Vaippojen vaihdosta

ei jaksa kuunnella

Teille pienten lasten vanhemmille:
Kun menette käymään vaikka työpaikallanne sitä vauvaa näyttämässä, voisitteko ystävällisesti vaihtaa ne vaipat jossain muualla kuin taukotilassa muiden ruokaillessa. Ja jos ne vaipat vaihtaa muualla, niin ei ole kovin kohteliasta keskustella kakkaamisesta, pissaamisesta, ilmavaivoista ja puklautuksista muiden syödessä. Keskusteletteko te yleensäkin ruokapöydässä omasta ripulistanne? Ei se, että se sama aine onkin vauvan, tee siitä yhtään miellyttävämpää kuunnella. Kiitos.

5

612

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi, muttei katkera.

Kun ei itsellä ole vauvaa, ollaan niin kateellisia muiden vauvoista että häiriinnytään ja vedetään herneet nenään ihan kaikesta. Sairasta. Ja katkeraa.

Hanki hyvä ihminen oma lapsi, jotta piposi hieman hellittää. Ai, niin, eihän sulla ole miestäkään.

• 4:n äiti

Olen aloittajan kanssa samaa mieltä. Eihän sitä vaippaa kotonakaan vaihdeta ruokapöydän ääressä. Ja lapsettomia, etenkin miehiä, voi ne vauvan kakka/pissa-jutut oikeasti inhottaa niin että menee ruokahalut. Jos ei ihminen ole koskaan nähnyt vauvan kakkaa, tulee hänelle niistä tuoreen vanhemman "ihanista" vauvankakkajutuista mieleen ihan ehta aikaihmisen p****. Ja joidenkin nenään se pienen vauvan maitokakkakin haisee ihan hirveälle, vaikka se ko. vauvan äidin mielestä ei haisisi yhtään millekään. Ja "vain" pissaisetkin kertakäyttövaipat haisevat tottumattoman nenään oikeasti aika karseelle.

• Ihmettelevä 2:n äiti

En ymmärrä, miksi niitä vauvoja pitää sinne työpaikalle edes tuoda, eikö niitä voisi esitellä jossakin muualla?
      Tässä asiassa on mennyt homma jotenkin överiksi...
      Olen äiti itsekin enkä käynyt esittelemässä kakkavaippoja työpaikalla.

• samaa mieltä!!

En minä ainakaan vauvani kanssa rynnännyt työpaikalle. Enkä ymmärrä miksi sitä vauvaa pitää kaikille käydä näyttämässä... Toistaiseksi olen nähnyt vain vauvoja joilla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa, yksi nenä ja yksi suu jne. Ei niissä sen ihmeellisempää katsottavaa ole ollut yhdessäkään, ihan vauvoilta kaikki ovat vain näyttäneet. Samoin omani, ei siinäkään sen ihmeellisempää ole ollut nähtävää, vauva sekin oli.

En käsitä joidenkin äitien tarvetta vaipanvaihtoon ja imetykseen julkisilla paikoilla. Minä ainakin koin imetyksen henkilökohtaiseksi asiaksi, ei sitä tarvitse esim. koko kahvilan olla näkemässä vaikka kuinka luonnollisesta asiasta onkin kyse. Ja jos joku asiasta ei pidä niin kyseessä on heti kateellinen sairas ja katkera ja ties mitä... Täällä Suomi24:ssä ei kyllä moderointi toimi niin kuin pitäisi!

• ........
        samaa mieltä!! kirjoitti:

En minä ainakaan vauvani kanssa rynnännyt työpaikalle. Enkä ymmärrä miksi sitä vauvaa pitää kaikille käydä näyttämässä... Toistaiseksi olen nähnyt vain vauvoja joilla on kaksi kättä ja kaksi jalkaa, yksi nenä ja yksi suu jne. Ei niissä sen ihmeellisempää katsottavaa ole ollut yhdessäkään, ihan vauvoilta kaikki ovat vain näyttäneet. Samoin omani, ei siinäkään sen ihmeellisempää ole ollut nähtävää, vauva sekin oli.

En käsitä joidenkin äitien tarvetta vaipanvaihtoon ja imetykseen julkisilla paikoilla. Minä ainakin koin imetyksen henkilökohtaiseksi asiaksi, ei sitä tarvitse esim. koko kahvilan olla näkemässä vaikka kuinka luonnollisesta asiasta onkin kyse. Ja jos joku asiasta ei pidä niin kyseessä on heti kateellinen sairas ja katkera ja ties mitä... Täällä Suomi24:ssä ei kyllä moderointi toimi niin kuin pitäisi!

Ei onneksi kaikilla työpaikoilla olla noin tiukkapiposia. Miehen työpaikalla ne haluaa lasta nähdä ja aina välillä poika siellä käy kun vaikka haetaan isi kotiin. Jokanen eukko oli kopan ympärillä jo vauva-aikana. Vaipat sentään vaihdetaan muualla kun siinä kaffipöydässä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe