Olisin vaihtanut ADSL-liittymän kaapeliin, mutta eipäs onnistukkaan kun taloyhtiössä ei ole sitä vaadittua kaksisuuntaista talovahvistinta. Miten voi olla mahdollista, että sitä laitetta ei ole vaikka kaapelitv on joka huushollissa? Eikö kaapelitv sitten vaadi kuin yksisuuntaisen? Tietysti kun ajattelee, niin eihän kaapelitv lähetä mitään "ulospäin", toisin kuin modeemi. Tämä rivari on rakennettu -87 ja tietojeni mukaan peräti vanhemmissakin pytingeissä on tuo kaksisuuntainen talovahvistin.
Yritin vaihtaa halvempaan, mutta yhtä nopeaan nettiin. Piti sitten tyytyä saman hintaiseen ja pykälää nopeampaan.
asuntoon ei saa kaapelinettiä
cable guy
1
863
Vastaukset
- pena-pena
halvempi/nopeampi netti kiinnostas täälläkin, mutta omassa taloyhtiössäkään ei ole kaksisuuntaista talovahvistinta. muuttaessani tähän kolmisen vuotta sitten, kyselin asiaa isännöitsijältä mutta tämä sanoi että ei ole tarvetta. kiinnostais onko tuosta kaksisuuntaistamisesta mitään muuta hyötyä nyt, tai tulevaisuudessa, kuin tuo netti. ja onkohan tuo kuinka kallis operaatio taloyhtiölle. jos vaikka yhtiökokouksessa ottas asian esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876