sinne hävisi koko ketju kuin pieru saharaan. Suomi24 ylläpito siis sensuroi palstaa varsin kovalla kädellä!! Tällaisella keskustelupalstalla ei ole mitään mieltä olemassaoloonsa, jos sensurointi on tuota luokkaa!!
Kysymyksessä on mielestäni sananvapauden loukkaus. APUA EOK!!!
Olit oikeiassa Ada
17
858
Vastaukset
- AdaFlink
... ja kirjoittanu aina omalla rekatulla nikilläni. Mun henkilöllisyyteni on ollut kaikkien niin haluavien tiedossa. Pelkkä vilkaisu Gallerian sivuille riittää. En kertakaikkiaan kirjoita millään muulla nikillä, koska mun rekattu nikkini ärsyttää niin paljon tiettyjä tahoja ja siten saan clubin porukat kertomaan sellaistakin, mitä niitten ei pitäis sanoa. Olisin ollut tyhmä, jos en tuollaista "etua" olisi käyttänyt hyväkseni.
Tiedän myös sen, että poliisi on lukenut kirjoituksiani. Eipä lue kohta enää.
Jos kerta mun kirjoituksistani ei tykätä Suomi24 -ylläpidossa, niin mitä sitten alkaa itseään ja kirjoituksiaan tyrkyttämään kelleen. Teen kylmän liikkeen. Alan poistamaan kaikki viestini Suomi24-sivuilta. Mulla on kyllä kopsut omista kirjoituksistani. Aikaahan se vie, koska oon ollu kova kirjoittamaan ja turpavärkkini laulaa kokoajan.
Ja mitaan ette voi...- eventti
... olipahan vielä uskomattoman nopeaa toimintaa :(
- AdaFlink
eventti kirjoitti:
... olipahan vielä uskomattoman nopeaa toimintaa :(
... että forumista on tullut talousrikollisten temmellyskenttä ja ylläpito sheriffeineen suosii sellaista suuntausta.Talousrikolliset sanelee, mitä täällä saa sanoa. Mitään asiallista tänne ei saa enää kirjoittaa. Sellaset viestit, jossa mua haukutaan munanimijäksi, homoksi, lesboksi, huoraksi yms. yms. saa olla forumilla, mutta auta armias, jos arvostelen EOK:n toimintaa, niin kaikki viestit häviää alta aika yksikön. Tämäkö on sitä sananvapautta?
Tarttee keskustella sitten sellasella forumilla, missä ylläpito on tehtäviensä tasalla. Haloo Ural ja ylläpito!
Ja mitaan ette voi... - HERRA XXX
AdaFlink kirjoitti:
... että forumista on tullut talousrikollisten temmellyskenttä ja ylläpito sheriffeineen suosii sellaista suuntausta.Talousrikolliset sanelee, mitä täällä saa sanoa. Mitään asiallista tänne ei saa enää kirjoittaa. Sellaset viestit, jossa mua haukutaan munanimijäksi, homoksi, lesboksi, huoraksi yms. yms. saa olla forumilla, mutta auta armias, jos arvostelen EOK:n toimintaa, niin kaikki viestit häviää alta aika yksikön. Tämäkö on sitä sananvapautta?
Tarttee keskustella sitten sellasella forumilla, missä ylläpito on tehtäviensä tasalla. Haloo Ural ja ylläpito!
Ja mitaan ette voi...Jaahas täytyää kahenmarkan lakimiehet sinne 2 Euron linjalle soitella hätäisiä puheluita
no EOK ON PASKA PULJU ihna sika paska! AdaFlink kirjoitti:
Ja mitaan ette voi...Hei kaikille, ja AdaFlink.! Tulee harvinaisen paljon poistopyyntöjä ettei Wincapita kuulu talousrikoksiin ja ettei Hannu Kailajäven asiamies Petter Kavonius ja EOK -keskustelu joissa mainitaan Wincapita kuulu talousrikos -palstalle.
En ole poistanut kyseisiä poistopyyntöviestejä, ylläpito on poistanut en tiedä miksi. Tästäkin viestiketjusta tuli poistopyyntö, toivottavasti ylläpito ei poista tätä.
Ylläpidon kanssa sovittiin nimenomaan 1.4.2009 että verkostomarkkinointi -palstalta Wincapita keskustelu siirtyy tälle talousrikokset -palstalle.
Minun mielestäni tuo Wincapitan yhteydessä, kun mainitaan EOK ja Wincapitan Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius niin ne keskustelut kuuluu tänne.
EOK nettisivuilla uutisarkistossa on paljon Wincapita asiaa ja uutisia
http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=22&Itemid=50
Onhan se tietenkin täysin mahdotonta keskustella Wincapitasta, jos ei saa viesteissä mainita ed. mainittuja nimiä.
Voin olla ylläpitoon yhteydessä, että tarkistavat vielä kaikki poistopyyntöviestit joissa Wincapitan yhteydessä mainitut EOK ja Wincapitan Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius, poistetut viestit, ja palauttavat palstalle, jos viesteissä ei rikota keskustelupalstan sääntöjä, poistetuissa viesteissä mielestäni kirjoittelu on asiallista kritiikkiä.
Ylläpito on joskus minulle laittanut viestiä, että julkisuuden henkilön, tai henkilön joka on julkisessa virassa, on kestettävä asiallista rankkaakin arvostelua, krittiikiä eri asia sitten tavallisen kansalaisen jonka nimeä ei edes saa mainita, jos ei nimi ole ollut mediassa esillä.
Sellaisista asiattomista toisten kirjoittajien haukkumaviesteistä, nimittelyä yms.. ei tule juuri koskaan poistopyyntöjä, poistan itse ne, kun luen palstaa ja huomaan asiattoman viestin.
Sunnuntaina ja eilen ja tänä aamuna poistin syyskuun aikana tulleita melkein 200 turhanpäiväistä toisten kirjoittajien haukkumaviestiä. AdaFlink olen pahoillani, jos tänne jotain asiatonta haukkumista jäi, mutta poistan ne kunhan ehdin.
Jos niistä haukkumaviesteistä tulisi poistopyyntö niin ylläpito, kun päivystää poistopyyntöviestien tuloa niin ne haukkumaviestit ei ehtisi olla kovin montaa nimuuttia palstalla.
Olen ylläpitoon yhteydessä tuon, poistopyyntö -Wincapita, EOK -viestien vuoksi. Olkaa rauhassa asia selvitetään. Hyvää päivänjatkoa!- jos rottaa potkaisee... ;)
uralin kirjoitti:
Hei kaikille, ja AdaFlink.! Tulee harvinaisen paljon poistopyyntöjä ettei Wincapita kuulu talousrikoksiin ja ettei Hannu Kailajäven asiamies Petter Kavonius ja EOK -keskustelu joissa mainitaan Wincapita kuulu talousrikos -palstalle.
En ole poistanut kyseisiä poistopyyntöviestejä, ylläpito on poistanut en tiedä miksi. Tästäkin viestiketjusta tuli poistopyyntö, toivottavasti ylläpito ei poista tätä.
Ylläpidon kanssa sovittiin nimenomaan 1.4.2009 että verkostomarkkinointi -palstalta Wincapita keskustelu siirtyy tälle talousrikokset -palstalle.
Minun mielestäni tuo Wincapitan yhteydessä, kun mainitaan EOK ja Wincapitan Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius niin ne keskustelut kuuluu tänne.
EOK nettisivuilla uutisarkistossa on paljon Wincapita asiaa ja uutisia
http://eok.fi/eok/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=22&Itemid=50
Onhan se tietenkin täysin mahdotonta keskustella Wincapitasta, jos ei saa viesteissä mainita ed. mainittuja nimiä.
Voin olla ylläpitoon yhteydessä, että tarkistavat vielä kaikki poistopyyntöviestit joissa Wincapitan yhteydessä mainitut EOK ja Wincapitan Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius, poistetut viestit, ja palauttavat palstalle, jos viesteissä ei rikota keskustelupalstan sääntöjä, poistetuissa viesteissä mielestäni kirjoittelu on asiallista kritiikkiä.
Ylläpito on joskus minulle laittanut viestiä, että julkisuuden henkilön, tai henkilön joka on julkisessa virassa, on kestettävä asiallista rankkaakin arvostelua, krittiikiä eri asia sitten tavallisen kansalaisen jonka nimeä ei edes saa mainita, jos ei nimi ole ollut mediassa esillä.
Sellaisista asiattomista toisten kirjoittajien haukkumaviesteistä, nimittelyä yms.. ei tule juuri koskaan poistopyyntöjä, poistan itse ne, kun luen palstaa ja huomaan asiattoman viestin.
Sunnuntaina ja eilen ja tänä aamuna poistin syyskuun aikana tulleita melkein 200 turhanpäiväistä toisten kirjoittajien haukkumaviestiä. AdaFlink olen pahoillani, jos tänne jotain asiatonta haukkumista jäi, mutta poistan ne kunhan ehdin.
Jos niistä haukkumaviesteistä tulisi poistopyyntö niin ylläpito, kun päivystää poistopyyntöviestien tuloa niin ne haukkumaviestit ei ehtisi olla kovin montaa nimuuttia palstalla.
Olen ylläpitoon yhteydessä tuon, poistopyyntö -Wincapita, EOK -viestien vuoksi. Olkaa rauhassa asia selvitetään. Hyvää päivänjatkoa!lakimiehet...
-> uhkailua ja kiristystä heillä / heiltä
joidenkin mielestä oikeusvaltio on sitä, että lakimiehet saa rahastaa ja oikeustaistelua "asiasta" kuin "asiasta"
missä on veteraaneilta huijatut rahat? Ylläpito poistanut viestejä poistopyyntöjen perusteella ettei Wincapita ja Wincapita viestien yhteydessä mainittu EOK,ja Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius liity tälle talousrikokset -palstalle.
Otin yhteyttä ylläpitoon ja ylläpito ilmoitti tänä aamuna, että kun sinä parhaiten tiedät talousrikokset palstan sheriffinä mistä täällä keskustellaan niin he ei puutu jatkossa, jos poistopyyntöön perusteluna on ei liity talousrikoksiin.
Nimenomaan tarkoitus keskustella tällä talousrikokset -palstalla Wincapitasta ja siihen liittyvistä asioista.
Palautan viestejä, joita ylläpito poistanut poistopyyntöjen perusteluna ettei liity talousrikokset -palstalle. Yritän palauttaa poistetut viestit perjantain aikana.
Mukavaa lokakuun alkua!- parempi näin
uralin kirjoitti:
Ylläpito poistanut viestejä poistopyyntöjen perusteella ettei Wincapita ja Wincapita viestien yhteydessä mainittu EOK,ja Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius liity tälle talousrikokset -palstalle.
Otin yhteyttä ylläpitoon ja ylläpito ilmoitti tänä aamuna, että kun sinä parhaiten tiedät talousrikokset palstan sheriffinä mistä täällä keskustellaan niin he ei puutu jatkossa, jos poistopyyntöön perusteluna on ei liity talousrikoksiin.
Nimenomaan tarkoitus keskustella tällä talousrikokset -palstalla Wincapitasta ja siihen liittyvistä asioista.
Palautan viestejä, joita ylläpito poistanut poistopyyntöjen perusteluna ettei liity talousrikokset -palstalle. Yritän palauttaa poistetut viestit perjantain aikana.
Mukavaa lokakuun alkua!Hyvää työtä, Uralin!
- AdaFlink
uralin kirjoitti:
Ylläpito poistanut viestejä poistopyyntöjen perusteella ettei Wincapita ja Wincapita viestien yhteydessä mainittu EOK,ja Hannu Kailajärven asiamies Petter Kavonius liity tälle talousrikokset -palstalle.
Mukavaa lokakuun alkua!... Uralin. Ihan oikea ratkaisu. Sä tunnet meidät ja meidän (vatustajien ja pulustajien) kommervenkit. Tiedät myös, että me ollaan välillä, kuin pahansisuiset kakarat. Ihan oikein, että sä saat enemän päätäntävaltaa forumin kirjoitusten valvonnassa/poistoissa.
Aurinkoista syksyä.
Ja mitaan ette voi...
- hyvä sheriffi
Cluso627 bannattiin ensin ja ilmeisesti Adan kohdalla tilanne alkaa nyt olla samaa luokkaa, että ihmiset ovat saaneet hänestä tarpeekseen ja hyvä niin.
Jatkuva nimillä tapahtuva halventava kirjoittelu on vain yksinkertaisesti kielletty säännöissä ja joka ei haluaa noudattaa sääntöjä, niin pysyköön poissa, sillä opettaa vain lapsillekin huonoja tapoja anonyymikeskustelussa.
SUURI KIITOS YLLÄPIDOLLE! Suuri läjä paskaa on taasen poistunut foorumilta.- pahin pökäle?
"SUURI KIITOS YLLÄPIDOLLE! Suuri läjä paskaa on taasen poistunut foorumilta. "
Milläs saisi sen suurimman kakkipökäleen, Columbon, pois? Göbbelshän on jo hävinnyt vapaaehtoisesti.
- ...........
Kolminkertainen eläköönhuuto suomi24 ylläpidolle..
ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN!
Estetään asioista puhuminen.
ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN!
Eläköön ponzit ikuisesti ja ihmiset epätietoisina ja valmiina kusetettaviksi niinkuin ennen internettiä ja maanlaajuisia tiedotusvälineitä.
ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN!
Adalla ja clusolle bannit ja mielivaltainen viestien poisto kunniaan.
ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN ELÄKÖÖN!- Coitus Int.
Suomi24 Oy?
- r.y
Coitus Int. kirjoitti:
Suomi24 Oy?
Et AdaFlink kritisoi niin paljon eräsä R,Y:Tä että sen juristit ovat puuttuneet asioihin
- Kauko Partio.
r.y kirjoitti:
Et AdaFlink kritisoi niin paljon eräsä R,Y:Tä että sen juristit ovat puuttuneet asioihin
vastaamaan kritiikkiin, ei ole paljon vaadittu.
- taas tarjolla
r.y kirjoitti:
Tienauksella nyt puhutaan kaikenlaista soopaa. Et kai sinä usko siellä lukemaasi?
- eventti
Coitus Int. kirjoitti:
Suomi24 Oy?
... tienaa rahansa niillä, jotka näitä viestejä lukevat ( ja samalla näkevät mainoksia )
Suomi 24 Oy, Y-tunnus 2154432-2
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926