Tässä olisi siis tehtävä:
"Kirjoita luennolla esitettyä pseudokoodia käyttäen algoritmi, joka tulostaa kaikki parittomat luvut väliltä 100-200"
En millään pääse etenemään. Luulen, että tässä pitäisi käyttää "while, do, else" -rakennetta, mutten tiedä miten? APUA
Apua algoritmin ratkaisuun
leiarija
6
896
Vastaukset
- että tällästä...
Helpottas tietysti jos kertosit et minkäköhänlainen tää sun luennolla esitetty pseudokoodi on? Eri kielissä kun on vähän eri toimintoja. Ja jos ei tälläista ongelmaa osaa ratkaista, niin suosittelen alan vaihtoa.
- Jahas jahas jaaahas.
Alan vaihtoa suosittelen kyllä...
- :|
for i=100 0
return i
end
Karkea. - :|
:| kirjoitti:
for i=100 0
return i
end
Karkea.siis 100
- Koodari_82
:| kirjoitti:
for i=100 0
return i
end
Karkea.Looppi loppuu ekaan returniin. Itse tekisin näin
for (i=50;i - :|
Koodari_82 kirjoitti:
Looppi loppuu ekaan returniin. Itse tekisin näin
for (i=50;ipseudokoodi ei taida olla kovin tuttua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750