Kakkuun kuva, maalaus vai valokuva?

Motoristin vaimo

Hei vaan!

Olen tässä tuumannut että miten oikeen valitsen kun miehelläni on 40v synttärit tuloillaan ja hän on harrastanut moottoripyöräilyä puolet omasta elämästään, niin haluaisin yllättää kakullaan jossa olis hänen moottoripyöränsä kuva. Juhlapaikka on varattu eräällä juhlapaikalla niin olisi ihana saada yllätettyä teettämällä kuvaa... Kysyisin teidän mielipidettä kumpaa arvostaisitte eniten jos kakussanne olis maalattuna kuva vai valokuvasta otettu? .... Valokuvasta saisi paljon selkeemmän kuvan mutta itse maalattu olisi varmasti enemmän "arvokkaampi" tuntuinen mut se vaan että se on kova työ saada kaikki pikkujututkin selkeesti näkymään. Kertokaa ja auttakaa kumpaa mä päättäisin, olisi kiva lukea että kumpaan kakkuun TE ihastuisitte?

4

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttava_käsi

Tee mikä itsestä tuntuisi paremmalta! :) Jos minä olisin synttäri sankari, olisi todella liikuttunut jo siitä että kakussa on se moottoripyörän kuva! Olisihan siinä omaa luovuutta käytetty sekä omaa näpertämistä, jos itse olisit tehnyt kuvan, mutta siinä menee taas se oma aikansa ja pääsisi vähän helpommalla, jos laittaisit valmiin kuvan kakkuun! ^^ Ihan miten vaan.. älä tästä ainakaan ota itsellesi stressiä, sillä varmaan sinulla muitakin suunitelmia vielä synttäreille! Mahtavaa synttärimeininkiä! ^^

• motoristin vaimo

Kiitos tuestasi ja näkökulmastasi Auttava_käsi :) .... Onhan se totta että turha ottaa liikaa stressiä mut kakkuun maalaaminen on ollut mukavaa touhua mutta tuumaan vaan että onnistunko millään salassa tekemään kuvaa hänen tietämättään jotta yllättyisi täysin :D .....

Mietin vielä... :)

• 18
        motoristin vaimo kirjoitti:

Kiitos tuestasi ja näkökulmastasi Auttava_käsi :) .... Onhan se totta että turha ottaa liikaa stressiä mut kakkuun maalaaminen on ollut mukavaa touhua mutta tuumaan vaan että onnistunko millään salassa tekemään kuvaa hänen tietämättään jotta yllättyisi täysin :D .....

Mietin vielä... :)

Itse arvostaisin sitä että lempiasiani olisi tuotu kakkuun, itse maalaten jopa.

MUTTA ehkä itse olisin sen oikeen kuvan kannalla. Se olis jotain sellasta jota ei todellakaan osannut odottaa. Kun näkee kakun jossa on se moottoripyörä, on silleen "heh, täähän on hieno", mut jos siinä olis se kuva! olisin niin otettu. Tulis sellanen olo että "WAU!"

Mutta sinähän se johdossa olet, itse päätät. :)
        Kuten jotain tälläistä http://www.valokuvakakkuun.fi/mallikakut.html

• motoristin vaimo
        18 kirjoitti:

Itse arvostaisin sitä että lempiasiani olisi tuotu kakkuun, itse maalaten jopa.

MUTTA ehkä itse olisin sen oikeen kuvan kannalla. Se olis jotain sellasta jota ei todellakaan osannut odottaa. Kun näkee kakun jossa on se moottoripyörä, on silleen "heh, täähän on hieno", mut jos siinä olis se kuva! olisin niin otettu. Tulis sellanen olo että "WAU!"

Mutta sinähän se johdossa olet, itse päätät. :)
        Kuten jotain tälläistä http://www.valokuvakakkuun.fi/mallikakut.html

Niin, sun ajatus on kans samoilla linjoilla ku mäkin mutta sitten tuumasin vieraittenkin reaktiota että ooks mä jostain tulostimella paperiin tulostanut kuvaa ja laittanut paperia suoraan kakkuun :D ...

Ja itse maalattu kuva joka olis just samaa näköä yksityiskohtineen, niin olisiko synttärisankari enemmän otettu... Plaah, vaikea päättää, synttärit lähestyyyyy... (marraskuun puolessa välissä)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      101
      4398
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      369
      1136
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1032
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1012
    5. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      891
    6. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      871
    7. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      863
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      836
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      827
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      806
    Aihe