Mitens skorpin kanssa...

Ihmetyksellä..

Olen hieman kysymysmerkkinä erään vesimiesmiehen kanssa... Mistä erottaa pelkän ystävyyden romanttisista tunteista? Hän kun tuntuu olevan niin kaveria kaikkien kanssa, niinkuin minunkin ja toisaalta haluaa viettää kanssani aikaa, kyselee elämästäni, katselee pitkään ym. Hän on nouseva rapu, kuu skorpionissa, venus kaloissa....En itse haluaisin pilata orastavaa ystävvyyttämme kyselemällä liikoja joten pienet neuvot olisi tarpeen...

3

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jousimies1971

      En halua lannistaa mutta voin sanoa että tulet luultavasti olemaan kysymysmerkkinä vielä monesti tämän jälkeenkin :) Mitään selkeitä, nopeita selviä ajatuksia tai vastauksia en uskaltaisi luvata,jos on tyypillinen vm. Tulee lähemmäs, peruuttaa, tulee taas takaisin ja saa sinut luulemaan...ja peruuttaa. Niin toimii tuntemani vesimiehet. Olet oma itsesi ja avoin ja rehellinen, sillä sen selvyyden voit joskus saada. Onnea matkaan!

      • Vesinaine

        Sukupuolesta viis, et pysty tulkitseen tuommoisen käytöksen perusteella(kyselee asioita sinusta) onko hän ystävä vai enemmän. Itse teen kyseistä "ees-taas liikettä" niin ystävien kuin kiinnostuksen kohteidenkin kanssa. Veskari on ystävällinen, iloinen ja elämänmyönteinen aina, kaikkialla ja kaikille.

        Joten aika näyttää. Älä tenttaa, älä pakota kertomaan tunteista, älä uhkaile "jättämisellä" tai mitään muutakaan. Senkun "vain" olet ja hengailet mukana mut kuitenkin viilin coolisti niin se herättää hänen mielenkiinnon, jos herättää.

        Mut voin sanoa, et katse saa ainakin minut syttymään ja katseella monesti näytän kiinnostuksen. Sanoja ei aina tarvita, kehon elekieli kertoo kaiken!


      • ja kummastuksella
        Vesinaine kirjoitti:

        Sukupuolesta viis, et pysty tulkitseen tuommoisen käytöksen perusteella(kyselee asioita sinusta) onko hän ystävä vai enemmän. Itse teen kyseistä "ees-taas liikettä" niin ystävien kuin kiinnostuksen kohteidenkin kanssa. Veskari on ystävällinen, iloinen ja elämänmyönteinen aina, kaikkialla ja kaikille.

        Joten aika näyttää. Älä tenttaa, älä pakota kertomaan tunteista, älä uhkaile "jättämisellä" tai mitään muutakaan. Senkun "vain" olet ja hengailet mukana mut kuitenkin viilin coolisti niin se herättää hänen mielenkiinnon, jos herättää.

        Mut voin sanoa, et katse saa ainakin minut syttymään ja katseella monesti näytän kiinnostuksen. Sanoja ei aina tarvita, kehon elekieli kertoo kaiken!

        Jotenkin tuntuu että olisi ollut parempi etten olisi tavannut koko miestä ;)) Ajatukseni on kyllä tosiaan vienyt ja ottaa päähän juuri tuo eestaas-vatvominen, kun ei voi suoraan kysyä ettei tungeksi.. Se läheisyydentunne joka välillämme vallitsee, en tiedä, voin tietysti itse sen kuvitella kun tunteeni ovat ehkä enemmän ihastumisen puolella kuin pelkässä ystävyydessä ;) täytyy nyt vain pitää suunsa kurissa eikä päästellä "sammakoita". Ja siis "hengailla viilin coolisti" mukana, ehkä se siitä lähtee, ainakin hyvän ystävän hänestä saan jos en muuta. Kiitos kommenteistanne :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5484
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      21
      2440
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      50
      1674
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1297
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe