miten voin salata nettiyhteyteni?
Naapuri käyttää nettiäni!
7
964
Vastaukset
- jepmastera
Selaamalla sitä ohjekirjaa.
- miiiiiiiii
no kun ei ole sitä...
- Pege81
miiiiiiiii kirjoitti:
no kun ei ole sitä...
Ei tullut mieleen hakea valmistajan kotisivuilta sitä ohjekirjaa? Yleensä löytyy sieltä.
- Wippie, intenet Hippie
Noissa langattomissa nettimodemeissa/reitittimissä on tavallisesti salasanasuojaus. Lue siis laitteesi ohjeet ja keksi käyttäjätunnus ja salasana ja tallenna ne laitteesi asetuksiin ja läppärisi asetuksiin myös. Naapurisi putoaa pois linjalta. Minulla on tuo Wippies modemi ja vaihdoin ensi työkseni modemin saatuani sen asetukset.
- äläkerromitään
Lukitse ovesi. Pane tileihisi salasanat. Vai onko ihan langaton?
- Kokoliha
[i]Noissa langattomissa nettimodemeissa/reitittimissä on tavallisesti salasanasuojaus. Lue siis laitteesi ohjeet ja keksi käyttäjätunnus ja salasana ja tallenna ne laitteesi asetuksiin ja läppärisi asetuksiin myös. Naapurisi putoaa pois linjalta. Minulla on tuo Wippies modemi ja vaihdoin ensi työkseni modemin saatuani sen asetukset.[/i]
No käyttäjätunnuksen ja salasanan vaihto ei nyt auta muuta kuin että naapuri ei pääsisi boxin hallintaan, kyllä se nettiin pääsisi silti. Ennemmin suosittelen laittamaan langattomaan verkkoosi salauksen, jota oletettavasti naapurisi käyttää. Kerropa mikä reititin/adsl-modeemi sinulla on niin voipi kertoa tarkemmin miten tämä langattoman verkon salaaminen tapahtuupi - minä tein,.,.,
Hae kaupasta 5 senttiä paksua lyijylevyä, tee siitä laatikko wlan boksille, ja käytä itse verkkokaapelia. Voit myös käyttää wlania, mutta lyijylaatikon pitää olla niin suuri että mahdut sinne tietokoneen kanssa, eikä tarvi sählätä salasanojen ja muitten asetusten kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131226- 2311210
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671078Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179973- 141970
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15949Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33822- 74819