Eli, koska englanninnumeroni on 5 ja taitoni ulkomailta tilaamisessa surkeat, pyytäisin nyt PIKAISTA apua! Olisin kiinnostunut tilaamaan ulkomailta eräitä kotiloita, mutta kieli-ja tilaustaito tulevat vastaan.
Olisiko täällä joku LUOTETTAVA ja ASIAN OSAAVA ihminen, joka haluaisi auttaa minua?
Maksaisin kotilot ja postarit tietty itse, ja jos haluat, ehkä pientä plussaa avusta.
ASIALLA ON KIIRE! Kohta on aivan LIIAN kylmä kotiloiden postitukseen!
Ilmoittaudu tähän topiciin vaikka s-postin kanssa niin jutellaan asiasta lisää!
Ps. plussaa olisi jos sinulla olisi vaikkapa jollain foorumilla positiivista palautetta kaupanteosta (vaikkapa juuri kotiloiden parissa), mutta koska kiireessä ei ole varaa valikoida, se ei ole pakollista!
Ottakaa yhteyttä! :)
Tilausapua?
Mmlottis.
2
428
Vastaukset
- asdas
sinua laittamaan yhteystietoja jos haluat jonkun ottavan yhteyttä.
- Mmlottis.
yhteyden ottamisella, että vastaa tähän viestiin, niin laitan sitten sähköpostini esille, kun tiedän ensin että joku olisi kiinnostunut.
Etsin vieläkin apua! (:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331279Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691085- 104926
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.35848Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56719- 42716
- 46665
Se riisuu suosimasi paatoksen, paljastaa egosi tyhjäksi
Idän fisosofian vihaaja kirjoitti: "Muuten tämä idän-uskontojen mekaniikka hävitää ja hautaa tästä kaiken hyvän paatoks302656Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai94652- 29625