Mistä Raumalta saa nykyään ostaa käytettyjä huonekaluja?
Vieläkö siinä rautatien lähellä on se huonekalukirppis?
Käytettyjä huonekaluja?
24
1549
Vastaukset
- huonekaluja
juu, on siinä , makasiini. Siel yläkerras on huonekaluja !
Mul olis kyl yks kulmasohva,mistä saa myös sängyn , ni myytävänä. Beigen värinen, muutaman vuoden vanha, mut ihan ok ! - Halavalla huokeesti
Siinä tasoristeyksen vieressä on SPR:n kirppis.
Sieltä saa huokeella huonekaluja kun SPR ne saa ne ilmatteeksi.
Ne muut kirppikset ovat liikeyrityksiä ja hinnat sen mukasia.- rauuuumaaa
En ole kokenut mitenkään halvaksi ja laatukin helposti sen mukainen että ilmaiseksi saatu, jos siellä hyvä kuntoinen niin on hintakin sen mukainen minä asioin makasiinissä ja sieltä muutaman hyvän löydön tehnyt :)
- aloittaja
rauuuumaaa kirjoitti:
En ole kokenut mitenkään halvaksi ja laatukin helposti sen mukainen että ilmaiseksi saatu, jos siellä hyvä kuntoinen niin on hintakin sen mukainen minä asioin makasiinissä ja sieltä muutaman hyvän löydön tehnyt :)
Sinulle jolla se on tarpeeton.
Mitkä sohvan mitat on?
Tää hankinta on osoittautunut ongelmalliseksi, koska nykyään kulmasohvat on ns divaaneja.
Tarve on nimenomaan kulmasohvalle, mutta ne mitä oon löytänyt, on uusia ja ihan hirveän hintaisia meikäläisen kukkarolle.... tai sitten ne on liian isoja ja massiivisia.
Tämän sohva tulisi pieneen tilaan.
Kiitos vinkeistä.
Pitää käydä ainakin siellä makasiinilla. - minä vain
aloittaja kirjoitti:
Mitkä sohvan mitat on?
Tää hankinta on osoittautunut ongelmalliseksi, koska nykyään kulmasohvat on ns divaaneja.
Tarve on nimenomaan kulmasohvalle, mutta ne mitä oon löytänyt, on uusia ja ihan hirveän hintaisia meikäläisen kukkarolle.... tai sitten ne on liian isoja ja massiivisia.
Kiitos vinkeistä.
Pitää käydä ainakin siellä makasiinilla.Minulla olisi myös myynnissä tosi kiva kahdenistuttava sohva rahilla. Väri beige. Sohva on tosi hyvässä kunnossa. Myyn sen uuden tieltä pois. Ota yhteyttä sähköpostiin jos kiinnostuit. [email protected]
- kulmsohv
aloittaja kirjoitti:
Mitkä sohvan mitat on?
Kiitos vinkeistä.
Pitää käydä ainakin siellä makasiinilla.Tää meijän kulmasohva on kyl aikas iso, saa vuoteeksi ! Ollut meillä takkahuoneessa, pituutta on vajaa 4 m ja leveys 73 cm. Sit olis VALKOISIA huonekaluja: mm 80cm korkea lasivitriini, 70 * 56cm neljän laatikon lipasto, 62 * 72 cm avohyllystö , 70 * 110 cm kaappi kahdella ovella YM.
- ketjun aloittaja
kulmsohv kirjoitti:
Tää meijän kulmasohva on kyl aikas iso, saa vuoteeksi ! Ollut meillä takkahuoneessa, pituutta on vajaa 4 m ja leveys 73 cm. Sit olis VALKOISIA huonekaluja: mm 80cm korkea lasivitriini, 70 * 56cm neljän laatikon lipasto, 62 * 72 cm avohyllystö , 70 * 110 cm kaappi kahdella ovella YM.
Jos se on neljä metriä pitkä, niin miten ne sivumitat menee?
Tämä on just mulla se ratkaiseva juttu.
Jos sohva on 90 asteen kulmassa 2 m x 2 m se on just passeli, mutta näin ei taida olla.
Yleensä toinen sivu on pitempi tyyliin 230 cm tai 240 cm.....
Ja silloin se on jo liian "iso".
Kävin perjantaina 17 jälkeen kirppiskierroksella.
En tajunnut, että klo 17 jälkeen on jo liian myöhäistä.
Torin Kymppi meni kiinni 17.30 ja siellä alakerrassa oli huonekaluja.
Ei mitään sellaista mitä itse hain.
SPR oli mennyt kiinni viideltä ja se Makasiini on perjantaisin kokonaan kiinni.
No, ehkä sitten joku toinen kerta kun pääsen päivällä käymään.... - kulmasohva
ketjun aloittaja kirjoitti:
Jos se on neljä metriä pitkä, niin miten ne sivumitat menee?
Tämä on just mulla se ratkaiseva juttu.
Jos sohva on 90 asteen kulmassa 2 m x 2 m se on just passeli, mutta näin ei taida olla.
Yleensä toinen sivu on pitempi tyyliin 230 cm tai 240 cm.....
Ja silloin se on jo liian "iso".
Kävin perjantaina 17 jälkeen kirppiskierroksella.
En tajunnut, että klo 17 jälkeen on jo liian myöhäistä.
Torin Kymppi meni kiinni 17.30 ja siellä alakerrassa oli huonekaluja.
Ei mitään sellaista mitä itse hain.
SPR oli mennyt kiinni viideltä ja se Makasiini on perjantaisin kokonaan kiinni.
No, ehkä sitten joku toinen kerta kun pääsen päivällä käymään....se on noin 202cm * 193cm ja 90 asteen kulma !
- ketjun aloittaja
kulmasohva kirjoitti:
se on noin 202cm * 193cm ja 90 asteen kulma !
Heippa taas!
Kerrotko vielä siitä sohvasta.
Onko sulla mitään kuvia mitä pystyisit linkittää?
Paljonko pidät siinä hintaa?
Miten se väri beige? Vaalee beige, tumma beige?
Entä minkälainen kangas? - halvalla menee
aloittaja kirjoitti:
Mitkä sohvan mitat on?
Kiitos vinkeistä.
Pitää käydä ainakin siellä makasiinilla.Käykää ehdottomasti spr:n kirppikseltä tsekkaamassa huonekalut yms.Hinta kohdallaan ja laatu kohtuullinen.joskus voi tehdä jopa tosi löytöjä.Makasiinilla kaikki kalliimpia,itseasiassa tiedän,että makasiinin kirppiksen myyjät ovat käyneet ostamassa mm. sänkyjä ensin spr:ltä ja sitten myyvät omiin nimiin kalliimalla makasiinin kirppiksellä.Että siltä pohjalta.käykää ensin spr:llä,ja sitten vasta niihin muihin liikkeisiin.huomioikaa hinnat,ja spr:N kirppiksellä voit tingata,eli hinnoissa on liikkumavaraa.voit myös varata tavaran,jos ei satu heti olemaan pätäkkää.
- Ketjun aloittaja
halvalla menee kirjoitti:
Käykää ehdottomasti spr:n kirppikseltä tsekkaamassa huonekalut yms.Hinta kohdallaan ja laatu kohtuullinen.joskus voi tehdä jopa tosi löytöjä.Makasiinilla kaikki kalliimpia,itseasiassa tiedän,että makasiinin kirppiksen myyjät ovat käyneet ostamassa mm. sänkyjä ensin spr:ltä ja sitten myyvät omiin nimiin kalliimalla makasiinin kirppiksellä.Että siltä pohjalta.käykää ensin spr:llä,ja sitten vasta niihin muihin liikkeisiin.huomioikaa hinnat,ja spr:N kirppiksellä voit tingata,eli hinnoissa on liikkumavaraa.voit myös varata tavaran,jos ei satu heti olemaan pätäkkää.
Hei mihin hävisit sinä, jolle kulmasohva oli tarpeeton?
Kävin myös siellä SPR: kirppiksellä.
Siellä oli ihan kivoja, hyväkuntoisia ja edullisia malleja.
Muttei juuri sitä mitä itselleni haen...
Makasiinilla ei myöskään ollut ja ne olivat mielestäni suurelta osin ihan liian ylihinnoiteltuja kuntoon nähden. Seuraavaksi pitää käydä Laitilassa.
Eli edelleen kulmasohvaa vailla. - tarpeeton 2
Ketjun aloittaja kirjoitti:
Hei mihin hävisit sinä, jolle kulmasohva oli tarpeeton?
Kävin myös siellä SPR: kirppiksellä.
Siellä oli ihan kivoja, hyväkuntoisia ja edullisia malleja.
Muttei juuri sitä mitä itselleni haen...
Makasiinilla ei myöskään ollut ja ne olivat mielestäni suurelta osin ihan liian ylihinnoiteltuja kuntoon nähden. Seuraavaksi pitää käydä Laitilassa.
Eli edelleen kulmasohvaa vailla.Kulmasohvakin on vielä myymättä ! Laitapa vaikka sähköposti osoitteesi ,niin voin lähettää sulle kuvia siitä!
Sen hinta on noin 200€ eli paaaljon vähemmän mitä olemme ite siitä maksaneet !! - ketjun aloittaja
tarpeeton 2 kirjoitti:
Kulmasohvakin on vielä myymättä ! Laitapa vaikka sähköposti osoitteesi ,niin voin lähettää sulle kuvia siitä!
Sen hinta on noin 200€ eli paaaljon vähemmän mitä olemme ite siitä maksaneet !!Moi!
Mitenköhän tää nyt pitäs hoitaa.
En halua tänne palstalle kirjoittaa sähköpostiosoitettani.
Täällä on osa kirjoittajista kirjoitusten perusteella hieman outoja.
Olet siis Raumalta niinkuin minäkin?
Voitaskohan tavata jossain?
Missä kaupassa sä yleensä käyt?
Onko kuvat sellasessa muodossa, että voisit ottaa ne mukaan tai kameran?
Esim Prisman kahvilassa?
Se on aina aika täynnä porukkaa, joten mielestäni suht turvallinen paikka ajatellen tätä.
Parempia ideoita? - raumalainen:)
Moi!
Mitenköhän tää nyt pitäs hoitaa.
En halua tänne palstalle kirjoittaa sähköpostiosoitettani.
Täällä on osa kirjoittajista kirjoitusten perusteella hieman outoja.
Olet siis Raumalta niinkuin minäkin?
Voitaskohan tavata jossain?
Missä kaupassa sä yleensä käyt?
Onko kuvat sellasessa muodossa, että voisit ottaa ne mukaan tai kameran?
Esim Prisman kahvilassa?
Se on aina aika täynnä porukkaa, joten mielestäni suht turvallinen paikka ajatellen tätä.
Parempia ideoita?taidan laittaa sen sohvan huuto.net:iin myyntiin , nimellä beige kulmasohva , sinne saa kuviakin !!
- ketjun aloittaja
raumalainen:) kirjoitti:
taidan laittaa sen sohvan huuto.net:iin myyntiin , nimellä beige kulmasohva , sinne saa kuviakin !!
Ok, menen katsomaan.
- Ketjun aloittaja
Ok, menen katsomaan.
Laitan hakusanaksi huutonettiin beige kulmasohva ja paikkakunnaksi rauma.
Ei kohteita.
Laitan kulmasohva rauma.
Ei kohteita.
Laitan kulmasohva ilman paikkakuntaa.
Tulee kyllä kohteita, mutta ei sitä sinulle tarpeetonta.
En ole ennen käyttänyt tuota huutonettiä, eli teenköhän nyt jotain väärin...
Alan jo kyllästyä tähän netissä pyörimiseen.
Sohvakin pitäs jo kohta olla hankittuna.
Oletko tosissasi sen myynnin suhteen?
Mun pitää muutoin unohtaa tää vaihtoehto ja ruveta harkitseen muita....
Alkaa olla takapuoli kovilla tän lattialla istumisen takia. :-)) - Ketjun aloittaja
Laitan hakusanaksi huutonettiin beige kulmasohva ja paikkakunnaksi rauma.
Ei kohteita.
Laitan kulmasohva rauma.
Ei kohteita.
Laitan kulmasohva ilman paikkakuntaa.
Tulee kyllä kohteita, mutta ei sitä sinulle tarpeetonta.
En ole ennen käyttänyt tuota huutonettiä, eli teenköhän nyt jotain väärin...
Alan jo kyllästyä tähän netissä pyörimiseen.
Sohvakin pitäs jo kohta olla hankittuna.
Oletko tosissasi sen myynnin suhteen?
Mun pitää muutoin unohtaa tää vaihtoehto ja ruveta harkitseen muita....
Alkaa olla takapuoli kovilla tän lattialla istumisen takia. :-))Nyt löysin.
Olet siis tosissasi. :-)
Nuo kuviot vähän askarruttavat ja tuo väri näytää kuvassa kellertävämmältä kuin ajattelin.
Onko ne kuviot kovin määrääviä.
Mulla on tilassa vihertävät seinät ja lattia, vaalea katto ja valkoisia huonekaluja.
Pelkään, että sohva riitelee värinsä puolesta, nuo kuviot vähän yllättivät.
Mikä sen sohvan syvyys on? Ja onko ne 202 x 193 mitat kummin päin?
Sorry et kirjoitan tänne, mut nyt pitää rientää duuniin ja en ole tohon huutonettiin
perehtynyt, eli mun pitää vielä lukea tarkemmin, miten tuota palvelua huutaminen käytetään.
Jos näet tän, niin palaan asialle sinne samaiselle sivustolle.
Voisitko vaikka vastata vielä sinne. - Ketjun aloittaja
Nyt löysin.
Olet siis tosissasi. :-)
Nuo kuviot vähän askarruttavat ja tuo väri näytää kuvassa kellertävämmältä kuin ajattelin.
Onko ne kuviot kovin määrääviä.
Mulla on tilassa vihertävät seinät ja lattia, vaalea katto ja valkoisia huonekaluja.
Pelkään, että sohva riitelee värinsä puolesta, nuo kuviot vähän yllättivät.
Mikä sen sohvan syvyys on? Ja onko ne 202 x 193 mitat kummin päin?
Sorry et kirjoitan tänne, mut nyt pitää rientää duuniin ja en ole tohon huutonettiin
perehtynyt, eli mun pitää vielä lukea tarkemmin, miten tuota palvelua huutaminen käytetään.
Jos näet tän, niin palaan asialle sinne samaiselle sivustolle.
Voisitko vaikka vastata vielä sinne.Heips!
Sinne piti rekisteröityä ja tein sen samantien äsken, muttei palvelua saanutkaan heti käyttöön.
Odottelen nyt tietoa ylläpidolta, että pääsen tekemään huudon.
Kiitos vastauksista, vielä minua kiinnostaa se kokonaissyvyys? - Ketjun aloittaja
Heips!
Sinne piti rekisteröityä ja tein sen samantien äsken, muttei palvelua saanutkaan heti käyttöön.
Odottelen nyt tietoa ylläpidolta, että pääsen tekemään huudon.
Kiitos vastauksista, vielä minua kiinnostaa se kokonaissyvyys?Ai niin se syvyys olikin tuolla mainittu jo paljon aikaisemmin.
Sorry...! - Ketjun aloittaja
Ai niin se syvyys olikin tuolla mainittu jo paljon aikaisemmin.
Sorry...!Onko se lasivitriinikaappi siinä sohvan takana kuvassa se mikä on myytävänä?
Paljonko pidät siinä hintaa? - Ketjun aloittaja
Onko se lasivitriinikaappi siinä sohvan takana kuvassa se mikä on myytävänä?
Paljonko pidät siinä hintaa?Ne sun muut valkoiset "kaapitkin" kiinnostaa, mutta niistä voidaan jutella lisää jos nyt eka päästään tosta sohvasta kaupoille.
Jos viitsit, niin miten noi kaappien mitat vielä menee...
Onks sulla noi mitat leveys x korkeus, vai? - huonekaluja
Ne sun muut valkoiset "kaapitkin" kiinnostaa, mutta niistä voidaan jutella lisää jos nyt eka päästään tosta sohvasta kaupoille.
Jos viitsit, niin miten noi kaappien mitat vielä menee...
Onks sulla noi mitat leveys x korkeus, vai?se kuvan vitriini ei ole myytävänä, mittoja löytyy mm. noista aikaisemmista viesteistä, 3.10. laitettu !
- Ketjun aloittaja
huonekaluja kirjoitti:
se kuvan vitriini ei ole myytävänä, mittoja löytyy mm. noista aikaisemmista viesteistä, 3.10. laitettu !
Joo, huudettu on, vaikka jotenkin tuntuu tyhmältä touhulta. :-))
Tämä huutamishomma voi johtaa siihen, että homma menee mun kannaltani mettään.
Olis tietty ollut kivaa sopia kahdestaan sohvan ostosta molempia tyydyttävällä tavalla.
Budjetti on pieni ja varauduin vähän siihen mistä alunperin mainitsit.
Kiitti kuitenkin! Onhan mulla on vielä teoreettinen mahdollisuus sohva saada.
Nyt jatkan lattialla istumista ja uusien sohvien hintavertailua tekemällä.
Takapuoli siis edelleen kovilla...
Toivottavasti ei kauan. :-))
Joo bongasin noi kaappien mitat, mutta ehditääntosiaan sitten niistä sopia sun kanssa ihan henk.kohtaisestikin kunhan nyt eka katotaan saanko ton sohvan ostaa vai viekö sen joku muu.
terkuin täältä ! - kulmasohva
Joo, huudettu on, vaikka jotenkin tuntuu tyhmältä touhulta. :-))
Tämä huutamishomma voi johtaa siihen, että homma menee mun kannaltani mettään.
Olis tietty ollut kivaa sopia kahdestaan sohvan ostosta molempia tyydyttävällä tavalla.
Budjetti on pieni ja varauduin vähän siihen mistä alunperin mainitsit.
Kiitti kuitenkin! Onhan mulla on vielä teoreettinen mahdollisuus sohva saada.
Nyt jatkan lattialla istumista ja uusien sohvien hintavertailua tekemällä.
Takapuoli siis edelleen kovilla...
Toivottavasti ei kauan. :-))
Joo bongasin noi kaappien mitat, mutta ehditääntosiaan sitten niistä sopia sun kanssa ihan henk.kohtaisestikin kunhan nyt eka katotaan saanko ton sohvan ostaa vai viekö sen joku muu.
terkuin täältä !Käyppä huutamassa sitä sohvaa ja muista huonekaluista voidaan myös sopia ,jos valkoiset kiinnostaa mm. valkoinen sohvapöytä, vitriini ja hyllykköä/lipastoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202383Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381746Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3101305- 65969
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53935- 39844
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53835J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e35747Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273683Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh35681