Me asutaan Oulun lähellä ja monessa paikkaa sanottiin että nurmikon voi vielä tälle syksylle kylvää. Siemenet laitettiin maahan viikko sitten. Itse en kyllä usko, että nurmi mitenkään voi enää tälle syksyä lähtä itämään.. Mitä sanotte muut joilla kokemusta tai tietämystä asiasta? (itse en ole mikään viherpeukalo :)
Ja jos/kun nurmi ei lähde vielä tälle syksyä itämään niin miltähän piha mahtaa keväällä lumen sulattua näyttää?
Entäs sitten nuo siemenet.. itsestäni tuntuu että se viimeinen "haraus" jäi liian pinnalliseksi..kuinka peitossa siementen pitäisi itämistä varten olla?
Kiitos jos joku viitsii minua näissä asioissa valaista :)
Nurmen kylväminen syksyllä
keijutar
1
1540
Vastaukset
- ölöpölö..
syyskuun alussa (pari viikkoa sitten siis, itä-suomessa) nurmikon. ja nyt se jo itää. en tiedä miten käy, jos kylväisin tänään, ehtisikö itää. mutta se selviää kokeilemalla.
ripottelin siemenet vain mullan pinnalle ja kastelin. en peittänyt niitä mitenkään ja hyvin näkyy kasvavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk223760Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122891Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22870Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113712Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport35688- 35656
- 134625
- 104617