ISO bonus pokeriin!

Tapani K.

16

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mare83

      Jep, kiitti vinkistä

    • Pelimiekkonen

      Ihan mukava toi cashback systeemi vaikka se toimiikin tuottavammin isommissa peleissä

    • peleistä

      Ootte te höperöitä jos pelaatte 10%:n "cashbackilla" pelejä... Ei ihme jos tuolla konstilla tekee tappiota.


      Ottakaa tuolta vaikka 30%:n rakeback (joka tulee maksettavaksi kokonaisrakesta). Cashbackiin joutuu vielä pelaamaan pisteitä, että saa kyseisen bonuksen. Rakebackista bonusta kertyy joka pelikerralla.

      http://www.pokersource.com/?rc=icedz

      • tahvoille...

        Kannattaa huomioida että ei se BONUKSEN KOKO ratkaise, vaan sen HYÖDYLLISYYS pelaajalle.


      • alkupään kirjoittajille
        tahvoille... kirjoitti:

        Kannattaa huomioida että ei se BONUKSEN KOKO ratkaise, vaan sen HYÖDYLLISYYS pelaajalle.

        Tämä viesti oli tarkoitettu siis noille alkupään kirjoittajille...


      • Tuskaapaatissa
        alkupään kirjoittajille kirjoitti:

        Tämä viesti oli tarkoitettu siis noille alkupään kirjoittajille...

        Nuo vaatimukset tuohon bonukseen ovat aivan sairaat: 29 päivää aikaa kerätä 16 000 pojoa. Ei muuten pikkupöydissä muutaman tunnin päivittäisellä pelaamisella ihan selvitä tuosta…

        Nuo maksimibonussummat on monesti aivan törkeen isoja, mutta niissä on sitten myös nuo vaatimukset sen mukaiset kans. Sellaiselle pelaajalle, joka pelaa vähän vähemmän kannattaa valita liittymisbonus, jossa on pitkä aikarajoitus, ja jossa bonuksia maksetaan pienissä erissä.

        PokerStars tarjoaa 6 kuukautta bonusvaatimuksista selviämiseen, ja bonukset maksetaan 10$ osissa. Kyseinen lafka on mielestäni paras mesta missä oon pelannu. Tuonne on tarjolla 600$/100% bonusta jokaiselta suomalaiselta saitilta. Itse hommasin sen täältä http://www.pokerlistings.fi/poker-stars ja homma toimi ilman moitteita. Kyseessä ei tietty ole ETA-saitti, mutta mitäpä tällainen pikkupeluri noista välittää:)


      • 5days wörk
        Tuskaapaatissa kirjoitti:

        Nuo vaatimukset tuohon bonukseen ovat aivan sairaat: 29 päivää aikaa kerätä 16 000 pojoa. Ei muuten pikkupöydissä muutaman tunnin päivittäisellä pelaamisella ihan selvitä tuosta…

        Nuo maksimibonussummat on monesti aivan törkeen isoja, mutta niissä on sitten myös nuo vaatimukset sen mukaiset kans. Sellaiselle pelaajalle, joka pelaa vähän vähemmän kannattaa valita liittymisbonus, jossa on pitkä aikarajoitus, ja jossa bonuksia maksetaan pienissä erissä.

        PokerStars tarjoaa 6 kuukautta bonusvaatimuksista selviämiseen, ja bonukset maksetaan 10$ osissa. Kyseinen lafka on mielestäni paras mesta missä oon pelannu. Tuonne on tarjolla 600$/100% bonusta jokaiselta suomalaiselta saitilta. Itse hommasin sen täältä http://www.pokerlistings.fi/poker-stars ja homma toimi ilman moitteita. Kyseessä ei tietty ole ETA-saitti, mutta mitäpä tällainen pikkupeluri noista välittää:)

        Hei spede, eikö tuo nimenomaan ole tarkoitettukin isoille pelaajille eiköstä juu..

        ps. 5 päivää siinä mulla meni.


      • 5Days Wörkki

        Niin mutta miks kun tuolta betsafelta saa 40% cashbackin kun pelaa isosti ja isoille pelaajillehan tuo on suunnattu.


      • täältä paremmin ehdo
        Tuskaapaatissa kirjoitti:

        Nuo vaatimukset tuohon bonukseen ovat aivan sairaat: 29 päivää aikaa kerätä 16 000 pojoa. Ei muuten pikkupöydissä muutaman tunnin päivittäisellä pelaamisella ihan selvitä tuosta…

        Nuo maksimibonussummat on monesti aivan törkeen isoja, mutta niissä on sitten myös nuo vaatimukset sen mukaiset kans. Sellaiselle pelaajalle, joka pelaa vähän vähemmän kannattaa valita liittymisbonus, jossa on pitkä aikarajoitus, ja jossa bonuksia maksetaan pienissä erissä.

        PokerStars tarjoaa 6 kuukautta bonusvaatimuksista selviämiseen, ja bonukset maksetaan 10$ osissa. Kyseinen lafka on mielestäni paras mesta missä oon pelannu. Tuonne on tarjolla 600$/100% bonusta jokaiselta suomalaiselta saitilta. Itse hommasin sen täältä http://www.pokerlistings.fi/poker-stars ja homma toimi ilman moitteita. Kyseessä ei tietty ole ETA-saitti, mutta mitäpä tällainen pikkupeluri noista välittää:)

        Jos olisit hommannut accon pokerstarssille tätä kautta:

        http://www.pokersavvy.com/r/31731

        Olisit saanut lisäksi 100$ ~ 70€:a extraa talletusbonuksen lisäksi ja paremmilla ehdoilla... Tosin tuon "100$:n bonuksen" olisit saanut samassa tahdissa kuin tuon 50$:n talletusbonuksen.

        Pokersavvy ei välttämättä parhaita saitteja, vaikka onkin yksi isoimmista. Kokeile vaikka pelata Everest pokerilla tuolta pokersavvyn kautta.


      • vaihtoehtozzz
        täältä paremmin ehdo kirjoitti:

        Jos olisit hommannut accon pokerstarssille tätä kautta:

        http://www.pokersavvy.com/r/31731

        Olisit saanut lisäksi 100$ ~ 70€:a extraa talletusbonuksen lisäksi ja paremmilla ehdoilla... Tosin tuon "100$:n bonuksen" olisit saanut samassa tahdissa kuin tuon 50$:n talletusbonuksen.

        Pokersavvy ei välttämättä parhaita saitteja, vaikka onkin yksi isoimmista. Kokeile vaikka pelata Everest pokerilla tuolta pokersavvyn kautta.

        "Pokersavvy ei välttämättä parhaita saitteja, vaikka onkin yksi isoimmista. Kokeile vaikka pelata Everest pokerilla tuolta pokersavvyn kautta."

        Tarkoitin että Pokerstars... Tosin turnausvalikoima ja pelaajamäärä maailman isompia...


      • Helppo heikki
        5Days Wörkki kirjoitti:

        Niin mutta miks kun tuolta betsafelta saa 40% cashbackin kun pelaa isosti ja isoille pelaajillehan tuo on suunnattu.

        16000 pojoo 4 päivässä.


      • Kalle Kosonen
        Helppo heikki kirjoitti:

        16000 pojoo 4 päivässä.

        Sama mulla, 4 päivää ja 16000 ylitty.


      • Mulla mäni
        Kalle Kosonen kirjoitti:

        Sama mulla, 4 päivää ja 16000 ylitty.

        reilu viikko et sain 16k pojoo. Vahvistan siis ettei ole mikään mahdottomuus 30päivän aikataululla.


      • nostaja
        Mulla mäni kirjoitti:

        reilu viikko et sain 16k pojoo. Vahvistan siis ettei ole mikään mahdottomuus 30päivän aikataululla.

        nosto


      • vittumikäluuseri
        nostaja kirjoitti:

        nosto

        Me emme ole idiootteja et osaa varmaan edes pokeria pelata kun heität oman affi linkin!?

        16 000 pojoo on 2 679,72€ Rakea Vitut että muka pelaisitte sen alle viikossa!
        Joudut pelaamaan noin 8300 kättä päivässä 0.50-1.00$ blindeilla 8 pöytää 16 tuntia päivässä jos muka menee viikossa! hahaha
        5.00-10.00$ blindeill 1198 kättä päivässä että menis viikossa eli 6 pöytää 5 tuntia putkeen! Vois olla mahdollisat mutta et kirjoittelisi bonuksia tänne!

        TUO ON MUUTEN YKS PASKIMMISTA BONUKSISTA MITÄ OON NÄHNY!!!


      • Pelimiesh
        vittumikäluuseri kirjoitti:

        Me emme ole idiootteja et osaa varmaan edes pokeria pelata kun heität oman affi linkin!?

        16 000 pojoo on 2 679,72€ Rakea Vitut että muka pelaisitte sen alle viikossa!
        Joudut pelaamaan noin 8300 kättä päivässä 0.50-1.00$ blindeilla 8 pöytää 16 tuntia päivässä jos muka menee viikossa! hahaha
        5.00-10.00$ blindeill 1198 kättä päivässä että menis viikossa eli 6 pöytää 5 tuntia putkeen! Vois olla mahdollisat mutta et kirjoittelisi bonuksia tänne!

        TUO ON MUUTEN YKS PASKIMMISTA BONUKSISTA MITÄ OON NÄHNY!!!

        Morjens vaan sulle vittumikäluuseri!

        Veikkaan että sen lisäks oot vielä homokin? Osuinko?

        Tiedoks vaan että 5 päivää meni mulla 16k pojon saamiseen. Revi kala siitä! HOMO!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe