Millainen alue on Heinola JYRÄNKÖ ??
Rahallinen?
Vai pelkkiä rikolisia juoppoja?
Mikä alue Heinolassa on hyvä perheele?
Jos on sinulla on tietoa niin kirjoiteleppas=)
Kiitos, Hyvää päivän jatkoa
Heinola JYRÄNKÖ ??
37
8601
Vastaukset
- .............
meinasitko noin helpolla päästä jyrängöstä. Lisää tohon listaan vielä romanit, niin sitten alkaa olee kohdillaan.
Vältä suurinta osaa kirkonkylää ja erityisesti vältä tommolaa, jyränköä. ja tämä on tosi.
Sinilähde on hyvä, mutta kaupungin kerrostalot vähän kiikun kaakun.- virta vie heinolaan
Olen katsellut niemelästä asuntoa,vesi houkuttelee sais venosen kenties lähelle(unelmoinut kauan...)mutta kun asuu täällä kuppasessa stadissa, menee kaikki rahat tämän sikahintasen rivarin maksuun,samalla rahalla sais heinolassa talon niemelästä ,veden läheltä,stadissa moinen maksais kolmenkertaisesti....ja mitä täällä on somaleja, hörhöjä,kallista...ja oon sentään syntyperäinen stadin kundi ja alkanut turhautumaan tähän pk-seudun kuplahintatasoon,kalliksi tehnyt kaavoitus tekee asunnot kalliiksi!!!!!!!!pois hemmettissä täältä ja äkkiä!!!No asiaan onko se niemelän alue rauhallista? eikös siinä ole uimaranta ja joku leirintäalue siinä sillan lähellä??en tunne oikein heinolaa ainoastaan nelostietä kiitänyt monta kertaa ohi,josko ois aika pysähtyä????kiitokset vastauksista
- ValtteriPuu
Jos romaneita kammoat niin miksi kuitenkin pidät sinilähdettä hyvänä vaihtoehtona. ristiriitaista
- ,.-,.-,.-,.-
Rainio on heinolan kaunein asuinalue. Ihmiset ovat onnellisia, aurinko paistaa ja kukat kukkii talvellakin. Rainiossa ei ole tiettävästi koskaan tapahtunut rikosta.
- iloisen onnellinen rainiolainen
... ja tuon vastauksen kirjoitti ihminen, joka on äärettömän katkera asuinalueelle joka puolustaa olemassaoloaan ja eloaan :)
Meillä tosiaan kukkii talvellakin, ainakin huumorinkukka - ex-rainiolainen
iloisen onnellinen rainiolainen kirjoitti:
... ja tuon vastauksen kirjoitti ihminen, joka on äärettömän katkera asuinalueelle joka puolustaa olemassaoloaan ja eloaan :)
Meillä tosiaan kukkii talvellakin, ainakin huumorinkukkaSiis olen ihan oikeasti sitä mieltä.
- lkjnhbgf
talot liian lähellä toisiaan, ellei sattuisi löytämään "vanhalta alueelta" suuritonttista rintamamiestaloa.
veneen saisi sinne mahtumaan takapihalle....
"alla: palvelut kävelymatkan päässä" no joo, suhteellista tämäkin, niinhän ne on joka paikassa. toisiin on vaan pidempi matka.. itse en rainiosta lähtisi kävellen enkä edes pyörällä tekemään vkl ruokaostoksia, matkaa kuitenkin usiampi kilometri. - Ei
HAHA :D V***u mitä p****aa :D
- Herran enkeli
Eikös siellä (olen kuullut) harrasteta jossain päin pimeitä puuhia. Keskustellaan, tai viekoitellaan pirua. Manaillaan pahoja toisille. Vaan ovat itse jo osansa saaneet. Niin korkealla, kun asuu ei yhteys alas ole kovin hyvä. Ulospäi ollaan niin hyviä, tietäispä naapurit puuhanne!
- Kle...
Vai sellaista tietoa jyrönkö muu heinolasta.
Joku rauhallinen alue pitäis löytää.
Onhan se totta että joka paikassa/alueella asuu "häiriköitä" .
Ja nykyään rikolisuuttakin löytyy vähän sieltä sun täältä.
Pitää tässä jatkaa etsimistä mihin muutais=)
Heinola vaan tuntuu hyvältä kaupungilta vaikka onhan se totta että ne jotka on useamman vuoden siellä asunnu tietää millaisia ovat alueet.
KIITOS vastauksista
Lisää tietoa alueista voi kirjoitella=)- m.haka
Hei,mustikkahaka on mukava alue asua ja elää.Enemmän vanhuksia kuin öykkäröintiä,harvoin kuulee tässä kaupan lähellä mitään metelöintiä vaikka kaupan vieressä on myös baari.Keskustaan reilu kilometri,koulut ja päiväkoti lähellä,myös löytyy hyvä leikkipuisto.
- :)
m.haka kirjoitti:
Hei,mustikkahaka on mukava alue asua ja elää.Enemmän vanhuksia kuin öykkäröintiä,harvoin kuulee tässä kaupan lähellä mitään metelöintiä vaikka kaupan vieressä on myös baari.Keskustaan reilu kilometri,koulut ja päiväkoti lähellä,myös löytyy hyvä leikkipuisto.
Ainoa kaupunginosa, mihin en itse lapseni kanssa muuttaisi, on perätommola, etutommola on ok! Jyränkö on mielestäni hyvä paikka lapsiperheille, muutama mustalaistalo siel on, mutta ei ne mustalaiset pahoja ole:D..Pehtoorilla on rauhallista ja kaunista, siellä ei kaupungin asuntoja ole, mutta vvo:lla on :)..Rainio on joo myös rauhallinen ja kaunis alue, mutta kaukana keskustasta, eikä siellä edes ole kauppaa:O Omakotitalo aluetta..
- rainiolainen
:) kirjoitti:
Ainoa kaupunginosa, mihin en itse lapseni kanssa muuttaisi, on perätommola, etutommola on ok! Jyränkö on mielestäni hyvä paikka lapsiperheille, muutama mustalaistalo siel on, mutta ei ne mustalaiset pahoja ole:D..Pehtoorilla on rauhallista ja kaunista, siellä ei kaupungin asuntoja ole, mutta vvo:lla on :)..Rainio on joo myös rauhallinen ja kaunis alue, mutta kaukana keskustasta, eikä siellä edes ole kauppaa:O Omakotitalo aluetta..
Täytyy sanoa, että Rainion asuinalueen tekee rauhalliseksi nimenomaan kaupattomuus. Jos siellä olisi kauppa sen pihalla rillaisi koulupojat mopoineen ja kaiken maailman mäyräkoiran kantajat alkaisivat majailla nurkilla.
Palvelut on kävelymatkan päässä, Lidl ja Heinoska eikä torillekaan ole kuin muutaman vartin kävelymatka ja fillarilla pääse vielä pikaisemmin ja jokainen tietää kuinka nopeasti autolla tuon matkan taittaa. - ex-rainiolainen
Ei se nyt niin kaukana oo.. keskustaan pyöräilee helposti alle puolessa tunnissa.
- vanha mestari
ex-rainiolainen kirjoitti:
Ei se nyt niin kaukana oo.. keskustaan pyöräilee helposti alle puolessa tunnissa.
Minusta Maaherranpuisto on upea paikka, sen laidoilla on hyvä asua. Hiljaista ja rauhallista. Vain muutama askel, ja jo seisoskelee torilla.
Uimaranta, koulut ja päiväkoti vieressä! Ei tosin ole lähiö. Mutta voiko näin pienessä kaupungissa olla edes lähiöitä? Maaseutuahan tämä on. Hampurilaispaikkojakaan ei taida olla? No, Kotipizza riittää, ja torin vieressä olevat pubit! Tänne vaan, täällä viihtyy! - +
vanha mestari kirjoitti:
Minusta Maaherranpuisto on upea paikka, sen laidoilla on hyvä asua. Hiljaista ja rauhallista. Vain muutama askel, ja jo seisoskelee torilla.
Uimaranta, koulut ja päiväkoti vieressä! Ei tosin ole lähiö. Mutta voiko näin pienessä kaupungissa olla edes lähiöitä? Maaseutuahan tämä on. Hampurilaispaikkojakaan ei taida olla? No, Kotipizza riittää, ja torin vieressä olevat pubit! Tänne vaan, täällä viihtyy!yläjyrängössä on kohtuu rauhallista ja sieltä löytyy sellainen varsin rauhallinen paikka kuin vahravuori, alajyrängön kerrostaloissa ne mustalaiset nykyään asuu
- varmaatietoa 2010
+ kirjoitti:
yläjyrängössä on kohtuu rauhallista ja sieltä löytyy sellainen varsin rauhallinen paikka kuin vahravuori, alajyrängön kerrostaloissa ne mustalaiset nykyään asuu
kyllä niitä mustalaisia asuu jyrängön "ylämäessäkin" lammaskallionkadulla 3 perhettä!!!!!!!!
- perä tommola
MITÄ SULLA ON PERÄ-TOMMOLAA VASTAA!! se on paras asuin alue heinolassa!::()
- Hönölä
rainiolainen kirjoitti:
Täytyy sanoa, että Rainion asuinalueen tekee rauhalliseksi nimenomaan kaupattomuus. Jos siellä olisi kauppa sen pihalla rillaisi koulupojat mopoineen ja kaiken maailman mäyräkoiran kantajat alkaisivat majailla nurkilla.
Palvelut on kävelymatkan päässä, Lidl ja Heinoska eikä torillekaan ole kuin muutaman vartin kävelymatka ja fillarilla pääse vielä pikaisemmin ja jokainen tietää kuinka nopeasti autolla tuon matkan taittaa.Mikäs sieltä kalliiden omakotitalojen keskeltä on mersulla ajellessa... Kaikki ei pääse liikkumaan 2km matkoja ihan tuosta vaan...
- mä vaan
Olen asunut Jyrngössä vuodesta 97. Kertaakaan ei minkäälaista ongelmaa ! Edes kaupustelijat eivät ole
häirinneet! ja asun ok talossa!!!
Suosittelen! - hönöläläinen
itse asun juuri jyrängössä mustalais talossa eikä täälä ole mitään kummempia tapahtunut onhan joka heinolan kolkassa silloin tällöin jotain tapahtumaa niikuin kaikkialla
- iki jyke
hönöläläinen kirjoitti:
itse asun juuri jyrängössä mustalais talossa eikä täälä ole mitään kummempia tapahtunut onhan joka heinolan kolkassa silloin tällöin jotain tapahtumaa niikuin kaikkialla
musta Jyke on ihana paikka asua niiin rauhallinen koirien kanssa ihana liikkua!
en ikinä muuttas pois - Buzz-zummeri
vanha mestari kirjoitti:
Uimaranta, koulut ja päiväkoti vieressä! Ei tosin ole lähiö. Mutta voiko näin pienessä kaupungissa olla edes lähiöitä? Maaseutuahan tämä on. Hampurilaispaikkojakaan ei taida olla? No, Kotipizza riittää, ja torin vieressä olevat pubit! Tänne vaan, täällä viihtyy!No nykyään on ainakin 3 hampurilaispaikkaa :)
- riippuu perheestä,
Ihan samanlainen "lähiö" kuin ihan mikä tahansa muukin. Rikollisia ja juoppoja on niin täällä kuin joka "luokassa" niissä "paremissa" myös. Jos taas tarkoitat että millaisiin kuteisiin, tai millaisella autolla (luokkaan) jyrängön juopot ja rikolliset ja "hyvät ihmiset" kuuluu, niin silloin vastaus on duunari, tuulipuku, farkku ja topppatakki, pipo osastoa. Riippuen hiukan paikasta joukossa saattaaa olla muutama hiukan "parempikin" yrittäjäperhe jolla mennee "hiukan paremmin" kuin "meillä muilla". Ehkä. Niin ja onhan tässä kaupungissa ja jyrängössäkin varmaan niitä perkeleen työttömiäkin ku ne sitä tehdasta taas sulkee. Ai niin ja kyllä tälläkin alueella varmasti joku on huumeitakin käyttäyt. Mukava olla avuksi :)
- heinolalainen
Ainakin siwan lähellä olevissa kerrostalojen pihoissa näkyy paljon penskoja. Mutta siellä sitten voi asua sitä pölhöpääkin väkeä.
Jyrängössä yleisestikkin on paljon lapsia ja minun mielestäni on todella rauhallinen. Siwan lähellä olevan kuppilan nurkilla saattaa näkyä humalaisia, mutta ovat harmittomia. Ja kaksi mustalaistaloa tosiaan löytynee.
Vahravuori tosiaan on extrarauhallinen, samoin yleensäottaen kaikki rivari ja omakotitaloalueet.
Itseasiassa heinolassa kaikkialla muualla on rauhallista, paitsi ehkö siellä perätommolassa. Ja jos oikeen tuplarauhallista haluaa, voi muuttaa lusiin metsän keskelle. :) - heinolalainen
heinolalainen kirjoitti:
Ainakin siwan lähellä olevissa kerrostalojen pihoissa näkyy paljon penskoja. Mutta siellä sitten voi asua sitä pölhöpääkin väkeä.
Jyrängössä yleisestikkin on paljon lapsia ja minun mielestäni on todella rauhallinen. Siwan lähellä olevan kuppilan nurkilla saattaa näkyä humalaisia, mutta ovat harmittomia. Ja kaksi mustalaistaloa tosiaan löytynee.
Vahravuori tosiaan on extrarauhallinen, samoin yleensäottaen kaikki rivari ja omakotitaloalueet.
Itseasiassa heinolassa kaikkialla muualla on rauhallista, paitsi ehkö siellä perätommolassa. Ja jos oikeen tuplarauhallista haluaa, voi muuttaa lusiin metsän keskelle. :)Ja taitaneeko vanha mestari heinolalainen ollakkaan? Kun oli puhetta noista hampurilaispaikoista. Kyllähän täältä löytyy mäkkäri ja hese. :D
- sininenlähde
heinolalainen kirjoitti:
Ja taitaneeko vanha mestari heinolalainen ollakkaan? Kun oli puhetta noista hampurilaispaikoista. Kyllähän täältä löytyy mäkkäri ja hese. :D
Torin ympärillä en minäkään ole huomannut Mäkkäriä tai Heseä. Cittarissa on kyllä Mäkkäri, siellä tulee käytyä samalla kuin ostoksillakin.
- dekke
heinolalainen kirjoitti:
Ja taitaneeko vanha mestari heinolalainen ollakkaan? Kun oli puhetta noista hampurilaispaikoista. Kyllähän täältä löytyy mäkkäri ja hese. :D
nii ja viel scan burger pekanleivästä ja rolls tähtihovista.
- Jyränköön?
Osaako kukaan kertoa, minkälaisia asukkaita Kivistönkadulla ja sen läheisyydessä Jyrängössä asustelee? Onko se alue minkälaista?
- 13v
itse asunut 13 vuotta jyrängössä ihan hyvä paikka ei mitää erikoista tapahu ihan turvallinen omasta mielestä vaikka onhan täälä toi "ravintola" vapari siinä ylensä ne pummit sun muut aikaansa viettää....
- persreikä..
mistä sä sait päähäs tämän kaivaa esiin. vittu sun asumisestas kukaan ole kiinnostunut, vaikka olisit istunut linnassa tai kusiaispesässä 15 vuotta!
ja mikä sinä olet sanomaan ravintolassa kävijöitä yleisesti pummeiksi? ilmeisesti runkkarina tiedät enemmänkin minkälaista ihmisiä vaparissa käy. oletko ajatellut, että olisitko itse ns. suomi-poliisi? eikö sinulla tuhannen räkänokka ole muuta tekemistä kuin toisten elämää kyttäillä. osta oma elämä ja elä sitä vitun ääliö - 13 v
persreikä.. kirjoitti:
mistä sä sait päähäs tämän kaivaa esiin. vittu sun asumisestas kukaan ole kiinnostunut, vaikka olisit istunut linnassa tai kusiaispesässä 15 vuotta!
ja mikä sinä olet sanomaan ravintolassa kävijöitä yleisesti pummeiksi? ilmeisesti runkkarina tiedät enemmänkin minkälaista ihmisiä vaparissa käy. oletko ajatellut, että olisitko itse ns. suomi-poliisi? eikö sinulla tuhannen räkänokka ole muuta tekemistä kuin toisten elämää kyttäillä. osta oma elämä ja elä sitä vitun ääliöööööö saanko kysyä että mitä vittua!
- 13v
persreikä.. kirjoitti:
ja mikä sinä olet sanomaan ravintolassa kävijöitä yleisesti pummeiksi? ilmeisesti runkkarina tiedät enemmänkin minkälaista ihmisiä vaparissa käy. oletko ajatellut, että olisitko itse ns. suomi-poliisi? eikö sinulla tuhannen räkänokka ole muuta tekemistä kuin toisten elämää kyttäillä. osta oma elämä ja elä sitä vitun ääliöja kyllä sen verran noista "ravintolassa" asioivista ihmisistä tiedän kun kerta asun 100-200 metrin päässä, ja käyn usein viereisessä kaupassa..
ps:turhaa sä tuut tänne 15 "isopoika" aukoo päätäs kun oot kuitenki henkisesti 8 vuotta.. - .......
13v kirjoitti:
ja kyllä sen verran noista "ravintolassa" asioivista ihmisistä tiedän kun kerta asun 100-200 metrin päässä, ja käyn usein viereisessä kaupassa..
ps:turhaa sä tuut tänne 15 "isopoika" aukoo päätäs kun oot kuitenki henkisesti 8 vuotta..että vai kaupassa... paneskelee miettimään ettet sittenkin tarkoita ravintelia... jos kerta noin hyvin tiedät ketä siellä käy.. sinä ja sinun juoppo kaverisi.. hyvin juopunutta joulua sinulle!
- Tyytyväinen asukki
Keskustan pohjoispuolinen alue moottoritien ja vanhan viitostien välissä, aina veljeskylään saakka on ehdottomasti mukavin alue asua. Palvelut, rannnat,keskusta, kulkuyhteydet, kaikki on ihan käden ulottuvilla, rauhallista seutua asua, joko kalliimmin omakotitalossa tai edullisemmin mustiikkahaan kerrostaloissa.
- Pois.luuserialueelta
Mustikkahakaa ei voi suositella kuin pitkäpinnaisille. Jos kerrostalot ja rivarit siis ne rauhalliset joissa naapureina ei ole elämäntapa luusereita kiinostavat, niin Sepäniemi ja sen lähialueet ovat ok. Mustikkahakaa voi kuvailla yhdellä sanalla parhaiten Ghetto!
- annuli
Etu-Jyränkö ihan nukava ja rauhallinen paikka.On lenkkipolkuja ja rantapolkuja eikä pitkä matka kaupunkiin.Minusta sillat on parasta Heinolassa.Ihan jees paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829