Mikähän on Alfa 159:n huoltoväli määräaikaishuolloissda, ja millä kilometrimäärällä tehdään vetohihnan vaihto?
Minulla on käytetty Alfa kiikarissa, joten olisin kiitollinen näistä tiedoista!
Alfa 159 huoltovälit?
9
5426
Vastaukset
- asentaja....
huoltoväli on se aika tai km.määrä mikä kuluu edellisestä huollosta seuraavaan.vetohihnan vaihto tehdään työkaluilla ei kilometreillä.
- pete2200
ÄLÄ VÄLITÄ TOSTA VIISASTELIJASTA!
hihnan vaihto lähentelee 1000e! älä osta jos et ole varakas!- jokumuu
Dieselin jakohihnan vaihtoväli on 4v/120tkm, bensakoneissa on ketju.
Lue enemmän, luulet vähemmän. - hhhhjjjj
riitä. Mutta jos tuo homma tulee kahden-kolmen vuoden välein, niin onko sillä mitään väliä. Arvonelenemaan menee sama joka kuukausi (eikä vain Alfalla).
- 1 5 9 2.4 JTD Q4
Kannattaa tosiaan huomioida että 156.ssa vaihtoväli on tuo 60 tkm mutta 159 bensaversiossa on ketju ja dieselissä hihna joka vaihdetaan 120 tkm välein.
- Aksksks
Alfoissa on helpompi määrittää tavoitevuorokaudet, jolloin auto ei ole huollossa/seiso huollon pihalla odottamassa korjausta tai varaosaa. Esim. jos Alfa 156:llä pääseet vuodessa sataan huoltovapaaseen päivään eli autolla voi ajaa niin hienoa.
159:ssä tavoite voisi olla 150 päivää?- 2.5h/v
Juu, mulla on melkein 3 vuotta ollut 156 vm.00.
Huollot nokkahihna osat n.180€ 4h työaikaa.
2*öljynvaihto öljyt suodatimet n.30€ 1h työaikaa.
5*renkaanvaihto 2.5h työaikaa.
Eli keskimäärin ei ajossa 2.5h vuodessa.
ps: Mitäs muuta sinne esson baariin kuuluu? - Sampo Lajunen
2.5h/v kirjoitti:
Juu, mulla on melkein 3 vuotta ollut 156 vm.00.
Huollot nokkahihna osat n.180€ 4h työaikaa.
2*öljynvaihto öljyt suodatimet n.30€ 1h työaikaa.
5*renkaanvaihto 2.5h työaikaa.
Eli keskimäärin ei ajossa 2.5h vuodessa.
ps: Mitäs muuta sinne esson baariin kuuluu?... arviolta 500 - 1000 km. :) Siis kun on kyse Alfasta
- sami9
Sampo Lajunen kirjoitti:
... arviolta 500 - 1000 km. :) Siis kun on kyse Alfasta
puhuu tyyppi joka ei tiedä alfoista yhtään mitään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875