jumaliste, mikä idea! Kenellä operaattorilla on pisimmät kaapelit?
Kaapelinetti autoon?
2
582
Vastaukset
- ja kaapeli.,.
Ei tarvi kaapelia autoon asti vetämään. Kytke kaapelimodeemiin wlan tukiasema ja siihen ulkoinen antenni satelliittilautasesta johon on asennettu kääntömoottori. Lisäksi tarvitset autoosi ja antenniin seurantalaitteet, joka kääntää lautasen osoittamaan auton suuntaan paikasta riippumatta. Kantavuus hieman viritetyllä wlan boksilla ja 2,4 metrin lautasella on 100-200 kilometriä. Auton antennina voi käyttää pienempää katolle asennettua 30-50 sentin lautasta sekä normaalia wlan-korttia jossa on ulkopuolisen antennin liitäntä. HUOM. antennien täytyy osoittaa tarkasti toisiaan yhteyden aikana.
- Ant Tenni
Niin täytyykin osoittaa, mutta jos siihen väliin tulee turistibussi tai täysperävaunullinen rekka tai suoja- ja sora- sekä pikiteitä foliohattu päässään jatkuvasti ylittävä naapuri, niin nehän eivät voikaan osoittaa toisiaan, vaan sitä foliohattua tai niitä rekkoja ja busseja. Silloin WLAN pätkäisee oitis yhteyden Internet-yhteyteen, vailkka olisi lautasantenneissa kuinka hienot servot ja kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006