webasto?

kiitollinen neuvoista

oliskohan jollain tietoo pääkaupunkiseudulla edullisesta paikasta tai hinta tasosta pitäis hommata volvo s60 2,5 automaatti nelivetoon vm 2004 webasto,kaukokäynnistyksellä ja asennettuna.

2

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AsiaLovers

      ongelma taallakin. Tyopaikka muuttaa uusiin tiloihin ja tolppia ei ole..PRRRR.
      eli Webastoa harkitsen 2.5t Volvoon.Tietais vaan mista se kannattaa hankkia....

      • Kahan sivuihin?

        http://www.kaha.fi/kahaweb/category.php?cid=109 löytyy valikko, josta voi tarkistaa paikkakunnan valtuutetut jälleenmyyjät ja joiden nettisivujen kautta voi varmaan helposti pyytää tarjouksia.

        Joku tuolla Volvolandian sivulla mainitsi saaneensa Webaston asennuksessa hyvää palvelua Voutilan Essolla, joka on nyt ST1 asema http://www.st1.fi/index.php?id=309&station=1754

        2.5T konehuone on melko täynnä tavaraa, joten asiantuntemusta asennuksen tekoon tarvitaan. Oma ongelmani on nyt oikean ajovalolampun vaihto. Ohjekirjasta löytyy ohjeet, mutta ihan niin helppoa se ei ole. Pitää huomenna testata, miten nakit mahtuvat valaisimeen purkamatta turhaan ympärillä olevaa tavaraa. Olen jo sopinut korjaamon kanssa, että jos homma ei onnistu, niin laittavat valot kuntoon (Jos en ole kovin pahasti mitään rikkonut;).

        Tikkurilan kohdalla on Auto Servia http://www.autoservia.fi/ En tiedä liikkeen nykyistä toimintaa, mutta se on ollut Volvon merkkihuolto. Soittamalla saa nopeimmin vastauksen. Edellisen Volvoni (S40) huollatin siellä. Tämä nykyinen S60 ei ole vielä määräaikaista huoltoa tarvinnut, sillä se oli huollettu juuri ennen sen ostoani. Taitaa mennä ensi vuoteen seuraava huolto.

        Muistutus: Muistakaa, että kun on tehoa, niin renkaatkin pitää olla kunnossa. Nyt sadekelillä olen tyytyväinen, kun heitin vanhat nakit pois ja laitoin Contin renkaat alle. Renkaat olisi olleet vielä lailliset kulutuspinnaltaan syksyn ajan, mutta kannattaako tässä oman ja kyydissä olijoiden turvallisuuden takia muutaman satasen säästö, kun ne uudet renkaat olisi keväällä kuitenkin pitänyt ostaa? Jos kulutuspintaa on alle 4 mm, niin suosittelen hyödyntämään rengasliikkeiden syksyn tarjouksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5674
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2506
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1987
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1738
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      13
      1295
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe