Viime aikoina joku ääliö meni tietenkin solvaamaan ihmisiä tuolla tavoin tälle palstalle, mutta itsekin vihaan valkoisia (olen värillinen) rotuluonteitten takia. He eivät mitään muuta tee kuin olla itsekkäitä eli ns. elääkseen omaa elämäänsä ja haluavat olla kauniita ja melkein täydellisiä esim. syrjimässä köyhiä ja vammaisia. Jotkut valkoiset saattavat olla myös rasisitisia värillisille, mutta kysymys on muuten yleensä yleisesti. Syrjintä saa minut elämäni vihaisemmaksi ja raivoisammaksi!
Minä vihaan valkoisia...
4
624
Vastaukset
- walkingww
Oletko itse yhtään sen parempi kun "vihaat valkoisia"? Vastaatko vihaan vihalla? Luuletko että se muuttaa maailmaa yhtään parempaan suuntaan? Erilainen voi olla monella muullakin tavalla kuin ihon väriltään. Jotkut meistä valkoistakin tietää miltä syrjintä tuntuu.
"elääkseen omaa elämäänsä ja haluavat olla kauniita ja melkein täydellisiä"
Olen samaa mieltä. Itsekkin kuulun tähän ryhmään, enkä voi sille mitään. Mä en tiedä muista kulttuureista tiedä yhtään mitään, mutta kaipa se menee niin että kun hyvinvointivaltioissa on paljon omaisuutta, ihmiset vaan haluavat lisää ja lisää.. mikä on tietysti valitettavaa.- Tyynyliinako
Vai vihaat valkoisia. Mitäpä jos palaisit takaisin bantustaniin. Poimittu banaani on välittömästi syötynä hyvää ja lämpöä riittää. Se saattaisi auttaa vihaasi.
- sdggs
Olen valkoinen ja YLPEÄ siitä.
- VALKOISETREESUSAPINAT
Vihaan valkosia myös itse, tappakaa ittenne vitun valkoloiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4483099Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1372265- 1352122
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel291624Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71455Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2081344Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1601301- 81096
- 571076
- 37805