

      Kasvattakaa lihasta saa tarkkailla syömistä SYÖDÄ olla terve ja olla ilman sitä kehorasvaa.

    • olida

      Tuli hirveen lihava olo, kun luin noita teidän mittoja :<
      omat mitat 162cm/49kg.... tavoite olis siinä alle 40

    • thinny

      voi pikkuiset , poistukaa jooko tältä palstalta. ei oo tervettä kadehtia luurangonlaihoja ihmisiä. itse sen olen onneksi ymmärtänyt, vaikka anoreksia diagnosoituna onkin.

    • ---,

      167cm ja 57kg. En ole tyytyväinen, läskit löllyy. Haluaisin olla enintään 50kg.

    • 666+++

      noi teidän painot on karmivan alhaisia pituuksiin nähden. Ite oon 171cm pitkä ja painoo on 68kg ja se on NORMAALIA!
      alkakaa ny herranjestas syömään, ennenku kuolette nälkään/nestehukkaan..

    • anoreksiaisout

      järki käteeeeeen ihmiset ! ei kukaan mies haluu mtn luukasaa vaan muodokas nainen on just kaunis ite sairastanut syömishäiriön teini iässä ja olin kuolla bmi 13.5 ! tällä hetkellä reilusti normaali painoinen 57kg ja 164cm ja en todellakaan näe tarvetta laihduttaa grammaakaan!! tajuatteko mihin olette ryhtymässä ? ei LAIHUUS tuo onnea vaan TERVEYS! tajuutteko että anoreksia on sairaus ja voi pahimmillaan johta kuolemaan tai pitemmän päälle keho kärsii aliravitsemuksesta ettekä esim koskaan saa omia lapsia miltä tuo tuntuisi??? kukaan ei ole läski bmi 18.5! nyt saatana kaikki yrittäkää lihottaa ittenne ees sinne!

    • Oon nyt 42/163.

      Pahimillaan oli 37/163, mut se meni vähän liian sairaan puolelle. Nyt oon just sopivan laiha, mut muotojakin löytyy. Vähän aikaa sit päätin parantua ja painoin jo 45kg, mut ei siitä sit tullutkaan mitään, kun erosin miehestä, yksinäisyys tuli, kaikki alkoi masentaa ja anoreksiasta tuli taas ainoa ystäväni. Takaisin sairaaseen maailmaan :(

    • juliet_dawn

      173/50 ja BMI on 16.7. mukamas merkittävä alipaino. olo on edelleen kun milläkin tankkerilla, löysää joka puolella ja luut ei vielä näy. tai no kelkiluut ja lantioluut vähän mutta solisluista sen näkee :))

    • hohhoijaaaaaaa

      Ei alle bmi 18.5 ootte rumia! muotoja ei pelkkää luuta nakaa ite alimmillani 36.5kg ja näytin täydelt zombilta ;3 ! hei kui moni teist haluu kuolla anoreksiaan vai nauttii elämäst ny ku kerran eletään ja saada joskus omia lapsia? mulla alko jo alle 16 bmi:iissä tuleen anoreksia karvoitusta ku keho ei pystyny ite lämmittään itteensä, hiukset tipahteli, koko ajan paleli, olin väsyny, jatkuva paastoominen ja jo alle 1200kcal päiväs syöminen pitemmän päälle pistää kehon säästöliekille.. kuunnelkaahan mua ei kenenkään tartte olla mikään mallin mittane vaan koko bikini kunto on iha asenteestanne kiinni ja voin sanoo et si ku esim. siel juliet_dawn pudottasit jonku 5kg esim et ei ois ''löysää'' missään pian vaan aattelisit et viel yks kilo ni hyvä yms. ja lopult oisit jo niin syväl anoreksia helvetis:s itse voin rehellisesti sanoo et näytän 55kg paremmalta kuin 36.5kg enkä edes seuraa nykysin painoooni syön kun on nälkä!

    • ToivonEttäParanette!

      Nyt oon 165/48. Pahimmillaan paino kävi 40kg. Tavoite olis 52kg, terveet elmämäntavat ja ystävät takas.
      Välillä tulee ristiriitasia ajatuksia päähän et haluis vielä laihduttaa, mut terapias käyn säännöllisesti ja koitan parantaa mieleni.
      Kuukautiset tuli vasta takas ja alan pikkuhiljaa ajatella muutakin kuin painoani tai syömisiäni. Parhaat nuoruusvuodet meni sairaudelle, enkä halua menettää enää yhtäkään päivää.

      Voimia kaikille paranemiseen!

      • heavy_still

        Olen 172cm pitkä ja painan 49.7kg. Suunta oikea, alaspäin!


      • parhaat vuodet

        olet paras!

        parhaat vuodet nuorena on tarkotettukin just kaikelle muulle.


    • näinsitä!

      165cm ja 58kg jus täydellinen muodokas ja kiinteän vartalon omaava nainen jolla itsetunto 10 !! ei anoreksia ketään onnelliseks tee !

    • bulimikko

      joohei.... 169/57, tavoitteena alle 50kg ja korkein paino 75kg. Sairastan bulimiaa.

    • ounouu

      172,5cm / 55kg

    • minävaa

      Oottepa te hirveen laihoja. Mä oon 170cm ja 52kg tavote ois 40 tai vähä päälle mut en vaa oikee osaa laihduttaa=(

    • no name

      156cm & 45kg, tavote on tällä hetkellä 5 kiloa pois..

    • stopAnorexia

      Ootte hölmöjä. Asettelette vaan tavoitteita vaikka ootte normipainoisia. Kohta ei enää naurata kun kuolette anoreksiaan. Hakekaapa kuvahausta anoreksia, niinnäette tulevaisuutenne. Onko luurangot teidän mielestä kauniitakin???

      • blackrose

        Mielestäni laiha kroppa on yksinkertaisesti paljon kauniimpi kuin lihava kroppa.


    • sjlkkkkk

      163,5cm ja 42,4kg.

    • kasvot0n

      178cm, 52kg.
      Saavutin tavoitteeni, lopetin. Huraa!

      Pikkuhiljaa annoin itselleni luvan taas syödä..kesä oli koittamassa.
      Nyt vuosien jälkeen 59kg ja se on kivaa. Paitsi ortoreksiaa vähän vielä pukkaa...parempi silti näin kuin niissä törkeissä puutostiloissa.

    • blackrose

      Minä olen 173 cm pitkä ja painan 51 kiloa. En todellakaan koe olevani laiha. Tiedän, sairasta, muttei kukaan kyllä ole koskaan anorektikoksikaan haukkunut. Haluaisin painaa noin 45 kiloa.

    • Mies 19v

      Pituutta 178 ja painoa 43 kg, oli tarkoitus ruveta syömään normaalisti 45 kg kohdalla mutta sairas mikä sairas. Pitäiskö mennä hoitoon?

    • kisse x

      14 vuotta / 163 cm / 36.5 kg

      painolla ei sinänsä ole väliä - ihanne ois 34 - , kunhan vaan olisin laiha.

    • minäh

      Itse haluan painaa sen verran, kuin mun on tarkoituskin painaa. Haluan olla siis hoikka, mutta naisellinen. :)

      • no laitetaan nyt sitten tänne, haukkumista tulee mutta....painoin 75kg vielä puol vuotta sitten, paino heilahteli ylösalas. nyt mitat 158/65 (olen lihava). ensimmäinen tavoitepaino on 63, sitten 55 ja siitä 40:n. olen siis bulimikko mutten oksenna tällä hetkellä, liikun vaan kaiken pois ja syön vähän jos ollenkaan.


    • roskapostirobotti1

      SE ON SE IKÄ JOKA RATKASEE!

    • einäin-.-

      lol oon läski 167cm ja 50kg ewwwww

    • everlast2

      Omat mittani armeijassa ollessani 20-vuotiaana (olen mies) olivat 179 cm ja 56 kg :O Silti pärjäsin siellä hyvin ja jaksoin keskimääräistä paremmin, vaikka todella hoikka olinkin. Nyt 26-vuotiaana pituus sama, mutta painoa tullut kuudessa vuodessa 20 kg lisää eli paino 76 kg ja paljon paremmalta näytän tällä hetkellä. ei tuulikaan kaada niinkuin ennen. 20 kg lisää teki ihmeitä parempaan suuntaan, varsinkin kun mukana myös salilta hankittua lihasta :)

    • evesd
    • tyytyväinen

      Itse olen 172 cm ja 63 kg. Mitat ovat 88-61-90. Olen tosi tyytyväinen, vyötärönympärystä voisi vielä sen sentin viilata, mutta hyvä se on nytkin. :) Painoni on mielestäni ihan hyvä - minulla ei ole koskaan ollut mitään varsinaisia intressejä saada vaa'an lukemaa mahdollisimman alas, vaan saavuttaa tiimalasivartalo urheilemalla ja jumppaamalla. Pitkäjänteisellä työllä se on onnistunut.

    • 13+10

      Minä olen 173 cm ja 49 kg. En ole tyytyväinen. Tiedän, olen sairas.

    • lolläskipers

      no perkele 166cm ja 50kg -.-.-.----.-.-.-. tavote 40kg

    • tavoittelen

      164/55

      Tavoite 46kg, mut sillei et ois vähä lihasta kuitenki.

    • äälllöööööXDD

      190cm ja 12kg

      tavotepaino on 300 grammaa !


      omg oon niin läski -.-.-

    • jyyystiiii

      173/48....

      koitan parantua. tavoite näin alkuun 53kg!

      • jdshfsgdja

        onnea parantumiselle


      • dsasfd
        jdshfsgdja kirjoitti:

        onnea parantumiselle

        """minä vain...25.4.2011 15:20 5 SULJE
        En tykkää yhtään tästä keskutelusta, tämä on juuri sitä sairautta parhaimmillaan, tullaan tänne ja vertaillaan painoja. Ja sitten täällä on myös niitä jotka muka myötätunnosta tulevat kertomaan, kuinka ovat laihtuneet ihan hirveästi ja painavat vain 30 tai 40 kiloa ja mitä kaikkea siitä on seurannut, vaikka viestistä kuultaa läpi sairaudelle tyypillinen vertailun tarve...

        Hyvät ihmiset, tässä on kyseessä sairaus, miettikää vähän!"""

        oli pakko laittaa, kun toi "vertailuntarve" iski silmään kun olin oman viestin kirjoittanut. niin totta toi on.


    • Mäoonläski

      164/44 must tunuu et oon läski, koska oon aina ollu alipainonen ja haluun olla nytki eli tavote paino on 39 kg

    • ex.

      Lakatkaa nyt vertailemasta, se ei lisää kun pahaa oloa.
      Itse sairastin anorexiaa 4vuotta rajuna, pahimmillaan 168/34kg ja kun näin jälkeen päin miettii kuinka lähellä kävi kuolemaa.

    • tyytymätön

      167-168 / 57kg, haluan alle 55kg!!

    • Hullumikähullu

      Olen nyt 153cm/41kg. Haluaisin painaa 32-35kg, vaikka tiedän että se olisi alipainon puolella. En vain voi uskoa, että ihminen voi bmi:ssä 17,5 näyttää tältä -.- anoreksia on ollut nyt kolme vuotta, välissä "paranin" mutta taitaa olla menoa taas. Laihimmillani 153/23kg, kiinnitettynä johonkin sydämenseurantalaitteeseen tms. Meinasin kuolla, enkä ikinä haluaisi vajota niin alas. Vihaan itseäni.

    • 13-v

      Mä oon nyt 166 cm ja paino 48 kg. Tavoitteena 43 kg, tai ehkä jopa vähän vähemmänki.

    • Itsepetoksen mestari

      Oon 176 cm paino 80 kg pitäs laihtua nopeasti 60 kg (15v)
      Nälkäl akko on näköjään paras vaihtoehto. :(

    • järjenkuiskaus

      Herranjestas lopettakaa tämmönen nyt oikeasti. Kuka teistä oikeasti ajattelee että "sitten kun olen tavoitepainossani, voin alkaa taas syömään ja elämään oikeasti, koska olen kaunis". Anoreksian riuduttama vartalo ei ole kaunis, luinen, harvahiuksinen ja lihakseton löllötys. Nii-in, vaikka painaisitkin vähän, lihakset katoavat eikä välttämättä kaikki läski. Sitten KUN PARANNUT lihakset ovat todella heikossa kunnossa ja lihotuksen myötä läskivarat vain lisääntyvät. Lopettakaa homma nyt siihen paikkaan, kun olette vielä terveitä ja pystytte nauttimaan elämästä!

    • em.syömishäiriöinen

      157 / 46.5
      Juuri sopiva paino tämän kokoiselle ja tätä nyt koetetaan ylläpitää, vaikka tuolla takaraivossa lujaa kytevä syömishäiriön ääni sanookin että pitäisi muka laihduttaa... ja vaikka pari kiloa laihduttaisinkin, niin sitten pitäisi laihduttaa taas lisää ja taas ja taas... Tulisi uusi, paha syömättömyyskierre joka ei tee hyvää :c Siksi pitää vain syödä nyt normaalisti ja opetella hyväksymään tämä paino!

    • Lumiére99

      166/47 enkä liho vaik kuo syön

      • likka 00

        Olen 171cm pitkä ja painan 57.7kg. Olen yrittänyt useat kerrat laihduttaa mutta Se ei vain onnistu. Liikun kyllä mutta minun on vaikea noudattaa diettiäni. Olisiko vinkkejä jotka helpottaisi? Ahdistaa jatkuva peilistä katsova minä. Kiitos jo valmiiksi.


    • Terve<3

      162/55

    • omski

      160/50

    • jätti

      ikää kohta 18 ja oon 163cm ja 48kg.... :( vituttaa...
      tavote ois 45kg tai siit alle, joku 43kg ois hyvä:)

    • Maruskainen

      Ikä 33 v, pituus 164 cm ja paino 65,1 kg. 2 kk synnytyksestä painoin 49 kg ja se oli ihan ok vaikka silloinkin olisin halunnut olla ihan vähän laihempi kun läski tursusi housunkauluksesta vähän. Nyt turvonnut ihan hulluna taas ja alkaa ahdistamaan, siksi lueskelen taas täällä saadakseni tsemppiä, ei (ainakaan todettua) anoreksiaa mutta ihan hullu jojottelu, paino on sahannut vuosien välissä jatkuvasti 49-68,8 kg välillä ja kroppa ihan löysä sen takia raskauden.

    • huoleton:)

      17v/170cm/51kg ... kesän alussa 47kg (pistin tavoitteeksi et laihdun 2kg) ja nyt noussu yhäkkii 4 kiloo (kuukauden aikana!!!!!) :DDDDDDDDD tää on kauheeta... johtuu liikunnan puutteesta... nyt pyrin 45kg. en yhtää sen alemmas, oon yrittäny pudottaa painoa mut edellee vaaka näyttää 50-51kg (myönnän, herkuttelen)... muuten oon iha ok näköne mut mullon semmone diabetes maha, melkee kaikki menee mahaan.. kädet melko laihat, reidet melko paksut mut sääret ja nilkat taas melko hoikat.... mut mulla on vähä miesmäinen yläruumiinrakenne (melko leveät hartiat, aika iso rintakehä, ei tissejä) nii näytän aina epäsopusuhtaselta... ärsyttää ku tämmöne luusto... en vois näyttää sirolta keijukaiselta vaikka laihduttaisin sairaalloisiin lukemiin... siispä 45 on ja pysyy tavoitteena, tiiän et se on jo alipainoa... mut haluan olla nii hoikka kuin terveenä vaan pystyy olemaan. nyt joku voi aatella "ei 170cm ja 45kg ole tervettä, 50kg on ihan sopiva"... tiedän, mutta tällä ruumiinrakenteella lukemiin 170cm/50kg on vaikea olla tyytyväinen, ja kun olin 47kg olin ihan normaalin näkönen
      - ei anoreksiataustaa, kaikki kontrollissa, ei huolta. :)

    • cutditzitxitxititxto

      Oon itteni mielestä ihan sairaan lihava 160cm/46kg ja olen 13 vuotias

    • xoxoLaihduttaja

      Aivan sairas läski olen. Olen aktiivinen kilpaurheilija kahdessa lajissa, voimistelu uinti. Menkat ollu pitkään tauolla mutta nyt tänään alkoi uudestaan. Lihava läski en syö enään mitään. Mitat : pituus165cm/paino60kg/ikä16

    • läski-haluunlaihtuu

      13v
      167cm
      63kg
      Haluisin laihtuu aika paljon tavote 45kg

    • Inneedofhelp

      165/50, tavote 40-45 mutta osastoa jo takana ja seronil lääkitys -> kaikki muutos noteerataan psykologin luona ja laihdutus pitäs tehä hitaasti ettei taas joudu osastolle. c: 40kg saavutetaan vaikka väkisin!

    • Somebodyhelpme

      177/ 59kg ja osastolla juuri nyt vaikken ole hengenvaarallisessa tilassa. :/ tavoitteena itsellä 54kg mutta täällä koitetaan lihottaa sinne 63 :/

    • Fatass

      170/50. Haluaisin painaa 42kg.

    • Blacc

      166/44
      Haluisin painaa 40

    • Onnionmukanasi

      175/49
      Tavoite 45kg
      Bmi 16(?)
      Alimillaan oon painanu noin 47kg
      Painoni on melkein kokoajan mielessä. Välillä on sellaisia päiviä kun en ajattele painoani ollenkaan, mutt niiten päivien jälkeen olo on useinmiten mitä hirveämpi . Haluaisin "parantua" vaikka minulle anoreksiaa ei ole todettu, mutta samalla edes lihoamisen ajatus antaa minulle huonon olon. :( Apuja?

    • Donotgiveup

      172/36
      Anoreksiaa takana 4 vuotta ja kuolemakin käynyt jo lähellä. Pakkohoidot suljetulla, osastohoidot ja nenämahaletku kokeiltu. Avohoidossa poliklinikalla tällä hetkellä ollut 2 kuukautta suljetulta osastolta päästyäni. Halua toipua on paljon, mutta on kyllä todella haastavaa... :-(

    • Nnnnz

      174 cm ja 53 kg, tavoitteena​ muutaman kilo pois, sillä ylimääräistä rasvaa on selkeästi vatsassa ja reisissä. Anoreksiaa mulla ei ole enkä halua pudottaa painoa liikaa. Kuukautiset on normaalit.

    • vitunlaihat

      hullua porukkaa! ite oon 160cm ja painan 53, oonko sit läski? joo, nään itteni läskinä, mutta en oo silti ylipainonen

    • Nainen_olen

      Oon noin 171cm pitkä ja painan 58.8 kg, ikää 20. En todellakaan oo tyytyväinen, nyt oon pystyny pudottaa jo n. 4kg (alunperin painoin siis 63kg) ja jäljellä vaikka kuinka paljon, tavote ainaski näin aluks olis alta 50kg...

    • FatBunny

      14/169/53
      Tavote ois painaa 45kg

    • HYIVITTU

      Ite oon anorektisen laiha, mulla on lihotus päällä ja olen vitun onnellinen siitä että haluan painavemmaksi. Painoin vielä vuosi sitten 35-37kg eli liian vähän, pituuteni oli silloin about 156cm. Nyt painoni on noussut ja jatkan vielä kesän loppuun lihotustani ja sitten sekin loppuu. Olen siis 15v, hyi saatana jos olsin nykyään sellainen luukasa lumppu joka laskee päivittäin kalorit jokaisesta vittu pähkinästä. :)))

    • helvettityttö

      167,5cm pitkä ja 70,5kg.. en todellakaan ole tyytyväinen.. Haluaisin painaa 60kg ainakin aluksi.

    • Hyikunoonläski

      Olen 152cm pitkä ja painan 40,6kg! Se on ihan liikaa tavoite on 32kg.

    • Normivaiei

      164cm ja 45 kg. En tiiä oonko normaali mut en ainakaan oo koskaan laihduttanut tai lihottanut. Musta vaan välillä tuntuu että oon liian laiha enkä tuu saamaan mitään tissejä. Mulla on kyllä aika isot reidet vaikka niitten väliin jöäkin rako..

    • rumapaskaladki

      Oon tosi läski, 159cm 48kg
      oksettaa kattoo itteeni peilistä ja hävettää edes kertoa nämä lukemat täällä

    • juudea

      Pituus 181cm ja paino 96kg, eli ihan sopusuhtainen.

    • Anonyymi

      Oon 36kg 130cm pitkä

      • Anonyymi

        mitä pikkulapsi tekee suomi24:ssa?


      • Anonyymi

        mitä 8 vuotias? tekee täällä


    • Anonyymi

      153/47
      Haluisin laihduttaa mut vanhemmat pakottaa syömään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3045
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      104
      2384
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2142
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1963
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1247
    7. 164
      1238
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe