Miten jumalauta U2 lippuja jo myydään huutonetissä

PELLEILYÄÄÄÄÄ

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=116358204

LIPUT:
Istumakatsomot: 150 / 90 euroa mahd. toimituskulut
Seisomakatsomo: 55 euroa mahd. toimituskulut
Lavan ympärillä oleva Red Zone -seisomakatsomo: 250 euroa mahd. toimituskulut
Istumakatsomo (mahd. näköeste): 30 euroa mahd. toimituskulut

Myyntiin ma 5.10.2009 klo 9 Lippupisteen myyntipisteissä, puhelinpalvelussa 0600 900 900 (1,75 e/min pvm) ja netissä http://www.lippu.fi. Huom! Ostorajoitus max. 8 lippua / asiakas. Vain ostoja, ei varausmahdollisuutta.


ja vasta ensi maanantaina tulevat myyntiin virallisesti. Kusettaako tuo paska.fi tuossa nyt jollain tapaa siis aivan vitun naurettavaa pelleilyä kohta teen ilmoituksen tosta paska.fi paska paikasta ei ymmärrä ei.

17

2262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • U2fan76

      noita myyty faneille jo monta päivää... huomiseen puoleenpäivään asti (jos näitä lippuja riittää).

      Mullakin on jo ne sallitut 4 kpl! En kylläkään tosiaan rahasta fanilipuilla vaan myyn toisille faneille ja hyville kavereille ylimääräiset...

      • PELLEILYÄÄÄÄÄ

        ymmärränkin täysin ja niin se pitää ollakkin, että faneille ensin. Mutta noille mustan pörssin kauppiaille sitä en tajua. Onko tuokin mukamas sitten fani joka myy jo lippuja tuolla mustassa pörssissä?? Tuskinpa.


      • -------

        luottokorttia ja sen takia ei voi ostaa pre salesta lippua. Myiskö joku mulle lipun normihintaan?


      • dolledolle8585

        Tässä ihan älytön fani joka on juossut ympäri helsinkiä ja on jäänyt ilman kaksi istuma paikkaa!!! Olisin ihan älyttömän kiitollinen jos voisit myydä pari lippua tai jos tiedät jonkun kellä on kaksi ylimääräistä lippua ja voi myydä ne fanihintaan.. kiitos


      • dingdonggg
        dolledolle8585 kirjoitti:

        Tässä ihan älytön fani joka on juossut ympäri helsinkiä ja on jäänyt ilman kaksi istuma paikkaa!!! Olisin ihan älyttömän kiitollinen jos voisit myydä pari lippua tai jos tiedät jonkun kellä on kaksi ylimääräistä lippua ja voi myydä ne fanihintaan.. kiitos

        itselleni kävi niin, että yritin ite saada lippuja netistä ja samaan aikaan äitini yritti myyntipisteestä ja kävikin niin, että kumpikin saatiin 3kpl lippuja. nyt siis myydään nuo ylimääräiset 3kpl, kunhan postissa tulee ne minun netistä saamat, kun ei uskalla luottaa siihen että lippu.fi ne oikeasti toimittaa...

        mutta kunhan noi omat liput on turvallisesti perillä, niin meiltä lähtee 3kpl suht hyviä istumapaikkoja myyntiin huuto.nettiin ja ajattelin niistä aika äkkiä hankkiutua eroon enkä kiskoa mitään älyttömiä hintoja, niin kuin jotkut. luulen että on muitakin joilla on käynyt näin, että sinne vaan huuto.nettiin tarkkana kyttäämään jos löytyis joku sopiva jonka hinta ei ehdi nousta pilviin :>


      • dingdonggg kirjoitti:

        itselleni kävi niin, että yritin ite saada lippuja netistä ja samaan aikaan äitini yritti myyntipisteestä ja kävikin niin, että kumpikin saatiin 3kpl lippuja. nyt siis myydään nuo ylimääräiset 3kpl, kunhan postissa tulee ne minun netistä saamat, kun ei uskalla luottaa siihen että lippu.fi ne oikeasti toimittaa...

        mutta kunhan noi omat liput on turvallisesti perillä, niin meiltä lähtee 3kpl suht hyviä istumapaikkoja myyntiin huuto.nettiin ja ajattelin niistä aika äkkiä hankkiutua eroon enkä kiskoa mitään älyttömiä hintoja, niin kuin jotkut. luulen että on muitakin joilla on käynyt näin, että sinne vaan huuto.nettiin tarkkana kyttäämään jos löytyis joku sopiva jonka hinta ei ehdi nousta pilviin :>

        Täällä olis lippuja vailla yks!! 3 lippu olis tervetulleita mutta saat tietenkin huutonetissä niistä enemmän kuin mitä minulta. Mutta jos kiinnostaa niin ilmoittele!


      • mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrh
        dingdonggg kirjoitti:

        itselleni kävi niin, että yritin ite saada lippuja netistä ja samaan aikaan äitini yritti myyntipisteestä ja kävikin niin, että kumpikin saatiin 3kpl lippuja. nyt siis myydään nuo ylimääräiset 3kpl, kunhan postissa tulee ne minun netistä saamat, kun ei uskalla luottaa siihen että lippu.fi ne oikeasti toimittaa...

        mutta kunhan noi omat liput on turvallisesti perillä, niin meiltä lähtee 3kpl suht hyviä istumapaikkoja myyntiin huuto.nettiin ja ajattelin niistä aika äkkiä hankkiutua eroon enkä kiskoa mitään älyttömiä hintoja, niin kuin jotkut. luulen että on muitakin joilla on käynyt näin, että sinne vaan huuto.nettiin tarkkana kyttäämään jos löytyis joku sopiva jonka hinta ei ehdi nousta pilviin :>

        Aika hyvä säkä. Itse olin Ärrällä toisena asiakkaana, tai oikeastaan jaetulla ensimmäisellä sijalla, koska kaksi myyjää kahdella kassalla alkoi tilaamaan lippuja tasan kello 9.00. Liput olivat jo tulossa, mutta sitten systeemi tilttasi, "tekninen virhe" sanoi kone kuulemma. Neidit yrittivät sitkeästi saada yhteyttä 40 minuuttia kunnes tuli tieto, että konsertti on loppuunmyyty varaukset ovat ilmeisesti hävinneet bittiavaruuteen.
        Samaan aikaan kaveri yritti netistä, mutta ei onnistunut.

        Melkomoista arpapeliä tämä nykyään. Pitäisi palata vanhaan hyvään aikaan, jolloin ei nettimyyntiä vielä ollut. Lippuja saisi vain luukulta. Jonotuksessa testataan kuka on tosifani, tai jos on trokari, niin onpahan tehnyt jotain eikä vain saanut helppoa rahaa.


    • MV

      käytännössä ne on "fanien" presalesta ostetut liput, eli fyysisesti lippuja ei ole vielä käsittääkseni "omistajallakaan".

      • U2fan76

        näinhän se tarkalleen on, että tilausvahvistus on vasta tullut (tulostettu ja sähköpostissa). Lippujen toimitus luvataan 2-3 arkipäivässä. Tilasin niin hätäsesti etten ajatellut toimitustapaa - ehkä e-lippuinakin olis saanut.

        Eli Ehkä siis jo perjantaina on oikea lippu kädessä!


      • MV

        niin piti lisätä, että 4 lippua kyseiseen kategoriaan teki n.380e presalessa, joten nopeasti laskettuna kyseinen kaveri kuittaa omat lippunsa "ilmaisina", jos huudot nousee em. summaan. kaikki sen yli onkin jo sitten nettoa ilmainen keikka.


      • MV
        MV kirjoitti:

        niin piti lisätä, että 4 lippua kyseiseen kategoriaan teki n.380e presalessa, joten nopeasti laskettuna kyseinen kaveri kuittaa omat lippunsa "ilmaisina", jos huudot nousee em. summaan. kaikki sen yli onkin jo sitten nettoa ilmainen keikka.

        e-lippuja ei tainnut olla edes mahdollista saada. ainakin omalla kohdalla antoi vain postitusmahdollisuuden.


    • henm

      www.worldwideticketstore.com, käykää ostaa.

      • jojojoo

        vähä ylihinnoiteltuja tosin verrattuna huomisiin hintoihin, eikä mitään paikkoja voi valita...


    • kiukuttaa!

      Mä tässä harkitsen tekeväni jo ilmoitusta veroviranomaisille ammattimaisesta lippujen trokaamisesta. Luulisi olevan kiinnostusta kun nimimerkki "kensp" on viime heinäkuusta myynyt satoja lippuja ylihintaisena huuto.netin kautta. Pakko on jotain tehdä kun kiukuttaa niin vietävästi tuollainen älytön fanien rahastus! P*#&¤%e.

      • € kiilto silmissä...

        Ostin 4 lippua hintaan 370€ ja möin ne pois hintaan 1000€...
        Olen siis trokari joka liittyi Fanclubiin 30€ maksulla kun sain rahat moninkeraisest takaisin ja tuo 30€ oli pieni uhraus.Bändi on paska eikä se kiinnosta pätkääkään,mutta tän bändin fanien rahta kyllä pistää veren pakkautumaan ydinjatkeeseeni...
        Avautukaa luuserit trokareista...TROKAAN TROKAAN JA TROKAAN kun huvittaa ja kylven rahassa.Säälittävät mukamas "Fanit"...Maksakaa mulle jos liput haluutte,muuten syökää tappivanukasta..
        Viime vuonna tienasin pimeästi 12000€ trokaamisella...Maistuis varmaa teille ruinaajillekin raha...HAHAHAAHA
        Ja turhaa mitää moraalisaaranaa heittäämulle,mua eikä muita trokareita kiinnosta pätkäkään tekstit "Minä ainakin möisin ylimääräsen lipun nomraalihintaan jos ei käyttöä jollekin muulle" tai "mieti faneja jotka todella haluavat"...BLAAA BLAAA BLAAA
        Paska maailma ja paska virsi...Tukehtukaa siihen....LLLLLLLLLLLLLLLL

        P.S. Kun ostan liput ostan ovat ne minun omaisuutta ja saan tehdä omaisuudellani aivan mitä haluan....URPÅT verottajalla "pelottelevat"....Verottaja eikä lippukaupat voi asialle mitään...LAKI ON LAKI apinat...Ota banaani hillopese...

        Enkä palaa muuten tänne foorumille lukemaan teiän katkeria tilityksiä ku äiti ei antanut tarpeeksi tissiä pienenä...


      • TrokTrokTrokari
        € kiilto silmissä... kirjoitti:

        Ostin 4 lippua hintaan 370€ ja möin ne pois hintaan 1000€...
        Olen siis trokari joka liittyi Fanclubiin 30€ maksulla kun sain rahat moninkeraisest takaisin ja tuo 30€ oli pieni uhraus.Bändi on paska eikä se kiinnosta pätkääkään,mutta tän bändin fanien rahta kyllä pistää veren pakkautumaan ydinjatkeeseeni...
        Avautukaa luuserit trokareista...TROKAAN TROKAAN JA TROKAAN kun huvittaa ja kylven rahassa.Säälittävät mukamas "Fanit"...Maksakaa mulle jos liput haluutte,muuten syökää tappivanukasta..
        Viime vuonna tienasin pimeästi 12000€ trokaamisella...Maistuis varmaa teille ruinaajillekin raha...HAHAHAAHA
        Ja turhaa mitää moraalisaaranaa heittäämulle,mua eikä muita trokareita kiinnosta pätkäkään tekstit "Minä ainakin möisin ylimääräsen lipun nomraalihintaan jos ei käyttöä jollekin muulle" tai "mieti faneja jotka todella haluavat"...BLAAA BLAAA BLAAA
        Paska maailma ja paska virsi...Tukehtukaa siihen....LLLLLLLLLLLLLLLL

        P.S. Kun ostan liput ostan ovat ne minun omaisuutta ja saan tehdä omaisuudellani aivan mitä haluan....URPÅT verottajalla "pelottelevat"....Verottaja eikä lippukaupat voi asialle mitään...LAKI ON LAKI apinat...Ota banaani hillopese...

        Enkä palaa muuten tänne foorumille lukemaan teiän katkeria tilityksiä ku äiti ei antanut tarpeeksi tissiä pienenä...

        Terve.

        Itse olisin kiinnostunut kaikesta trokaamisesta ja sinisilmäisten kusettamisesta tehdäkseni vain rahaa ;)
        Voitko antaa pari tai useampikin vinkki siitä, mistä kannattaa aloittaa?

        Kiitän.


      • popmart
        TrokTrokTrokari kirjoitti:

        Terve.

        Itse olisin kiinnostunut kaikesta trokaamisesta ja sinisilmäisten kusettamisesta tehdäkseni vain rahaa ;)
        Voitko antaa pari tai useampikin vinkki siitä, mistä kannattaa aloittaa?

        Kiitän.

        ja myy niitä huutonetissä ylihinaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      325
      2675
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      87
      2012
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1590
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1124
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      70
      988
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      963
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      910
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      863
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      276
      798
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      714
    Aihe