Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

yhdyntäkivut ja pelko

voiko yhdyntä kivut johtua e-pillereistä tai kortisonista? Rakastan seksiä mutta kortisonien aloittamisen myötä en hirveästi halua seksiä varsinkaan mitenkään muuten kuin lähetyssaarnaaja asennossa ja niin että minä olen miehen päällä jalat koukussa ja melkein kiinni tässä. Muissa asennoissa seksi sattuu todella paljon, nämä kivut on tullut sen jälkeen kun aloitin kortisoni kuurin kaksi viikkoa sitten tosin haluttomuutta kyllä oli ennen kortisoni kuuria jo.

Minua todella pelottaa kun taas huomenna näemme mieheni kanssa ja haluan todella harrastaa seksiä hänen kanssaan mutta pelkään hirveästi. Pitäisikö kertoa miehelle pelosta ja jos pitäisi niin miten? Tiedän siis mieheni olevan hellä mutta viimeksikin vaikka oli kuinka varovainen tahansa, kipu oli silti todella paha.

Kiitos että luitte ja kiitos vastauksista.
1136
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Tutustu näihin sivuihin.

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00185

http://www.tohtori.fi/?page=8848486&id=4756886

http://www.seksuaaliterveysklinikka.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=55&Itemid=38

Käsittelevät yhdyntäkipuja, niiden syitä ja niiden hoitoa.
Älä silti lue mustavalkoisesti!, ei ole sanottua, että sinulla on nyt jokin noista sairauksista, kyse kun voi olla myös ohimenevästä tilasta. Sinun kannattaa silti tutustua noihin sivuihin.

Ja se tärkein asia loppuun; vieraile ehdottomasti lääkärissä. Ei ole mitään järkeä miettiä näitä asioita oman pään sisällä yksikseen tai puida suomi24:ssa. Naisen olisi AINA syytä käydä gynekologisessa tutkimuksessa, jos yhdyntä aiheuttaa suurta kipua enemmän kuin yhden/kaksi kertaa. Sinne siis, mars, mars!

Tsemppiä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


kipukammoinen kirjoitti:

voiko yhdyntä kivut johtua e-pillereistä tai kortisonista? Rakastan seksiä mutta kortisonien aloittamisen myötä en hirveästi halua seksiä varsinkaan mitenkään muuten kuin lähetyssaarnaaja asennossa ja niin että minä olen miehen päällä jalat koukussa ja melkein kiinni tässä. Muissa asennoissa seksi sattuu todella paljon, nämä kivut on tullut sen jälkeen kun aloitin kortisoni kuurin kaksi viikkoa sitten tosin haluttomuutta kyllä oli ennen kortisoni kuuria jo.

Minua todella pelottaa kun taas huomenna näemme mieheni kanssa ja haluan todella harrastaa seksiä hänen kanssaan mutta pelkään hirveästi. Pitäisikö kertoa miehelle pelosta ja jos pitäisi niin miten? Tiedän siis mieheni olevan hellä mutta viimeksikin vaikka oli kuinka varovainen tahansa, kipu oli silti todella paha.

Kiitos että luitte ja kiitos vastauksista.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu