Tigit ja Converset Lontoosta?

Tigi81

Tigin hiustuotteet ja Conversen kengät maksavat Englannissa murto-osan Suomen hinnoista, mutta mistä Lontoosta näitä tuotteita parhaiten löytää? Shoppaillaan varmaan aika paljon Oxford Streetillä - löytyykö mistä kyseisen kadun liikkeistä näitä?

14

2732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarjutR

      Ainakin Office-kenkäkaupoista löytyy Converseja, googlaapa Office London, niin pääset kaupan sivuille.
      Oxford Streetiltä löytyy osoitteesta 190 Oxford Street, mutta näitä Office-kauppoja löytyy monia muualtakin Lontoosta, löydät niiden osoitteet kaupan nettisivuilta.

      Minäkin olisin kiinnostunut siitä, mistä noita Tigin tuotteita kannattaisi katsella.

      • Tigi81

        Kiitos vinkistä! Täytyypä katsastaa tuo Office. Löysin muuten tällaiset todella hyvät sivut, joilla esitellään Oxford Streetin liikkeet: http://www.streetsensation.co.uk/oxford/os_n03.htm

        Noilta sivuilta bongasin Schuh Storen, jonka esim. Converseja myyvä nettikauppa on minulle entuudestaan tuttu, eli tämä liike täytyy myös katsastaa livenä.

        Myös kosmetiikkaa myyviä liikkeitä näyttäisi olevan Oxfordilla, eli eiköhän jostain niistä (tai useista tavarataloista) sitä Tigiäkin löydy, mutta jos jollakulla on antaa suoraan liikkeiden nimiä, niin aina parempi ;)


      • lontooveteraani
        Tigi81 kirjoitti:

        Kiitos vinkistä! Täytyypä katsastaa tuo Office. Löysin muuten tällaiset todella hyvät sivut, joilla esitellään Oxford Streetin liikkeet: http://www.streetsensation.co.uk/oxford/os_n03.htm

        Noilta sivuilta bongasin Schuh Storen, jonka esim. Converseja myyvä nettikauppa on minulle entuudestaan tuttu, eli tämä liike täytyy myös katsastaa livenä.

        Myös kosmetiikkaa myyviä liikkeitä näyttäisi olevan Oxfordilla, eli eiköhän jostain niistä (tai useista tavarataloista) sitä Tigiäkin löydy, mutta jos jollakulla on antaa suoraan liikkeiden nimiä, niin aina parempi ;)

        teinitytär halusi nimenomaan punaiset Converse kengät ja käytiin monessa kaupassa ennenkuin löydettiin juuri sopivan väriset Carnaby Streetiltä. Nyt en muista kaupan nimeä mutta siellä oli kengät ikkunassa, eli se löytyy varmasti. Monessa tavallisessa kenkäkaupoissa myytiin Converse-kengät, mutta punaiset oli hankalaa löytää.


      • MarjutR
        lontooveteraani kirjoitti:

        teinitytär halusi nimenomaan punaiset Converse kengät ja käytiin monessa kaupassa ennenkuin löydettiin juuri sopivan väriset Carnaby Streetiltä. Nyt en muista kaupan nimeä mutta siellä oli kengät ikkunassa, eli se löytyy varmasti. Monessa tavallisessa kenkäkaupoissa myytiin Converse-kengät, mutta punaiset oli hankalaa löytää.

        Meillä myös teinityttö matkassa, saas nähdä monetko Converset on palatessa matkalaukussa;-)


    • ei takkutukka
      • nettishoppailija

        www.feelunique.com

        Ei postikuluja ja tuotteet usein edullisempia kuin lookfantasticissa!


      • MarjutR
        nettishoppailija kirjoitti:

        www.feelunique.com

        Ei postikuluja ja tuotteet usein edullisempia kuin lookfantasticissa!

        Ensinnäkin kiitos noista nettiosoitteista koskien Tigin tuotteita!

        Nyt teinitytär löysi netistä Pink Floyd -Converseja. Onko joku sattumalta nähnyt näitä myynnissä Lontoon kaupoissa - jos, niin missä?


      • Tigi81

        Itsekin olen tähän saakka tilannut Tigit englantilaisesta nettikaupasta. Niiden tuotteiden osalta, joita olen tilannut (Dumb Blonde-sarja, Masterpiece- ja Hard Head-hiuskiinne jne.) on postikulujen jälkeenkin ollut Gorgeous Shop kaikkein edullisin. http://www.gorgeousshop.co.uk/

        Mutta nyt kun kerran olen Lontooseen menossa, niin samalla voisi sieltä noita hiustuotteitakin tuoda.


      • Bed head
        Tigi81 kirjoitti:

        Itsekin olen tähän saakka tilannut Tigit englantilaisesta nettikaupasta. Niiden tuotteiden osalta, joita olen tilannut (Dumb Blonde-sarja, Masterpiece- ja Hard Head-hiuskiinne jne.) on postikulujen jälkeenkin ollut Gorgeous Shop kaikkein edullisin. http://www.gorgeousshop.co.uk/

        Mutta nyt kun kerran olen Lontooseen menossa, niin samalla voisi sieltä noita hiustuotteitakin tuoda.

        Mistä Lontoossa kannattaa ostaa Tigin tuotteita, kampaamoista vai tavarataloista? Millainen hinta?


      • iddddddddddddddddddd
        Bed head kirjoitti:

        Mistä Lontoossa kannattaa ostaa Tigin tuotteita, kampaamoista vai tavarataloista? Millainen hinta?

        noista tigeistä! ja rakastan tennareita joten converset kiinnostaa myös! mikä hintaluokka niissä on? toki kuviolliset maksaa enemmän jne, mutta suomessa yksivärisetkin on yleensä 60-70e!!!!!!!!!!!


    • j e n n i

      Muistakaahan shoppailijat sitten matkatavaroiden painorajoitukset... :) Lentoyhtiöt on nykyään ärsyttävän tarkkoja niiden kanssa, muutama vuosi sitten katsoivat vielä pariakin kiloa läpi sormien, mut nyt viimevuosina ovat nillittäneet kilostakin, tyhmät :)

      Eli fiksumpaa on sittenkin tilata ehkä netistä, varsinkin shampoita ja hoitoaineita. Vai tietäisikö joku, onko Lontoon kentillä edullisesti Tigin tuotteita?

      Converseista: En ole vuosiin käynyt Lontoossa, mutta Dublinissa kyllä, ja siellä ainakin kaikissa Schuhin liikkeissä on loistavat Converse-valikoimat, myös erikoismalleja. Itse osti toissa kesänä nämä: http://www.zappos.com/images/737/7375501/9755-539158-p.jpg ja viime kesänä nämä: http://offrunwaymagazine.com/wp-content/uploads/2010/03/blondie-converse-chuck-taylor.jpg

      Molemmat alle 50 euroa.

    • morororo :D

      Että mistä saisin converseja.. halvalla hinnalla?
      ainaskin alle 80e.

      • Motourist

        Jos alle 80 € on halpa, niin joka paikasta... Soho / Carnaby Street on oiva paikka metsästää. Alueella on useitakin kenkäkauppoja ja meno jatkuu Oxford Sreetille. paremmat liikkeet kuitenkin Sohon puolella. Ja tieteskin Camden Townissa löytyy. Hintaa en jaksaisi niin kamalasti tuijotella, enemmänkin valikoimaa; malleja, joita ei tulla koskaan Suomen kaupoissa näkemään!


    • london in my mind

      Kannattaa käydä SportsDirect- urheiluliikkeessä joita löytyy esim. Oxford Streetiltä ja Baker Streetiltä.
      Ostin juuri matalat Converset, taisi olla 35 puntaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe