Oon ysiluokkalainen tyttö ja mietin jatko-opiskelupaikkaa hiki hatussa.. Mulla on jonkinlaista kiinnostusta hotelli-/ravintola-alan perustutkintoa kohtaan (lähinnä tarjoilijan duuni).
Joten, kokeneemmat (tarjoilijaksi tai muuksi sellaiseksi opiskelevat tai työskentelevät), kertokaa minkälaista duunia tämä hotelli-/ravintola-alan perustutkinnon jälkeinen työskentely sitten on? Oon lukenut kaikenlaista.. Onko tarjoilijan työ ns. kamala tiskirättiala vai ihan mukavaa hommaa? Mitkä ovat hyvät ja huonot puolet? Täytyykö osata mutkattomasti ruotsia, vai pärjääkö ilmankin?
Ja mikä ero on catering ja hotelli-/ravintola-alan perustutkinnoilla?
Tuhannet kiitokset vastaajille!
Kysymyksiä hotelli-/ravintola-alasta
Apuatarvitsevanuori
2
523
Vastaukset
- atila
Hi...how many hours before the shift starts a waiter/supervisor has to inform the restaurant manager that because of some health problem she is not going to work.
- tiskari1
As soon as possible, so they have a chance to find a replacement. I'd say 1.5 h before the shift starts in minimum.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402971
Miksi sinusta tykkää kaikki
Olet kyllä ihana, mutta ihmeellistä että niin moni voi tykätä samasta. 🤔231752- 881577
Suomen huutokauppakeisari Aki Palsanmäki jätti alkoholin - Tältä hän näyttää nyt - Katso uusi kuva!
Aki Palsamäki on suomalaisten rakastama tv-hahmo ja itseoikeutettu Suomen huutokauppakeisari. Onkos Aki muuttunut ulkon441462- 491378
- 1051276
ja taas marssimaan oulussa-puukotus jälleen
https://www.ksml.fi/uutissuomalainen/7821497 Alaikäistä puukotettiin Oulussa maanantaina, kertoi Oulun poliisilaitos.1061272Nato- ja EU-vastaisia mielipidekirjoituksia
HBL: Tekaistuilla nimillä kirjoitettuja Venäjä-mielisiä tekstejä tyrkytetään Suomenkin medioihin Nato- ja EU-vastaisia m3001257- 1311144
Martinan juoksutapahtuma
Miten se on mennyt? En jaksa selata kaikkia viestejä että löytyykö vastaus. Kiinnostaisi menikö tapahtuma paremmin kuin2191068