Kakkuun kuva, maalaus vai valokuva?

Motoristin vaimo

Hei vaan!

Olen tässä tuumannut että miten oikeen valitsen kun miehelläni on 40v synttärit tuloillaan ja hän on harrastanut moottoripyöräilyä puolet omasta elämästään, niin haluaisin yllättää kakullaan jossa olis hänen moottoripyöränsä kuva. Juhlapaikka on varattu eräällä juhlapaikalla niin olisi ihana saada yllätettyä teettämällä kuvaa... Kysyisin teidän mielipidettä kumpaa arvostaisitte eniten jos kakussanne olis maalattuna kuva vai valokuvasta otettu? .... Valokuvasta saisi paljon selkeemmän kuvan mutta itse maalattu olisi varmasti enemmän "arvokkaampi" tuntuinen mut se vaan että se on kova työ saada kaikki pikkujututkin selkeesti näkymään. Kertokaa ja auttakaa kumpaa mä päättäisin, olisi kiva lukea että kumpaan kakkuun TE ihastuisitte?

4

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttava_käsi

      Tee mikä itsestä tuntuisi paremmalta! :) Jos minä olisin synttäri sankari, olisi todella liikuttunut jo siitä että kakussa on se moottoripyörän kuva! Olisihan siinä omaa luovuutta käytetty sekä omaa näpertämistä, jos itse olisit tehnyt kuvan, mutta siinä menee taas se oma aikansa ja pääsisi vähän helpommalla, jos laittaisit valmiin kuvan kakkuun! ^^ Ihan miten vaan.. älä tästä ainakaan ota itsellesi stressiä, sillä varmaan sinulla muitakin suunitelmia vielä synttäreille! Mahtavaa synttärimeininkiä! ^^

      • motoristin vaimo

        Kiitos tuestasi ja näkökulmastasi Auttava_käsi :) .... Onhan se totta että turha ottaa liikaa stressiä mut kakkuun maalaaminen on ollut mukavaa touhua mutta tuumaan vaan että onnistunko millään salassa tekemään kuvaa hänen tietämättään jotta yllättyisi täysin :D .....

        Mietin vielä... :)


      • 18
        motoristin vaimo kirjoitti:

        Kiitos tuestasi ja näkökulmastasi Auttava_käsi :) .... Onhan se totta että turha ottaa liikaa stressiä mut kakkuun maalaaminen on ollut mukavaa touhua mutta tuumaan vaan että onnistunko millään salassa tekemään kuvaa hänen tietämättään jotta yllättyisi täysin :D .....

        Mietin vielä... :)

        Itse arvostaisin sitä että lempiasiani olisi tuotu kakkuun, itse maalaten jopa.

        MUTTA ehkä itse olisin sen oikeen kuvan kannalla. Se olis jotain sellasta jota ei todellakaan osannut odottaa. Kun näkee kakun jossa on se moottoripyörä, on silleen "heh, täähän on hieno", mut jos siinä olis se kuva! olisin niin otettu. Tulis sellanen olo että "WAU!"

        Mutta sinähän se johdossa olet, itse päätät. :)
        Kuten jotain tälläistä http://www.valokuvakakkuun.fi/mallikakut.html


      • motoristin vaimo
        18 kirjoitti:

        Itse arvostaisin sitä että lempiasiani olisi tuotu kakkuun, itse maalaten jopa.

        MUTTA ehkä itse olisin sen oikeen kuvan kannalla. Se olis jotain sellasta jota ei todellakaan osannut odottaa. Kun näkee kakun jossa on se moottoripyörä, on silleen "heh, täähän on hieno", mut jos siinä olis se kuva! olisin niin otettu. Tulis sellanen olo että "WAU!"

        Mutta sinähän se johdossa olet, itse päätät. :)
        Kuten jotain tälläistä http://www.valokuvakakkuun.fi/mallikakut.html

        Niin, sun ajatus on kans samoilla linjoilla ku mäkin mutta sitten tuumasin vieraittenkin reaktiota että ooks mä jostain tulostimella paperiin tulostanut kuvaa ja laittanut paperia suoraan kakkuun :D ...

        Ja itse maalattu kuva joka olis just samaa näköä yksityiskohtineen, niin olisiko synttärisankari enemmän otettu... Plaah, vaikea päättää, synttärit lähestyyyyy... (marraskuun puolessa välissä)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe