mitä kokemuksia yamarin 405 veneestä yamahan 40hp moottorilla? molemmat -84 mallisia ja moottori kaksi pyttyinen... millaset ajo ominaisuudet ja miten kovaa kulkee ja mikä potkuri on hyvä?
yamarin
5
2677
Vastaukset
- sakaa
Moi, ajo-ominaisuuksilta ei voi kovin paljoa odottaa yhdistelmältä, vene on pieni mutta mökkinurkkapyörityksessä ajaa asiansa kunhan ei liikoja vaadi.
Jos olet ostanut veneen juuri niin kerää kokemuksia ennen kuin alat vaihtamaan potkuria. Kone on aika tehokas noin pieneen veneeseen, mennee kevyesti yli 20 solmua mutta toisaalta noin vanhan koneen kunto on kysymysmerkki.- aeedds
kevyesti yli 35 mph
- urkuauki
itellä, mutta 3 pyttyisellä 30 yamahalla. Hyvä vene, jopa kohtuu ajoominaisuudet aallokossa. Toi 40 heppaa on aikas paljon, täytyy myös muistaa että paatissa melko matalat laidat, joten isosti porukkaa tai tavaraa joka edellyttää isoa konetta ei voida kuljettaa. Mikäli kone toimii hyvin, yhdistelmä ok. Muuten vaihtaisin hiukan pienempään koneeseen. Omaan paattiin olen asentanut pilssipumpun joka hoitaa sadevedet, eli itstyhjentämättömyys ei ole ongelma.
- hanat kaakossa
mitenkä kovin sun vene kulkee sillä 40 heppasella? entä toi 30heppanen? oma paattini kulkee 31 solmua 13" potkurilla ja 14" ei jaksa kiertää kuin 5400.... ja mulla on samanlainen 405 ja 40 heppanen ku ketjun aloittajalla
- aeedds
hanat kaakossa kirjoitti:
mitenkä kovin sun vene kulkee sillä 40 heppasella? entä toi 30heppanen? oma paattini kulkee 31 solmua 13" potkurilla ja 14" ei jaksa kiertää kuin 5400.... ja mulla on samanlainen 405 ja 40 heppanen ku ketjun aloittajalla
Vähennä nousua niin että kone kiertää 5800-6000rmp. Teräs potkuri eduksi, ja kai sulla on trimmi ja osaat käyttää sitä? 37,3 (gps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838