olis kiva tietää esim hinta taso erot eri saarilla ja hyvät halvat hotellit kiitos jo etukäteen :-) ps oon lähdössä joulukuussa ja tulen takaisin helmikuussa.
olisko vinkkejä samui ym saaret
4
762
Vastaukset
- hyviä vinkkejä
hintataso on halpaa ja halpoja ja hyviä hotelleja löytyy ja ruoka on hyvää:-)
- tätä käytän
katso sawadee sieltä saat jonkilaisen käsityksen hinnoista,kaikkihan eivät ole kylläkään listoilla.
- aloharesort
Aloha resort Lamai beachilla on aika edullinen, hotellilla oma uimaallas ja siaitsee keskeisellä paikalla aivan rannalla. Yövymme hotellissa jouluna 2007, silloin huoneet olivat hieman kuluneet mutta muuten hotelli ol aivan loistava (finnmatkojen luokitus **).Ainoa negatiivinen asia oli ilotulitteiden paukuttelu rannoilla joka häiritsi myöhään illalla.
- weia
Varmaan saarienki väillä on eroja mutta olin ite vähän aikaa sitte Koh phanganil ja huomas että biitsist riippuen hinnat ja paikan taso heittelee aika lailla. Oltii viiden hengen porukal ja todella hyvä paikka löydettii thong sala rannalt. Viiden hengen huone (ei bungalowi) oli yhen yön 1000bht. Kun toisel haad rinil joutu maksamaa KAHEN hengen bungalowist joka ei ollu yhtää niin hyvää tasoo nii 800bht.
Haad rinil on ne full moon partyt. Thong salal black moon ja half moon partyt.
Haad rinil oli myös foam partyt (vaahtobileet). Siel oli pelei (tuolileikki, tikanheitto, koris) joista pysty voittamaa juomisii (cola, tequila, wodkabucket, whiskeybucket). Ja muuta kivaa =) Ne oli semmoses paikas kun Drop in club. (ei hotellis vaa rannalla olevas drop in clubis)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652252Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2222127- 1191441
Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj171196En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190- 1041061
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102959Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875