Lueskelin vähän eri aloitteita ja mieleeni tuli ajatus, että ilmeisesti jotkut pitävät tätä nettiä ikäänkuin päiväkirjana. Puuttuu vain alusta otsake 'Rakas Päiväkirja'.
Virtuaalinen päiväkirja
8
207
Vastaukset
- RakasPäiväkirja
Ihan samaa mieltä. Mutta haitanneeko tuo? Meitä kun on niiiiiin moneen junaan, kuka saa kiksejä mistäkin.
- pilvi*
Kun yksin kirjoittaa, on luonnollista kuvata omaakin elämäänsä, johon monet tulevat mukaan. Totta meilläkin on käsitelty monta teemaa tälläkin palstalla. Henkilökohtaisesti ei minulla ole mitään vastaan, kuulla virtuaaliystävien päivänvietosta! Aina siinä kuitenkin kirjoittajan personallisuus tulee esiin, monta kertaa syvempiäkin ajatuksia.
Politiikkaa ja ajankohtaisasioitakin on käsitelty, mutta taisit käväistä hiljaiselon aikana :D- 2+11
No -eipä aloittajakaan antanut omaa aihetta!
Aikatavalla samaa on kaikki, minkäs teet? - *Kukkahame*
2+11 kirjoitti:
Aikatavalla samaa on kaikki, minkäs teet?Ei niinkään virtuaalinen kyllä täällä tulee kerrottua elettyä elämää ja olen aivan kokonainen ihminen en mikään Heli-Keiju.
Tänäänkin on pieniä menoja aivan kellon ajan tarkkuudella.
Selvä ero virtuaaliseen tämä ruokaa rakkautta ja rahaa vaativa hengittäminen. - aihettakin antanut
2+11 kirjoitti:
Aikatavalla samaa on kaikki, minkäs teet?olen silloin tällöin, mutta kun ei kiinnosta niin ei. Se on tämä omille hengenheimolaisille vastaaminen täällä päällimmäisenä, muualle lähteneet vähitellen ne, jotka asioista asioina haluavat keskustella .
- pilvi*
aihettakin antanut kirjoitti:
olen silloin tällöin, mutta kun ei kiinnosta niin ei. Se on tämä omille hengenheimolaisille vastaaminen täällä päällimmäisenä, muualle lähteneet vähitellen ne, jotka asioista asioina haluavat keskustella .
Aloittaja vaikuttaa pettyneeltä tasoon, joka täällä vallitsee. Muistettava on kuitenkin, että täällä olevat 70 ihmiset koostuvat monenlaisista lähtökohdista, ammateista, luonteistakin joka sinänsä on rikkautta.
Valtaosa, niinkuin jo tässä ikäluokassa on luonnollista on naisia. Ammateista riippumatta, jonka täälläkin kyllä havaitsee, on yhdistävä tekijä koti, ja jälkipolvi. Sen lisäksi kunkin osallistujan henkilökohtaiset kiinnostuksen kohteet.
En väheksyisi ihmisten elämänkokemusta, jonka useimmat tuovat esille ajatuksistaan kirjoittaessa.
Ne aloitteet, jotka ovat tehty inhimillisesti kiinnostavasta aiheesta, ovat saaneet monia hyviä osallistujia.
Vapaastihan jokainen voi valita Suomi 24 valikoimastakin aihepiirin, josta löytää pelkkiä a s i a -keskusteluja.
Olen pistäytynyt muutamissa, politiikka, uskonto ym, mutta todennut sielläkin subjektivisuutta.
Hyvää jatkoa etsinnälle!
- p-kirja
Olisit antanut aiheen vaikka kysymällä, miksi jotkut kirjoittavat tänne kuin virtuaaliseen päiväkirjaan. Aloituksesi on sormella osoitteleva ja syyttävä. Sellaisia aloituksia täällä on ennestään enemmän kuin sielu sietää.
S 24 tarjoaa myös "salaisten ajatusten" ilmaisuun omat fooruminsa. Ajanviete osiolla on mm. Elämänkertani palsta. Sinne voi höpistä omaa stooriaan niin kuin sielu sietää. Miksei myös 70 palstalla.
Sitä vaan, että harva meistä enää on kertomassa päivän tapahtumistaan esim. v 2019. Että sikäli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235853- 601997
- 271449
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2351238- 741125
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531097Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️681084- 511052
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1431046Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995