jumaliste, mikä idea! Kenellä operaattorilla on pisimmät kaapelit?
Vastaukset 2
- ja kaapeli.,.
Ei tarvi kaapelia autoon asti vetämään. Kytke kaapelimodeemiin wlan tukiasema ja siihen ulkoinen antenni satelliittilautasesta johon on asennettu kääntömoottori. Lisäksi tarvitset autoosi ja antenniin seurantalaitteet, joka kääntää lautasen osoittamaan auton suuntaan paikasta riippumatta. Kantavuus hieman viritetyllä wlan boksilla ja 2,4 metrin lautasella on 100-200 kilometriä. Auton antennina voi käyttää pienempää katolle asennettua 30-50 sentin lautasta sekä normaalia wlan-korttia jossa on ulkopuolisen antennin liitäntä. HUOM. antennien täytyy osoittaa tarkasti toisiaan yhteyden aikana.
- Ant Tenni
Niin täytyykin osoittaa, mutta jos siihen väliin tulee turistibussi tai täysperävaunullinen rekka tai suoja- ja sora- sekä pikiteitä foliohattu päässään jatkuvasti ylittävä naapuri, niin nehän eivät voikaan osoittaa toisiaan, vaan sitä foliohattua tai niitä rekkoja ja busseja. Silloin WLAN pätkäisee oitis yhteyden Internet-yhteyteen, vailkka olisi lautasantenneissa kuinka hienot servot ja kaikki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1321873Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja156862- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47722- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602