COURTYARD BY MARRIOTT, onko kokemuksia?

possu7364

Moi!

Varattiin 16 päivän reissu Orlandoon, hotellina COURTYARD BY MARRIOTT. Onko kellään kokemuksia kyseisestä hotellista?

Onko hinta kohtuullinen: lennot ja 16 yötä kyseisessä hotellissa 1100 euroa/ hlö ?

Onko kokemuksia auton vuokrauksesta? Onnistuuko netin kautta hyvin? Onko hinta kohtuullinen , jos 16 päivää maksaa 400 euroa? Mitä vakuutuksia tms. pitää ottaa vuokrauksen yhteydessä tai mitä asioita pitää huomioida?

3

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marriott on hyvä brandi, Courtyard on sen halpis malli, hyvä perusmalli. Vertaa Suomessa ehkä Cumulus. Paikat eivät ole välttämättä keskeisin. Orlandossa taitaa olla peräti 7 Courtyardia.

      Netin kautta olen varannut autot lähes aina. Pari kertaa puhelimella.
      Hinnoista on vaikea sanoa, koska et mainitse, koska matkasi on ja mistä autosta tarjous. 500e on kohtuu hinta 2 viikon vuokrasta, jos auto on hieman isompi eli esim Pontiac G6 (Suomessa vastaava koko Ford mondeo?). Hinta sisältäen kaikki vakuutukset.

      Samoin et mainitse kuinka monta matkustaa ja minkälaisella reitityksellä. Itse käytin Lufthansaa Orlandoon ja maksoin lennoista (yksi koneen vaihto) vähän yli 600 euroa kun ei ollut tarjouksia.

    • halpaa on

      lennot oli jotain 460 e (en muista, enkä jaksa nyt tarkistaa (siinä tulo ja lähtö eri kentiltä) : ( per nenä , auto viikoksi kokoa pontiac G6, 135 e. Hotelli Continental plaza, 5 yötä jotain 80 e sisältäen aamiaisen (ja kolmelle henkilölle).

    • make...

      Hinta vaikuttais olevan ihan ok.

      Niinkuin jo mainittu, niin Marriot ihan hyvää peruskauraa. Sijianilla ei niin suurta väliä koska autolla joka paikkaa joutuu meneen. Ota auto suomen nettisivuilta, esim. avis tai hertz, saat halvemmalla kuin supersavereilta ym. ja voit maksaa etukäteen tänne ja saat voucherin.

      suunnittele etukäteen missä puistoissa haluatte käydä, 16 päivää ei riitä kaikkeen ja harvojen rahatkaan kaikkiin puistoihin. omat suosikit, (aikuisille ja teineille) universal studiot, islands of adventure -huvipuisto, sea world ja busch gardens tampassa. ihan loistavia kaikki.

      ja käykää myös tampa bayn alueella st.petersburg beachillä, 30 mailia valkoista hiekkarantaa ja 30 asteista meksikon lahtea jos rantaelämä yhtään kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4223
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3824
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2631
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1615
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe