Toivoisin että kirjoitettaisiin yhteen ketjuun vain niitä positiivia kokemuksia että on puhe tullut myöhään ja ties mitä diagnooseja meinattu ja sitten kaikki on mennytkin hyvin ja kehitys onkin kaiken takkuilun jälkeen edennyt ikäistensä tasolle.
Onko ollain puhe alkanut kenties vasta 4 vuotiaana ja muukin kehitys tullut viiveellä ja ei ole oppimisvaikeuksia sitten ilmennytkään vanhemapana jne...
Kertokaa joku yks ihminen edes joku ihana tarina.. kaikkea tuommosta kiitos haluaisin kuulla nyt kerrankin :)!!!!!!!!!!!!!!!!!
POSITIIVISTEN KOKEMUSTEN KETJU
Sander55555
2
514
Vastaukset
- gfgfdg
Yhtään positiivisia kokemuksia :( Musta olis ollut kans hauskaa lukea tämmösiä niin olis vähän tullut kannustavaakin välillä
- .cy.jhgcjct
No siis 2-vuotiaana tuli vain muutamia sanoja ja 2,5 -vuotiaana alkoi tulla yhtäkkiä kunnon lauseita. Ei nyt sen ihmeempiä tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059