Pitäisikö minun siis viedä kutsuntoihin se ns. todistus keskeneräisistä opinnoista tjsp? Mitä edes kyseisellä todistuksella tarkoitetaan? Sitäkö missä on arvosanat vai onko se joku erillinen lappu, joka haetaan koulun kansliasta tai jostain muualta?
Valmistun ylioppilaaksi keväällä 2010...
5
715
Vastaukset
- kenttäkellonsoittaja
suorittamastasi kurssista on vain eduksi näin pääset siihen joukkoon, jotka ylennetään upseeriksi jo kutsunta paikalla.
- Marco G
Itseänikin kiinnostaisi mitä noilla tarvittavilla opiskelutodistuksilla tarkoitetaan. Täytyykö kansliasta tosiaan hakea todistus jo suoritetuista kursseista vai mjööh?
- Marco G
Vastauksia?
- perkeleeeee
Marco G kirjoitti:
Vastauksia?
Vastatkaa nyt perkele mullakin on huomenna kutsunnat. Kysyin yheltä kaverilta niin se ei ainakaan ollu mitään vieny.
- RitvaT
perkeleeeee kirjoitti:
Vastatkaa nyt perkele mullakin on huomenna kutsunnat. Kysyin yheltä kaverilta niin se ei ainakaan ollu mitään vieny.
Kuulemma opiskelupaikasta täytyy viedä todistus jos opiskelusi tulee olemaan kesken tammi- tai heinäkuussa 2011. Sinun täytyy siis todistaa paperein, että tarvitset oikeasti lykkäystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368