kortti paskaylen kanaville.

yletön paska

jos haluat katsoa paskayleä ,ostat kortin ,mutta siihen ei ylen johto uskalla lähteä ,koska jäisi paljon euroja saamatta.

3

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi laittaa ylen kanavat maksukortin taakse

      Kaikista järkevintä ja viistainta oli laittaa ylen kanavat maksukortin taakse jolloin tämä yle:n rahoitusongelma olisi sillä ratkaistu. Eli kuka haluaisi yle:n kanavia katsoa niin ostaisi sitten sen maksukortin siihen digiboksiinsa. Mutta yle ei tähän suostu tälläiseen koska yle:llä ei ole aikomustakaan ilmeisesti parantaa ohjelmiensa laatua/tasoa tms. Kun vertailee vähän asioita esim nykyisen TV-lupamaksun hinnalla saa suunnilleen vuodeksi maksukanavat eli YLE:n kanavat vs CANAL tai TV 1000 niin voi kyllä helposti arvata kumman ihmiset valitsisi samalla summa vuodeksi. Myös kun vertaillaan YLE:n kanavat vs CANAL tai TV 1000 niin sekään ei ole vaikeaa arvata kummalta kanavalta tulee laadukkaampaa/tasokkaampaa ohjelmaa. Nykyisin YLE:n tv-radiokanavat vaikuttavat lähinnä muinaismuistolta menneiltä ajoilta ja ohjelmat ovat sitä luokkaa myös uusinta uusintojen perään vaan näyttää yle:n kanavat.

      • Kaalihappo

        Yle ei halua tätä, koska vaan harvat hankkisivat maksukorin, jolla näkee ylen ohjelmia.
        On vedottu siihen, että maksukortti järjestelmä on liian vaikea ja monimutkainen toteuttaa.
        Ei se ole yhtään vaikea ja monimutkainen toteuttaa. Maksukortti järjestelmäähän käyttävät monet eri kaupalliset tv kanava yhtiöt.
        Totuus on se, että yleltä loppuisivat rahat, jos maksukortti järjestelmä toteutettaisiin.
        Jäisi paljon maksukortteja lunastamatta, koska ihmiset valitsisivat toisia tv-yhtiöiden ohjelmia.
        Ylen mielestä se, että on tietokone on yle veron yksi perusta, koska silloin voi nähdä ylen ohjelmia.
        Laittakoon yle nettisivunsa niin, että maksamalla vaikka vuosimaksun, saa salasanan, jolla pääsee ylen nettisivuille.
        Minua eivät Ylen nettisivut ole kiinnostaneet.


      • todella helppo toteuttaa
        Kaalihappo kirjoitti:

        Yle ei halua tätä, koska vaan harvat hankkisivat maksukorin, jolla näkee ylen ohjelmia.
        On vedottu siihen, että maksukortti järjestelmä on liian vaikea ja monimutkainen toteuttaa.
        Ei se ole yhtään vaikea ja monimutkainen toteuttaa. Maksukortti järjestelmäähän käyttävät monet eri kaupalliset tv kanava yhtiöt.
        Totuus on se, että yleltä loppuisivat rahat, jos maksukortti järjestelmä toteutettaisiin.
        Jäisi paljon maksukortteja lunastamatta, koska ihmiset valitsisivat toisia tv-yhtiöiden ohjelmia.
        Ylen mielestä se, että on tietokone on yle veron yksi perusta, koska silloin voi nähdä ylen ohjelmia.
        Laittakoon yle nettisivunsa niin, että maksamalla vaikka vuosimaksun, saa salasanan, jolla pääsee ylen nettisivuille.
        Minua eivät Ylen nettisivut ole kiinnostaneet.

        Tämä tv-kanavien maksukorttisysteemi on todella helposti toteutettavissa. Mutta tämä on totuus minkä takia yle ei lähde maksukortti asiaan mukaan koska yle:ltä loppuisivat rahat sen jälkeen kun kukaan ei ostaisi yle:n maksukorttia huonon/heikon ja huonolaatuisen/tasoisen ohjelmatarjonnan takia tästä voikin alkaa päättelemään että yle:llä ei ilmeisesti ole aikomustakaan parantaa ohjelmien laatua/tasoa ja tarjontaa. Toisekseen laittakoon yle nettisivunsa niin että maksamalla vaikka vuosi tai kuukausimaksun saa salasanan jolla pääsee yle:n nettisivuille. Itse boikotoin yle:ä en katso yle:n ohjelmia missään muodossa ja en myöskään kuuntele yle:n radiokanavia. Vaikuttaakin tämä yle:n toiminta joltakin muinaismuistolta menneisyydestä niin tv kuin radio-ohjelmiensa osalta jotka ovat samanlaisina pysyneet vuosikymmenestä toiseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe