Poikaani löi tyttö

huolehtiva äiti

Poikani tuli viime viikolla kotiin koulusta itkien.Samalla luokalla oleva tyttö oli lyönyt poikaani välitunnilla toiset luokan oppilaat katsoivat vierestä,ja nauroivat.Molemmat ovat 6 luokalla.Poikani on n 145 cm pitkä,ja kyseinen tyttö noin 170 cm.Nyt pojalleni on tapauksen johdosta naurettu,ja häntä on kiusattu koulussa.Luokkatovereiden mielestä on noloa pojalle jos häntä lyö tyttö.Mielestäni tässä tapauksessa tuo tyttö saisi kyllä hävetä.Poikani kiukuttelee kotona,ja uhkailee luokan,ja koulun vaihtamisella.Ja ei uskalla kertoa tapauksesta opettajalle,muuten hän saisi nolot.Itse aion soittaa kouluun ja ottaa yhteyttä tytön vanhempiin.

19

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • he-he-heh-heh-hee

      Voi vittu! Nössö poika!!!!

      • pojan puolla

        Ettäs kehtaat nauraa kiusatulle poika ei tehnyt mitään älkää naurako tuollaiselle asialle


    • jos tyttö rökittää

      Varo vaan ettei tytön äiti pätki sua turpiin...

      En suosittele suoraa toimintaa, anna koulun hoitaa hommansa

    • htfdgnki

      nykyajan koululaisissa on juuri tuo toisen vahingoittaminen. Ja erityisesti vanhemmat ja muut aikuiset jotka sen antavat jatkua. Ehdottomasti tieto koululle ja tytön vanhemmille, koulu sitten päättää menettelytavoista. Mitään noloa pojan ei kannata asiasta ajatella. Lyöminen on väärin, ja se pitää selvittää jotta sama tyttö ei jatkaisi tekosiaan.

    • koviksenko äiti?

      tyttö poikaa lyönyt koulussa, poika kun ei osannut olla hiljaa ja puuttumatta toisen asioihin. Ärsyttämällä sai tytön humauttamaan.
      Asia on selvitetty ja tytölle luettu "lakia".

      Olisiko poikasi tahallaan aiheuttanut tilanteen, ehkä tietoisesti ärsyttämällä. Sinähän et tosin tiedä kuinka se asia on todellisuudessa tapahtunut, vai olitko tapahtuma hetkellä paikalla? Turhaan uhoat että tyttö saisi hävetä, kuinka on poikasi laita?

      • nyrkkeilijä-äiti

        Voi olla, että tyttö on jotenkin häiriköitynyt ja saisi hävetä, mutta voi olla myös niin, että poikasi olisi itse ärsyttänyt tyttöä ja saanut tämän lyömään. Siinä tapauksessa olisi koko juttu ihan jätkän oma vika.
        Muistan itsekkin kouluaikana, kun pojat tulivat joukolla ärsyttämään ja nauramaan siitä, että pidän kumppareita, olisikohan ollut neljännellä luokalla. humautin kaikkein koviten nauravaa, ja johan loppui kiusaaminen. pojat syyllistivät että kävin noin vain kimppuun ilman syytä. Että mietippä vähän, kyllä lapsetkin osaavat valehdella tuomiotaan pienemmäksi. Myönnän kyllä, että lyöminen on väärin, ja olenkin monet kerrat pahoitellut tapahtunutta luokkatoverilleni jos olemme tavanneet, mutta ei se varmaan tytöstäkään ole sitten hauskaa jos hän saa kaikki syyt niskoilleen.


    • äiti kans

      meidän tyttö, poikaisi kyllä ärsytti.

      • Ju.Le

        Siis sai yhden lyönnin ja itkien kotiin?
        Missä helvetin pumpulissa kasvatettu?


    • miehenalku-93__

      Sun poikas ei todellakaan tehnyt mitään noloa. Ite kun olin 5 vuotta sitten 6:lla luokalla ja tytöt härnäsivät minua (löivät ja potkivat) löin takaisin... Hävettää vieläkin ja jos saisin muuttaa asioita, todellakin mieluummin olisin tehnyt kuten poikasi. No tajusin sen heti ennen yläastetta ja onneksi säälittävä käytökseni ei jatkunut enää yläasteella...

      • voi luoja...

        "...tytöt härnäsivät minua (löivät ja potkivat) löin takaisin... Hävettää vieläkin..."

        Takaisin lyöminen on aina oikeutettua, turhaan nynnyilet siinä. Aivan oikein teit, itsekin olisin tilanteessasi lyönyt ja kunnolla enkä hävennyt myöhemmin tippaakaan. Tiedän kokemuksesta millaisia ämmiä naiset osaavat toisinaan olla. Saisivat lyömäsi tytöt itse hävetä, tuollaiset sietää saada turpiinsa.


    • perkelleneen jätköli

      Käskisin poikaasi vetämään turpaan tyttöä, niin selvisi käytöstavat.

    • yli174cmja5lk

      vittu oon aika iso kokone 5lk jos joku homo tyttö tullee vetää mua turpii nii vittu heitän vaikka ikkunasta läpi jos ottaa nii vitusti päähän!

    • huolehtiva äiti

      Jokaisen äidin velvollisuus on kasvattaa poikaansa ettei käy näin. Koskettava dokumentti lapsuuden hylkäämisprosessien seurauksista:



      Onnellinen loppu
      DOKUMENTTI SUOMI 2011 http://kino-studio.blogspot.com

      Vieläkö muistatte Jarin? tuon pohjolan adoptiolasten ikonin ja kovaonnisen postinkantajan synkästä savosta. Lehtolapsen jonka elämä särkyi eräs kohtalokas viikonloppu 1980 luvun talvisena lauantaina.

      Jarin tarina nostaa pintaan keskustelun lapsuuden hylkäämisprosessien jälkiseurauksista sekä yhteiskunnan kylmyydestä. Nyt Jarin tarina on esillä ensimmäistä
      kertaa mitään salaamatta. Varatkaa nessuliina itkemistä varten sillä tässä dokumentissa he elivät nämä hetket.

      Tarina alkaa siis eräästä 1980- luvun viikonlopusta.
      Silloin Jari oli viettämässä rauhallista lauantaita tuntemansa tytön kanssa tämän kotona tytön vanhempien ollessa lomamatkalla.

      Tummat pilvet laskeutuivat kuitenkin kahden nuoren iltaan Jarin viinan ja huumehöyryjen siivittämän päähänpiston seurauksesta.

      Yhtäkkiä Jari oli muuttunut, katsonut tyttöä ivallisesti silmiin kuin Madonna ja ilmoittanut raiskaavansa tämän lyöden tyttöä nyrkillä otsaan.

      Tyttö järkyttyi ja yritti puolustaa itseään. Olihan hän opiskellut budolajeja asuessaan ulkomailla. Siitä huolimatta Jari pahoinpiteli ja otti tytön väkisin repien tämän vaatteet ja imien tämän rintoja.

      Lääkärikin oli todennut että jos Jari olisi pahoinpidellyt tyttöä hiuskarvankin verran enemmän olisi tyttö kuollut.

      Naapuri oli kertonut kuulleensa avunhuutoja mutta oli luullut niitä television ääniksi. Perheen rottweilerkoiran Jari oli lukinnut viereiseen huoneeseen suunnitelmallisesti ennen hirveään työhönsä ryhtymistä.

      Tyttö menetti lopulta tajuntansa Jarin tunkeutuessa tyttöön yhä uudestaan ja yhä uudestaan. Jari kietoi kämmenet tytön kurkun ympärille mutta jokin muuttava voima esti Jaria survaisemasta peukaloita aataminomenaan. Jari pelästyi tytön valahtaessa veltoksi ja luuli tämän elämän paenneen ruumiista. Osa tytöstä kuoli niiden minuuttien aikana.

      Poliisi nouti Jarin seuraavana päivänä kotoaan tämän miettiessä sekavia ja itsetuhoisia ajatuksia. Jari ei tehnyt kiinniotettaessa vastarintaa. Jari pidätettiin epäiltynä törkeästä raiskauksesta ja pahoinpitelystä.

      Poliisi totesi että Jari on kaapissa toistaiseksi. Jarin pelasti pidätyssellin kattojen loisteputkien valot ja Kristuksen ääni. Oikeus hylkäsi syytteet ja vapautti Jarin koska se oli Jumalan tahto. Myös matkustuskielto kumottiin ja syyttäjä palautti Jarille tämän passin. Jari muutti pian paikkakunnalta koska maa alkoi polttaa jalkojen alla.

      Tänään Jari katsoo itseään peiliin, syytteet on vanhentuneet mutta tehtyä ei
      saa tekemättömäksi. Muistot seuraavat Jaria kuin koira isäntäänsä.

      Jari ottaa aimo kulauksen aitoa tanskalaista olutta tuopista ja nauraa masturboiden mielessään. Tunnelma on välitön ja huojentunut.

      "Minä muistan kuinka kirjoitin ensimmäisessä kirjassani kuinka käytin
      raiskauksessa otteita jotka kuuluvat ainoastaan painimolskille"

      "Totuus tapahtumienkulusta on kätketty syvälle sieluuni henkisen pyyhekumin
      pyyhkiessä jo itsetuntoni sietämättömän kepeyden pois. Muisto kohtalokkaasta viikonlopusta on ollut minulle henkinen vankila ja sen muiston säilytän hautaan saakka"

      Raiskaajan siitin on oikeuden miekka, ja nuoren naisen tuskanhuudoista nousee vapauden, oikeuden ja onnen sävelet. Suomalainen ei puhu kuin itsetunnon urheiden mainetekojensa kautta. Vapaus on lahja ja sen voi myöntää Jumala, poliisi ja tuomioistuin. Tarina on dokumentti helsinkiläispoliitikko ja kansanedustajaehdokas Jari-Veikko Kauppisen nuoruuden ja elämän tuulisista tapahtumista

      Dokumentissa esiintyvät näyttelijät eivät liity tapaukseen.Tapahtumapaikka on muutettu henkilöiden tunnistamisen estämiseksi.

      Lähteitä:
      Jari-Veikko Kauppisen nuoruudentarina: Elämänkoulun Ylioppilas 1989 puolielämänkerta.

    • nauret-tavaa

      Kaikkea sitä kuulee kun vanhaksi elää (enkä edes ole "vanha"). Juuri tuollaisista pojista kasvaa aikuisena jotain nynnyjä tohvelisankareita, ei oikeita miehiä. Oma poikani kun tulisi kotiin itkemään TYTÖN lyöneen häntä, saisi kundi entistä pahemmin selkäänsä. Jos omana kouluaikanani tuollaista olisi tapahtunut, olisin takuulla itekin naureskellut lapsellesi. Anteeksi nyt vaan, mutta poikasi todella on NOLO.

    • jk

      vai löi

    • jk

      olen idiootti

    • Anonyymi

      Jos tyttö lyö poikaa, poika lyö kahta kovempaa. Niin se tasa-arvo menee.

    • Anonyymi

      Kylläpä täällä on tyhmää porukkaa. Ei ihme jos lapsenne voi huonosti. Eletään vuotta 2021 ja riidat selvitetään puhumalla ja "kissat nostetaan pöydälle", jos ette ole moisesta ennen kuulleet. Joskus kivikaudella asiat ratkottiin kyräilemällä ja fyysisellä voimankäytöllä.

    • Anonyymi

      Aika bozo muksu sulla jos tyttö löi🤡🤡

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9045
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      130
      2410
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1267
    Aihe