Naapurin setällä on koira joka kärsii eroahdistuksesta; aina kun jää yksin kotiin alkaa taukoamaton haukkuminen. Välillä koiraa seisoo keittiön pöydällä ja haukkuu. Tätä jatkuu niin kauan kunnes joku tulee kotiin, välillä tunteja jopa 5-6 h. Olen hänelle asiasta jutellut että asialle tarttis tehdä jottai...onko jotain helppoa nopeaa konstia jolla eroahdistus helpottaa?? Sääliksi käy koiraa ja kun omistaja on vieläkin siinä käsityksessä että koira alkaa haukkua vaan kun kuulee että hän tulee kotiin ja on siitä niin iloinen..
koiran eroahdistus
elli3
2
479
Vastaukset
- naapuri3
13tuntia päivässä,itkee,ulvoo ja katselee välillä verhojen välistä ikkunassa.
On niin paha olo,kun noin kauan koira on yksin.'
Naapurisovun vuoksi seuraan tilannetta ja puutun asiaan,jos tätä jatkuu vielä kauan.
Ei kestä pian aikaakaan,kun pyydän eläinsuojelijan paikalle katsomaan.- vuh!!!
Puuttuuko eläinsuojelijat näihin haukunta-tapauksiin? Muistan lukeneeni jostain, että eläinsuojelu ei puutu pelkkään haukkumisongelmaan koska "niitä tulee niin paljon". Eli tulevat vasta jos epäillään koiralla olevan joku hätä...
Tietääkö joku asiasta tarkemmin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505839Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,444382Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1484029Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913650Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712879Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062517Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut421976Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561836Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2371702Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä341482