Vaippojen vaihdosta

ei jaksa kuunnella

Teille pienten lasten vanhemmille:
Kun menette käymään vaikka työpaikallanne sitä vauvaa näyttämässä, voisitteko ystävällisesti vaihtaa ne vaipat jossain muualla kuin taukotilassa muiden ruokaillessa. Ja jos ne vaipat vaihtaa muualla, niin ei ole kovin kohteliasta keskustella kakkaamisesta, pissaamisesta, ilmavaivoista ja puklautuksista muiden syödessä. Keskusteletteko te yleensäkin ruokapöydässä omasta ripulistanne? Ei se, että se sama aine onkin vauvan, tee siitä yhtään miellyttävämpää kuunnella. Kiitos.

5

607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi, muttei katkera.

Kun ei itsellä ole vauvaa, ollaan niin kateellisia muiden vauvoista että häiriinnytään ja vedetään herneet nenään ihan kaikesta. Sairasta. Ja katkeraa.

Hanki hyvä ihminen oma lapsi, jotta piposi hieman hellittää. Ai, niin, eihän sulla ole miestäkään.

• 4:n äiti

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Eihän sitä vaippaa kotonakaan vaihdeta ruokapöydän ääressä. Ja lapsettomia, etenkin miehiä, voi ne vauvan kakka/pissa-jutut oikeasti inhottaa niin että menee ruokahalut. Jos ei ihminen ole koskaan nähnyt vauvan kakkaa, tulee hänelle niistä tuoreen vanhemman "ihanista" vauvankakkajutuista mieleen ihan ehta aikaihmisen p****. Ja joidenkin nenään se pienen vauvan maitokakkakin haisee ihan hirveälle, vaikka se ko. vauvan äidin mielestä ei haisisi yhtään millekään. Ja "vain" pissaisetkin kertakäyttövaipat haisevat tottumattoman nenään oikeasti aika karseelle.

• Ihmettelevä 2:n äiti

En ymmärrä, miksi niitä vauvoja pitää sinne työpaikalle edes tuoda, eikö niitä voisi esitellä jossakin muualla?
      Tässä asiassa on mennyt homma jotenkin överiksi...
      Olen äiti itsekin enkä käynyt esittelemässä kakkavaippoja työpaikalla.

• samaa mieltä!!

En minä ainakaan vauvani kanssa rynnännyt työpaikalle. Enkä ymmärrä miksi sitä vauvaa pitää kaikille käydä näyttämässä... Toistaiseksi olen nähnyt vain vauvoja joilla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa, yksi nenä ja yksi suu jne. Ei niissä sen ihmeellisempää katsottavaa ole ollut yhdessäkään, ihan vauvoilta kaikki ovat vain näyttäneet. Samoin omani, ei siinäkään sen ihmeellisempää ole ollut nähtävää, vauva sekin oli.

En käsitä joidenkin äitien tarvetta vaipanvaihtoon ja imetykseen julkisilla paikoilla. Minä ainakin koin imetyksen henkilökohtaiseksi asiaksi, ei sitä tarvitse esim. koko kahvilan olla näkemässä vaikka kuinka luonnollisesta asiasta onkin kyse. Ja jos joku asiasta ei pidä niin kyseessä on heti kateellinen sairas ja katkera ja ties mitä... Täällä Suomi24:ssä ei kyllä moderointi toimi niin kuin pitäisi!

• ........
        samaa mieltä!! kirjoitti:

En minä ainakaan vauvani kanssa rynnännyt työpaikalle. Enkä ymmärrä miksi sitä vauvaa pitää kaikille käydä näyttämässä... Toistaiseksi olen nähnyt vain vauvoja joilla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa, yksi nenä ja yksi suu jne. Ei niissä sen ihmeellisempää katsottavaa ole ollut yhdessäkään, ihan vauvoilta kaikki ovat vain näyttäneet. Samoin omani, ei siinäkään sen ihmeellisempää ole ollut nähtävää, vauva sekin oli.

En käsitä joidenkin äitien tarvetta vaipanvaihtoon ja imetykseen julkisilla paikoilla. Minä ainakin koin imetyksen henkilökohtaiseksi asiaksi, ei sitä tarvitse esim. koko kahvilan olla näkemässä vaikka kuinka luonnollisesta asiasta onkin kyse. Ja jos joku asiasta ei pidä niin kyseessä on heti kateellinen sairas ja katkera ja ties mitä... Täällä Suomi24:ssä ei kyllä moderointi toimi niin kuin pitäisi!

Ei onneksi kaikilla työpaikoilla olla noin tiukkapiposia. Miehen työpaikalla ne haluaa lasta nähdä ja aina välillä poika siellä käy kun vaikka haetaan isi kotiin. Jokanen eukko oli kopan ympärillä jo vauva-aikana. Vaipat sentään vaihdetaan muualla kun siinä kaffipöydässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      77
      5949
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      309
      5315
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      46
      4425
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      299
      3601
    5. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      125
      3388
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      0
      2200
    7. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      136
      2092
    8. 105
      1690
    9. Leo Meller on kuollut

Mtä sääntöjen vastaista Mellerin kuolemassa?
      Helluntailaisuus
      172
      1391
    10. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      100
      1237
    Aihe