Onko tietoa missä sijaitsee -97 Carina e 1.6 raitisilmansuodatin? Tuulettajan aukosta lentelee jos jonkinmoista roskaa niin eikö ole aika vaihtaa raitisilmansuodatin, jos olen oikein ymmärtänyt.
Raitisilmansuodattimen paikka
4
421
Vastaukset
- löytyy
keskikonsolissa, googleta löytyy kuvalliset ohjeet, jos roskia lentää niin kyseinen härpäke lienee poistettu. Puhaltimen siivet kerää myös kaikenlaista kökköä itseensä, helppo puhdistaa.
- suppo taalasmaa
sijaitsee kaasupolkimen vierestä konsolissa otat vaan suorakaiteen muotoisen suojan nyppäämällä pois ja painat samalla kaasupolkimen pohjaan ja otat alimmaisen suodattimen pois sitten otat sen ylemmänkin vielä pois jos se ei ole vielä pudonnut kun otit alimmaista pois eli vedät alas päin suodatinta niin pitäisi tulla nätisti kannattaa imuroida reikä pitkulaisella putkella mikä on imureissa sopii hyvin ja saa hyvin putsattuu moskat pitkältäkin
- CArina E
Kiitosta vihjeistä. Pitääpä yrittää laittaa suodatin paikoilleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818