Olisin vaihtanut ADSL-liittymän kaapeliin, mutta eipäs onnistukkaan kun taloyhtiössä ei ole sitä vaadittua kaksisuuntaista talovahvistinta. Miten voi olla mahdollista, että sitä laitetta ei ole vaikka kaapelitv on joka huushollissa? Eikö kaapelitv sitten vaadi kuin yksisuuntaisen? Tietysti kun ajattelee, niin eihän kaapelitv lähetä mitään "ulospäin", toisin kuin modeemi. Tämä rivari on rakennettu -87 ja tietojeni mukaan peräti vanhemmissakin pytingeissä on tuo kaksisuuntainen talovahvistin.
Yritin vaihtaa halvempaan, mutta yhtä nopeaan nettiin. Piti sitten tyytyä saman hintaiseen ja pykälää nopeampaan.
asuntoon ei saa kaapelinettiä
cable guy
1
936
Vastaukset 1
- pena-pena
halvempi/nopeampi netti kiinnostas täälläkin, mutta omassa taloyhtiössäkään ei ole kaksisuuntaista talovahvistinta. muuttaessani tähän kolmisen vuotta sitten, kyselin asiaa isännöitsijältä mutta tämä sanoi että ei ole tarvetta. kiinnostais onko tuosta kaksisuuntaistamisesta mitään muuta hyötyä nyt, tai tulevaisuudessa, kuin tuo netti. ja onkohan tuo kuinka kallis operaatio taloyhtiölle. jos vaikka yhtiökokouksessa ottas asian esille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1301854Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602