Hei. Staffia etsin ja ulkomailtakin olisi mahd. tuoda.. miksi ei kun kaikki pennut ovat täällä menneet jo kauan ennen syntymää. Onko kukaan tuonut staffia tai jotain muuta koiraa ulkomailta? Olisin äärettömän kiinnostunut kaikeen siihen liittyvästä. Oliko paljon paperisotaa? Kustannukset? Hyvän kasvattajan löytyminen? yms. Kiitos! Ja haluaisin vain niitä asiallisia kommentteja. Jos jotain lapsettaa niin Aku Ankan nettisivuilla on varmaan kivoja pelejä :P
Koiran tuonti ulkomailta
3
321
Vastaukset
- ostamista ulkomailta,
tutustu näihin sivuihin:
http://www.sey.fi/elainsuojelu/elainten_viikko/2005_pysayta_pentutehdas/varo_naita_myyntitaktiikoita
http://www.sey.fi/elainsuojelu/elainten_viikko/2005_pysayta_pentutehdas/tuontipennun_tausta_jaa_hamaraksi
http://www.sey.fi/elainsuojelu/elainten_viikko/2005_pysayta_pentutehdas/lemmikin_ulkomailta_tuomisen_riskeja
http://www.sey.fi/elainsuojelu/elainten_viikko/2005_pysayta_pentutehdas/lemmikkielainpassi_-_mika_se_on- nimimerkki on pakollinen
ei kaikki ulkomaiset koirat ole pentutehtailijoiden koiria.. jeesus kristus nyt sentään..
selaile eri staffikasvattajien kotisivuja, kyllä luotettavan kasvattajan tunnistaa kun niitä sivuja tutkii. hyvä kasvattaja kyllä neuvoo mielellään.
parempi olisi jos vielä itse pystyt hakemaan paikanpäältä.
http://www.staffit.info/ tonne kannattaa rekata ja kysyä sieltä suosituksia
- Jeps...
Oman koiran hain ulkomailta jokunen vuosi sitten.Lentoja varatessa piti etukäteen varmistaa, että koiran voi ylipäänsä ottaa mukaan koneeseen.Koiralla piti olla EU-passi, josta ilmeni ikä, (parikin päivää liian nuori koira, niin ei välttämättä oteta koneeseen), rokotukset ynm.Sirun pitää löytyä.Kasvattaja yleensä hoitaa nämä puolestasi.
Matka meni mukavasti ja lentoemäntien huomio oli taattu.Koira tuli matkustamossa kantolaukussa jonka tungin jalkatilaan.Eli lennot koirasta jokunen lisäkymppi, ei sen kummempia kuluja.Lueskele ulkomaisia foorumeja, sieltä pitäisi löytyä kasvattajia.Jospa tästä jotain apua oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477