Olisin vaihtanut ADSL-liittymän kaapeliin, mutta eipäs onnistukkaan kun taloyhtiössä ei ole sitä vaadittua kaksisuuntaista talovahvistinta. Miten voi olla mahdollista, että sitä laitetta ei ole vaikka kaapelitv on joka huushollissa? Eikö kaapelitv sitten vaadi kuin yksisuuntaisen? Tietysti kun ajattelee, niin eihän kaapelitv lähetä mitään "ulospäin", toisin kuin modeemi. Tämä rivari on rakennettu -87 ja tietojeni mukaan peräti vanhemmissakin pytingeissä on tuo kaksisuuntainen talovahvistin.
Yritin vaihtaa halvempaan, mutta yhtä nopeaan nettiin. Piti sitten tyytyä saman hintaiseen ja pykälää nopeampaan.
asuntoon ei saa kaapelinettiä
cable guy
1
856
Vastaukset
- pena-pena
halvempi/nopeampi netti kiinnostas täälläkin, mutta omassa taloyhtiössäkään ei ole kaksisuuntaista talovahvistinta. muuttaessani tähän kolmisen vuotta sitten, kyselin asiaa isännöitsijältä mutta tämä sanoi että ei ole tarvetta. kiinnostais onko tuosta kaksisuuntaistamisesta mitään muuta hyötyä nyt, tai tulevaisuudessa, kuin tuo netti. ja onkohan tuo kuinka kallis operaatio taloyhtiölle. jos vaikka yhtiökokouksessa ottas asian esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043