...ei toimi. Suuttimet on auki takana (ainakin luulen niin) ja sulakkeet on kunnossa. Etuvalojen pissapojat toimii normaalisti. Eli onko takalasin pesurille oma moottori vai pumppaako etuvalojen moottori myös takalasille nesteen? Missä se sijaitsee? Miten tarkastan helposti että onko letku auki? Letku käsittääkseni tulee sieltä etusäiliöstä läpi koko auton aina takalasille saakka? Pitääkö ns"pohjapanssari" (=muoviahan se oikeesti on..) irrottaa että pääsee näkemään.
Kiitos tiedosta etukäteen!
Renault Megane 2 HB 2003- Takalasin pissapoika...
MOTO MORINI
1
523
Vastaukset
- meganisti1
mitään, mutta onko kakkosessa takaiskuventtiili, ykkösessä ei ainakaan ole, ja saa pitkään käyttää takalasin pummppua ennen kuin ruikkaa vettä. Jopa merkkiliikkeessä ilmoittivat että pumppu rikki, vaikka se hidas tuleminen on ominaisuus jos ei venttiiliä laitettu :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682827
- 2012107
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.592091- 711776
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91561- 841278
- 811090
- 951049
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2011049