kauriit jotka tunnen(myös nykyiseni)ovat aivankuin hukassa suhteissaan. tai elämässä yleensäkin. siitä se sitten pikkuhiljjaa lähtee eteenpäin kun varmuutta tulee
hukassa?
4
424
Vastaukset
- Yksin aina kaunihimpi
en alkaisi enää mihinkään suhteeseen kenenkään kanssa. Piste.
- yksi kauris
Mä muuttaisin kauas vuorille ja eläisin kuin vuorikauris yksin ylhäisessä yksinäisyydessäni. Niin, tai kuin metsäkauris nuuhkien metsän tuoksuja ja eläen metsän antimista. Ja jos lämpimiä tunteita olisi, lämmittelisin niillä itse, kun kylmä viima viiltelisi. Kuinka joku yleensä voisi joskus ymmärtää toista ihmistä ja tämän tunteita, olisiko edes kiinnostunut. Kukaan ei voi tietää, miltä toisesta oikeasti tuntuu. Syvimmän surun tunnet yksin, suurimman ilon tunnet yksin - ei niitä kukaan sinun kanssasi kuitenkaan jaa. Ja kun sydämesi itkee, sitä ei kukaan nää, eikä edes välitä.
- Kapricorn
yksi kauris kirjoitti:
Mä muuttaisin kauas vuorille ja eläisin kuin vuorikauris yksin ylhäisessä yksinäisyydessäni. Niin, tai kuin metsäkauris nuuhkien metsän tuoksuja ja eläen metsän antimista. Ja jos lämpimiä tunteita olisi, lämmittelisin niillä itse, kun kylmä viima viiltelisi. Kuinka joku yleensä voisi joskus ymmärtää toista ihmistä ja tämän tunteita, olisiko edes kiinnostunut. Kukaan ei voi tietää, miltä toisesta oikeasti tuntuu. Syvimmän surun tunnet yksin, suurimman ilon tunnet yksin - ei niitä kukaan sinun kanssasi kuitenkaan jaa. Ja kun sydämesi itkee, sitä ei kukaan nää, eikä edes välitä.
No tuo nyt oli jotain hmmm, ohimenevää katkeruutta. Ei kun peiton alle kullan viereen kun ulkona syyspimeys peittää maan. Kellä kulta, sillä onni....;)
- caramella
Kapricorn kirjoitti:
No tuo nyt oli jotain hmmm, ohimenevää katkeruutta. Ei kun peiton alle kullan viereen kun ulkona syyspimeys peittää maan. Kellä kulta, sillä onni....;)
olen kauris ja oikeasti aina ollut ihan hukassa.nuoruus / murrosikä oli yhtä haahuilua.mikään ei sujunut,en tienny missä mun kuuluis olla jne...
ja sama jatkuu yli 3-kymppisenä...
töissäkin ollu siellä ja täällä mut ammattia ei ole ku ei tiedä miksikä haluisi jne jne jne
todella sekava ollu aina:S
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728