Olen pian 18v enkä ole koskaan ollut missään juhlissa toisten nuorten kanssa. En koskaan.
Kohta kun olen 18v niin miten vietän ne juhlat, antakaas joku vinkki? :) ei ole ketään kaveria kenenkä kanssa viettää, jäänkö koneelle dataan, koska tuskin on kiva yksin mitään juhlia.
Mitenkäs juhlin 18v synttärit?
11
2438
Vastaukset
- eddie the head
lähet baariin.Synttäreinä baari tarjoaa kaljan/siiderin.Kierrät jokaisen baarin ja juot ilmaiset juomat ainakin.Sitten tilaat lisää jos maistuu.
- aloittaja _
ei ole kiva juoda yksin :(1
- Jepsisjee
aloittaja _ kirjoitti:
Etkai siä nyt kokonaa ilman kavereita voi olla? Mikset lähe muiden mukaan jonnee tai sillee? Kysyt pääsetkö mukaa..
- matkustaja999
Jepsisjee kirjoitti:
Etkai siä nyt kokonaa ilman kavereita voi olla? Mikset lähe muiden mukaan jonnee tai sillee? Kysyt pääsetkö mukaa..
Mene baariin vaikka yksin sitten. Kyllä siellä tutustuu.
- ...
kuulostaa tosi masentavalta et joku menis baariin yksin syntymäpäivänä...mitäs joi oisit vaikka vaan perheen kanssa tai vastaavaa?
- bilehile2
aloittaja _ kirjoitti:
tutustut siel baaris jonku söpön tytön/pojan kaa....sit meette yhes kaikkii bareihija sillee;)
- 45732
jäämään kotiin pelaan wowia, mut lähen sun kans baariin jos biffaat muutaman kympin. Mä voin vastapalvelukseks tarjota yöpaikan kylkimyyrässä bussiaseman nurkilla. HUOM! Oma makuupussi mukaan. Mielellään sellanen et molemmat mahutaan sinne. Sun voi tulla vilu jos joudut nukkuun ulkopuolella.
- ................
Mulla on ihan sama ongelma. Täytän alkuvuodesta 18 ja ois tosi kiva juhlia synttäreitä kavereiden kanssa, jos sellaisia olisi. Mutta mullakaan ei ole siis yhtäkään kaveria. Oon ollut niin ujo, epäsosiallinen yms. eikä kukaan oo koskaan tahtonut olla mun kaa. Nyt kuitenkin olen rohkaistunut aika paljon, mutta aloitteen tekeminen on vaikeaa. Jos joku tekisi aloitteen niin kyllä sitä juttua sitten alkaisi tulla yms..
Kun vähän ajan päästä täytän 18v. ois kiva alkaa käydä aina silloin tällöin baarissa, mutta mitäpä siellä yksin tekisin? En mitään. Baariin mennään pitämään kavereiden kanssa hauskaa. Olisi tyhmää mennä sinne yksin istumaan ja juomaan.. Itse joudun varmaan viettämään synttärit perheen kanssa, eikä siinä mitään mut oishan se kiva jos ois niitä kavereitakin joiden kanssa vois tehdä kaikkea kivaa. Toivottavasti joku päivä mulla niitä kavereita vielä olisi.
Oletan, että käyt koulua tai jotain tuttuja kuitenkin sulla on olemassa niin mene vaan rohkeasti juttelemeen niille ja yritä ystävystyä. Mulle sellainen on todella vaikeaa ja tällä hetkellä olen sellaisella luokalla, jossa ihmiset täyttää vasta reilun vuoden päästä 18v. joten vaikka tutustuisin niihin niin ei ne ainakaan baariin pääsis mun synttäreitä viettää, mutta tärkeintähän olisi että olisi niitä kavereita joiden kanssa viettää aikaa.
Mutta toivottavasti saat niitä kavereita. Laita vaikka tänne suomi24:ään ilmoitus, et haet uusia kavereita. Ensin tutustutte netin kautta ja sit jos synkkää niin voi tavatakkin ja sillä tavalla saada kaverin/kavereita. Jos siis tuntuu, että livenä kavereiden hankkiminen on vaikeaa. Jos et ketään saa sun kanssa baariin lähtee viettää synttäreitäsi niin sit oot vaan perheesi kanssa, on ne sellaisetkin synttärit ihan kivat. Tietysti koko elämän yleensä perheen kanssa oot viettänyt synttäreitä ja ois kiva kun täyttää 18v. vihdoin päästä baariin viettää, ymmärrän sen täysin. Tai sit meet sinne baariin, eiköhän joku tule juttelee kun näkee yksinäisen tytön ja pyytää vaikka porukkaan. Itse en kyllä pystyisi yksin baariin menee..
Vähän sekavaa tekstiä varmaan. Mut kyllä säkin saat varmasti vielä joskus kavereita, joiden kanssa voit sit mennä baariin. Itse pitää aktiivinen olla.
Kaikkea hyvää sulle ja mukavaa syntymäpäivää, miten ikinä vietätkin sen :) - fdgfdgfd
juo ittes kännii nii eiköhä murheet unohdu ja et muista et oot yksi
- fesfy62y72367
meh, puhutte vaan ihmisille.
jos koulussa on, niin ei ole MAHDOLLISTAKAAN ettei olisi yhtäkään kaveria.
periaatteessa maailmassa KAIKKI on harjoituksen puutetta.
nuorille puhuu paremmin puhumalla nuorille.
kitaraa oppii soittamaan soittamalla.
autoa oppii ajamaan... tms. - pomminvarmaplan
Alota ilta kotona juoden about 6-12 olutta/lonkeroa se usein riittää aloitteluksi niin ei tule baarireissusta liian kallista. voit toki juoda enemmänkin jos tarve vaatii mutta se tarkoittaa sitä että baarin ovella sinulla ON OLTAVA takki valmiiksi toisessa kädessä ja narikka raha henkkarit toisessa kädessä. Kun olet baarin ovella vedä tarvittaessa syvään henkeä sano moro ja vilkaise portsaria silmiin, salaman nopeasti anna sille se narikka raha ja narikka miehelle takki ja ota puhelin taskusta ja räplää sitä välttääksesi katsekontaktin ja mahdollisen ulosheiton liiallisen kännin takia. Jos olet selvinnyt tähän asti hoipertele tiskille ja tilaa pari terävää ja jokin viinaa sisältävä drinkki. Juo näitä niin kauan kunnes meinaa leikata filmi poikki ja Vóla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793