Kävin koeajamassa ja täytyypä todeta että on kiva peli!! ajettavuus loisto ja moottorin suorituskyky tosi hyvä!!
onko vikoja ollut 2006 vuosimalleissa?? kulutukseltaan varsin maltillinen peli!
2.2 Tdci ghia farkku mondeo???
6
1581
Vastaukset
- frangrabba
kyllä ne tonne 200 tkm hyvin kestää sit alkaa vikoja tulla
- sl
Tuollaisella nyt kolme vuotta ja 150 t. kilsaa, hyvin menny .Aina valmis tielle, eikä oo jättäny kävelemään
- Mondeonisti
Minulla nyt menossa viides Mondeo, Nyt -07 2.2 TDi (130hv) Ajan vuosittain n. 100tkm. Hyvä tukeva auto ajaa maantiellä, tehot riittää ohitustilanteissa tosi hyvin. Suurempaa moitteen sanaa ei ole ollut, joten taitanee tuo seuraavakin olla Mondeo. Kulutus tosi pientä näin talvikelillä 5,0l/100km.
- * TDCi on susi*
Common rail (TDCi) ruiskutus on susi. En minäkään sitä uskonut, mutta kun pari kertaa jäin tielle ja lopulta kaksi vuotta vanhasta Mondeosta ruiskupumppu vaihtoon, niin totuus valkeni.
Se on ihanaa niin kauan kuin toimii. Sitten kun ei toimi opit tuntemaan Fordin korjaamopalvelut. Niistä olisi mainittavaa sitä sun tätä. - jepjep6
Kolmas Mondeo, ja nykyinen mallin 2006 Tdci farkku toiminut kuin unelma, vaikka kilometrejä takana 225 tkm. Vain kuluvia osia tarvinnut vaihtaa, kuten jarrupalat ja -levyt kesän alussa. Vaikka millaisen lastin laittaa mukaan, niin liikenteessä pärjää, sillä vetoa riittää. Lisäksi Ghian varustelu on varsin mukava: nivotronic alustaa, xenon ajovalot ym matkustamista mukavammaksi tekevää tilpehööriä. Eivät nuo ilmastoidut penkitkään niin huonoja ole kesän lämpimimpinä päivinä.
Nyt vain vissiin otettava työsuhdeauto :-( - Montukka09
2009 mallinen 2.2L tdci 129 kW on juuri 100 km ajettu eikä ole aiheuttanut moottorin-voimalinjan suhteen yhtään ongelmaa. Sen sijaan kaikki pienet koristetilpehöörit ovat pudonneet monta kertaa. Ärsyttävintä on ovien kynnyslistojen jatkuva irtoaminen. Fordit on VW:ihin nähden kuin lelutehtaassa koottuja, vaikkakin esim. (siis Mondeo) alustaltaan ja etenkin ohjaukseltaan erinomaisia. 400 Nm helpottaa kummasti ohittamista ja siinä jää moni bensakone kakkoseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1049314
- 474509
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021966Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421841- 241600
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,371270Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54907Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31892Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30883